Δημοσίευση της τελευταίας ενημέρωσης καταγγελίας :
«Εμείς, στην Gamdom, αναγνωρίζουμε πόσο άβολες μπορεί να είναι τέτοιες καταστάσεις, ωστόσο, ορισμένα μοτίβα τυχερών παιχνιδιών και όρια ποσού ενεργοποιούν την εφαρμογή μέτρων Due Diligence.
Σύμφωνα με τους κανονισμούς για την καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και του οικονομικού εγκλήματος, είμαστε υποχρεωμένοι να εφαρμόζουμε ενισχυμένα μέτρα δέουσας επιμέλειας.
Ειδικότερα, όταν ο πελάτης αρνείται να παράσχει επαρκείς πληροφορίες για την Πηγή Κεφαλαίων, ειδοποιούμαστε για ύποπτη δραστηριότητα και πιθανές δόλιες ενέργειες.
Μετά τη λήψη και τον έλεγχο της κατάλληλης τεκμηρίωσης, βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να παγώσουμε τον λογαριασμό τους και να απενεργοποιήσουμε την επιλογή ανάληψης, όπως υποδεικνύουν τα διεθνή πρότυπα AML."
Ζήτησα από το καζίνο να παράσχει πιο συγκεκριμένες πληροφορίες και ακόμα περιμένω να τις λάβω. Καταλαβαίνω ότι αυτό είναι απίστευτα απογοητευτικό, αλλά δυστυχώς αυτές οι καταστάσεις μπορεί να χρειαστούν λίγο χρόνο για να καταλήξουν σε ένα συμπέρασμα. Θα κάνω ό,τι μπορώ για να το κάνω όσο πιο γρήγορα γίνεται».
Δεν έχω ιδέα τι φαίνεται να είναι το πρόβλημα, το μόνο μέρος που είναι πιο κοντά στο ξεκάθαρο φαίνεται να είναι ότι το καζίνο ειδοποιήθηκε για τον λογαριασμό σας τη στιγμή που ξεκινήσατε να ρωτάτε για τον σκοπό της απόδειξης εισοδήματος.
Χμ, εντάξει..
Βλέπει κανείς άλλος κάτι πιο συγκεκριμένο;
Posting the latest complaint update:
"We, at Gamdom, acknowledge how uncomfortable such situations can be, however, certain gaming patterns and amount thresholds trigger the application of Due Diligence measures.
According to the Anti Money Laundering and Anti Financial Crime Regulations, we are obliged to apply enhanced due diligence measures.
In particular, when the customer denies to provide adequate Source of Funds information, we are alerted for suspicious activity and possible fraudulent actions.
Upon receipt and review of proper documentation, we are in the unpleasant position to freeze their account and disable the withdrawal option, as international AML standards indicate."
I have asked the casino to provide more specific information, and I am still waiting to receive this. I understand that this is incredibly frustrating, but unfortunately these situations can take some time to bring to a conclusion. I will do my best to do so as quickly as possible."
I have no clue what seems to be the issue, the only part closest to the clear thing seems to be the casino got alerted about your account the moment you started asking about the purpose of the proof of income.
Uhm,..ok..
Does anyone else see something more specific?
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: