Γειά σου.
Δεν μπορώ να συγκρατηθώ, από την άποψή μου, το άθροισμα όλων των καταθέσεων σας ξεπερνά τις 7 χιλιάδες που αναφέρατε.
Επίσης, με βάση αυτά τα στιγμιότυπα οθόνης (το γραπτό κείμενο είναι σχεδόν αδιάβαστο για μένα 🙁) δεν ήταν σαν να κάνατε μια εφάπαξ κατάθεση 7 χιλιάδων και παίξατε μόνο με κέρδη, σωστά;
Ο τζόγος είναι η πιο κοινή πηγή ξεπλύματος χρήματος σε όλο τον κόσμο, οπότε ναι, μπορεί να βρεθείτε σε μια τέτοια κατάσταση εάν καταθέτετε τακτικά υψηλότερα ποσά. Δεν λέω ότι συμφωνώ με αυτήν την προσέγγιση, λέω ότι είναι ένα επιχειρηματικό πρότυπο. 🙁
(Βρείτε περισσότερα εδώ: https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification ) Έχετε ακούσει ότι η "ποιότητα άδειας" επηρεάζει επίσης την πολιτική KYC και AML;
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, συνιστώ ανεπιφύλακτα τη συνεργασία. Παρά τις δυσκολίες σας, μην τους δώσετε λόγο να παρατείνουν τη διαδικασία περισσότερο από όσο χρειάζεται, προσπαθήστε να επικεντρωθείτε στο να κερδίσετε τα κέρδη, παρακαλώ.
Αν δυσκολευτείτε κάποια στιγμή, σίγουρα - υποβάλετε το παράπονο, είναι πάντα μια καλή κλήση. Απλώς πρέπει να σας προειδοποιήσω ότι ολόκληρη η ομάδα είναι εξαιρετικά απασχολημένη για αρκετό καιρό, θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να φτάσουμε στο σημείο.
Εάν είστε σε θέση να συνεργαστείτε με το καζίνο, σίγουρα θα το δοκίμαζα.
Λυπάμαι που δεν έχω καλύτερη πρόταση... Μπορώ να φανταστώ ότι είσαι ήδη πολύ νευριασμένος.
Hello.
I can't help myself, from my point of view, the sum of all your deposits exceeds the 7k you mentioned.
Also, based on those screenshots (the written text is almost unreadable for me 🙁) it was not like you've made a one-time deposit of 7k and played only with winnings gained, right?
Gambling is the most common source of money laundering around the globe, so yes, you may find yourself in such a situation if you regularly deposit higher sums. I'm not saying I agree with this approach, I'm saying it is a business standard. 🙁
(Find our more here: https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification) Have you heard the "quality of license" also affects the KYC and AML policy?
One way or another, I strongly recommend cooperation. Despite your toughts, do not give them a reason for prolonging the process more than necessary, try to focus on getting the winnings, please.
If you struggle at some point, sure thing - submit the complaint, it is always a good call. I just have to warn you the whole Team is extremely bussy for quite some time, it will take some time to get to the point.
If you are able to cooperate with the casino, I would certainly try that.
I'm sorry I have no better suggestion.... I can imagine you're quite pissed off already.
Αυτόματη μετάφραση: