Radka , στην περίπτωσή μου έπαιξα τόσα πολλά χρήματα σε ένα καζίνο που ούτε καν (αποκοπή) ποιο είναι το δικαίωμά μου για αποζημίωση;
Radka , in my case I played so much money at a casino that not even ( excised) so what are my right towards compensation?
Γεια σου ,
είναι ακόμα δυνατό να λάβω μέσω του email μου κάποιες βασικές πληροφορίες;
θερμούς χαιρετισμούς
Hi there ,
is it still possible to receive via my email some background information?
kind regards
Σίγουρα αυτό είναι ένα email που δημιουργείται αυτόματα και επικεντρώνεται στα σχόλια. Δυστυχώς, φυσιολογικό αυτές τις μέρες, όχι μόνο για τα καζίνο 🙁
Θα ήταν υπέροχο να διατηρήσετε ενημερωμένη τη λίστα των εξαιρεμένων επαφών, συμφωνώ με αυτό!
Surely this is an automatically generated email focused on feedback. Sadly, normal these days, not just for casinos 🙁
Would be great to keep the list of excluded contacts up to date, I agree with that!
Γεια σου και πάλι.
Δυστυχώς, δεν καταλαβαίνω την ερώτηση. Όπως το βλέπω εγώ, νιώθεις ότι δικαιούσαι αποζημίωση γιατί όσο περνάει ο καιρός, έχεις χάσει πολλά χρήματα στην πορεία - είμαι κοντά;
Αυτό δεν είναι λόγος για αποζημίωση, θα έλεγα.
Όπως επαναλαμβάνουμε συνεχώς - μακροπρόθεσμα, τα καζίνο κερδίζουν πάντα!
Hello again.
Sadly, I do not understand the question. The way I see it, you feel entitled to compensation because as time goes on, you've lost a lot of money along the way there - am I close?
This is not a reason for any compensation, I'd say.
As we keep repeating - in the long term, casinos always win!
Είναι λίγο κοντά…. Δεν δικαιούμαι .. αλλά με εξαιρούσαν ως Ολλανδό και όταν τους αντιμετώπισα εκεί παίζω…. Έγιναν μπρούμυτα… όπως ξέρεις Radka παίζω αρκετά λεφτά… αλλά αν κάτι είναι άδικο νιώθω ότι δικαιούμαι… όχι μια νέα μέλισσα εδώ. Και ναι τα καζίνο κερδίζουν…. Αλλά πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί για αυτό το καζίνο… βλέπετε πώς λένε ψέματα και χειραγωγούν
It’s a bit close …. Not entitled .. but they excepted me as a dutch player and when I confronted them with there play …. They became snotty … as you know Radka I play enough money … but If something is unfair I feel entitled… not a new bee over here . And yes casinos win …. But we need to be extra careful for this casino … you see how they lie and manipulate
Είναι λίγο κοντά…. Δεν δικαιούμαι .. αλλά με εξαιρούσαν ως Ολλανδό και όταν τους αντιμετώπισα εκεί παίζω…. Έγιναν μπρούμυτα… όπως ξέρεις Radka παίζω αρκετά λεφτά… αλλά αν κάτι είναι άδικο νιώθω ότι δικαιούμαι… όχι μια νέα μέλισσα εδώ. Και ναι τα καζίνο κερδίζουν…. Αλλά πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί για αυτό το καζίνο… βλέπετε πώς λένε ψέματα και χειραγωγούν
It’s a bit close …. Not entitled .. but they excepted me as a dutch player and when I confronted them with there play …. They became snotty … as you know Radka I play enough money … but If something is unfair I feel entitled… not a new bee over here . And yes casinos win …. But we need to be extra careful for this casino … you see how they lie and manipulate
Λυπάμαι, αλλά λόγω των ενδιαφέροντων αγγλικών σας, μου λείπει αυτό που φαίνεται άδικο. Εν πάση περιπτώσει, έχω ήδη εξηγήσει την προσέγγισή μας σχετικά με τις χώρες υπό περιορισμούς, ή τουλάχιστον, πιστεύω. Λοιπόν, ποιο είναι το θέμα; 🙂
I'm sorry, but due to your interesting English, I'm still missing what seems to be unfair. Anyway, I already explained our approach regarding restricted countries, or at least, I believe. So, what is the issue? 🙂
Πάντως σου είπα αν τα πράγματα είναι ασαφή διαγράψτε τα . Και για τα αγγλικά μου… εξήγησα ήδη ότι το γεγονός ότι γνωρίζουν από την αρχή ότι έπαιζα από την Ολλανδία (δεν επιτρέπεται) θα έπρεπε να μου το είχαν πει αμέσως. Δεν παίζω, λαμβάνω καταθέσεις και στο τέλος λέω ότι είμαι από μια περιορισμένη χώρα. Και σας είπα επίσης ότι καταλαβαίνω ότι προσεγγίζετε… απαντάτε μόλις τώρα… άρα είναι παλιά νέα. Εάν δεν είστε ευχαριστημένοι με τα αγγλικά μου, διαγράψτε το… εύκολο Peasy ✅
Anyway , I told you if things are unclear delete them . And about my English … I already explained that the fact they are where aware from the beginning that I played from the Netherlands ( it’s not allowed ) then should have told me immediately. Not playing , receiving deposits and at the end telling I am from a restricted country . And I also told you I understand you’re approach … you are replying only now … so it’s old news . If you’re not happy with my English delete it … easy Peasy ✅
Θα προσπαθήσω να σας δείξω πώς να συνοψίζετε πληροφορίες, κάτι που θα σας βοηθήσει:
Ο τρόπος με τον οποίο η καταγγελία μεταδίδει το μήνυμα είναι σαφής :
"Ως εκ τούτου, διερευνούμε περαιτέρω και βοηθάμε μόνο εκείνους τους παίκτες, των οποίων τα χρήματα ή τα κέρδη έχουν κατασχεθεί λόγω της καταγωγής μιας απαγορευμένης χώρας."
Εναπόκειται στους παίκτες να εξοικειωθούν τουλάχιστον με τους βασικούς κανόνες κατά την εγγραφή τους σε ένα καζίνο:
https://casino.guru/how-to-choose-an-online-casino :
Σημείο πρώτο:
Έχασες δίκαια την ισορροπία σου; Ετσι πιστεύω. Σε μια τέτοια περίπτωση, δεν έγινε κακό σε εσάς, παρά το γεγονός ότι παίξατε από μια περιορισμένη χώρα.
Στο μέλλον, μια συμβουλή : Αντί να δημοσιεύετε 5 ή περισσότερες αναρτήσεις την ημέρα - δημοσιεύστε μόνο μία καλογραμμένη ενοποιώντας όλα τα σχετικά δεδομένα, αν μπορώ να ρωτήσω.
Δεν έχω χρόνο να διαγράφω καθημερινά τις παρωχημένες, μπερδεμένες ή λανθασμένες αναρτήσεις σας. 🙂 Αυτό είναι ένα φόρουμ, όχι μια συνομιλία.
Να περάσετε καλά!✨
I'll try to show you how to summarize information, which should be helpful:
The way the complaint strands the message is clear:
"Therefore, we investigate further and help only those players, whose funds or winnings have been confiscated due to being from a restricted country."
It is up to players to get familiar at least with the basic rules while registering in a casino:
https://casino.guru/how-to-choose-an-online-casino:
Point one:
Did you lose your balance fairly? I believe so. In such a case, no harm was done to you despite the fact you played from a restricted country.
In the future, a word of advice: Instead of posting 5 or more posts per day - post just one well-written consolidating all relevant data, if I may ask.
I don't have time to delete your outdated, confusing, or misplaced posts daily. 🙂 This is a forum, not a chat.
Have a good one!✨
Δεν έχασα τίποτα, σας είπα ότι το ταχυδρομείο ήταν πολύ... ξεκινήσατε για τα "ιδιαίτερα αγγλικά" μου. Έχω ακόμα τη δήλωσή μου. Αν κάποιος γίνεται πραγματικά προσωπικός (όπως κάνατε εσείς) απλά πείτε μου, ο Franciscus εδώ είναι οι κανόνες του φόρουμ… το πρόβλημα λύθηκε. Αποδέχομαι τους κανόνες… αλλά τα αγγλικά μου δεν είναι το ζητούμενο. Αλλά την επόμενη φορά που η Radka... θα διαβάσω τους κανόνες πολύ προσεκτικά. Αν ήξερα αυτή τη μέρα (δεν διάβασα τους κανόνες του καζίνο από την Gamblii .. καθώς με δέχτηκαν, με επιβεβαίωσαν, τα πάντα σε ολλανδικό διαβατήριο, τράπεζα κλπ…
άρα ναι ισχύουν περιορισμοί... αλλά αν ένα άτομο πληρωθεί από χώρα υπό περιορισμούς, πρέπει να αναλάβεις την ευθύνη ως καζίνο όπως το Gambli... θυμήσου ότι με πλησίασαν στα Ολλανδικά ενώ δεν έπαιζα το καζίνο.
μου πρόσφεραν 50€ σε μετρητά για να παίξω μαζί τους . Τίποτα για περιορισμούς (το email ήταν γραμμένο στα ολλανδικά και ο διευθυντής VIP επίσης…. Άρα χρειάζονται δύο υπερβολικά ταγκό νομίζω.
τα υπόλοιπα είναι ιστορία… όπως είπα θα το αναλάβω με την κατάλληλη οργάνωση. Επειδή και οι δύο ξέρουμε ότι το καζίνο (όπως είπατε) δεν πρέπει ποτέ να έχει πόντους. Έκανα ένα λάθος .. αλλά δεν γίνομαι προσωπικός απέναντί σου .
οπότε την επόμενη φορά αν έχετε προβλήματα είτε με τα αγγλικά μου είτε με την υπόθεση… απλά πείτε το.
να περάσεις και εσύ καλά ✔️
Didn’t lose anything, I told you about the mail was to long … you started about my " special English " I still have my statement . If someone getting real personal ( like you did ) just tell me , Franciscus here is the forum rules … problem solved . I’me accepting the rules … but my English is not the point . But the next time Radka … I will read the rules extra carefully. If I knew this day one ( I didn’t read the casino rules from Gamblii .. as they accepted me , confirmed me , everything on a dutch paspoort , bank etc …
so yea restrictions are applied … but if one person get payed from a restricted country you need to take responsibility as a casino like Gambli … remember they approached me in Dutch while I didn’t played the casino .
they offerde me €50 in cash to play with them . Nothing about restrictions ( the email was written in Dutch and the VIP manager also …. So it takes two too tango I think .
the rest is history … as I told I will take it up with the appropriate organization. Because we both know the casino ( as you told ) should never have points . I made a mistake .. but I don’t get personal towards you .
so next time if you have problems with either my English or the case … just say it .
have a good one also ✔️
Λυπάμαι, δεν καταλαβαίνω την άποψη σου. Δεν καταλαβαίνω καν τι σημαίνει αυτό:
"Επομένως, ναι, εφαρμόζονται περιορισμοί ... αλλά αν ένα άτομο πληρωθεί από μια χώρα υπό περιορισμούς, θα πρέπει να αναλάβετε την ευθύνη ως καζίνο όπως το Gambli ... θυμηθείτε ότι με πλησίασαν στα Ολλανδικά ενώ δεν έπαιζα το καζίνο."
Ποιος πρέπει να αναλάβει ποια ευθύνη για τι ; απλά δεν σε καταλαβαίνω...
I'm sorry, I do not understand your point. I even do not comprehend what any of this means:
"so yea restrictions are applied … but if one person get payed from a restricted country you need to take responsibility as a casino like Gambli … remember they approached me in Dutch while I didn’t played the casino ."
Who should take what responsibility for what? I just do not understand you...
μόλις έλαβα την πρώτη μου ανάληψη από τον τραπεζικό μου λογαριασμό. τους πήρε αρκετό καιρό, αλλά ανταποκρίθηκαν στις υποσχέσεις τους.
τώρα θα περιμένω το δεύτερο
just received my first withdrawal on my bankaccount. took them long enough, but they came trough on their promisses.
now i will wait for the second one
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.