πράγματι αναφέρεται στους γενικούς όρους και προϋποθέσεις ότι απαγορεύεται στους Ολλανδούς να δημιουργούν λογαριασμό. Μόνο αυτό βλέπω τώρα. Φοβάμαι ότι μόλις έχασα τα λεφτά μου..
it is indeed stated in the general terms and conditions that it is forbidden for Dutch people to create an account. I'm only seeing that now. I'm afraid I just lost my money..
er staat inderdaad in de algemene voorwaarden dat het voor nederlanders verboden is om een account aan te maken. ik zie dat nu pas. ben bang dat ik m’n geld gewoon kwijt ben..
Γειά σου.
Θα περίμενα έως ότου λάβετε μια επίσημη δήλωση, μόνο σε περίπτωση που το καζίνο αρνηθεί να πληρώσει δίκαια κέρδη, θα υπέβαλα επίσης ένα παράπονο, επειδή πιστεύουμε σε αυτό:
Δεν είναι αποδεκτό να επιτρέπετε στους παίκτες να στοιχηματίζουν εάν ένα καζίνο γνωρίζει ότι προέρχονται από χώρα περιορισμένης πρόσβασης και εάν το καζίνο σκοπεύει να παραπέμπει στον κανόνα σχετικά με τις χώρες που υπόκεινται σε περιορισμούς κάθε φορά που ένας παίκτης ζητά την πρώτη του απόσυρση. Αυτό είναι εντελώς αντίθετο με τους κανόνες του ευγενούς παιχνιδιού, καθώς το καζίνο αφήνει εν γνώσει του έναν παίκτη να στοιχηματίσει χρήματα χωρίς να έχει την ευκαιρία να κερδίσει πραγματικά κάτι σε αντάλλαγμα.
Πολλά καζίνο ισχυρίζονται ότι αυτό είναι δύσκολο ή αδύνατο να εφαρμοστεί στα συστήματά τους, αλλά αφορά απλώς τη σύγκριση της χώρας διαμονής του παίκτη με τη λίστα των χωρών που απαγορεύονται ή επιτρέπονται. Επομένως, δεν θεωρούμε ότι είναι τόσο δύσκολο σε τεχνολογικό επίπεδο.
πηγή: https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#restricted-countries
Βεβαιωθείτε ότι μας κρατάτε ενήμερους για αυτήν την κατάσταση, εάν είναι απαραίτητο η καταγγελία είναι διαθέσιμη.
Τι λες?
Hello.
I would wait untill you receive an official statement, just in case the casino refuses to pay fairly gained winnings, I would also submit a complaint, because we believe in this:
It is not acceptable to let players gamble if a casino knows that they are from a restricted country and if the casino plans to refer to the rule about restricted countries whenever a player requests their first withdrawal. This is completely against the rules of fair play, as the casino is knowingly letting a player wager money without a chance to actually win something in return.
Many casinos claim that this is difficult or impossible to implement into their systems, but it is simply about comparing the player's country of residence with the list of restricted or allowed countries; therefore, we do not consider it to be that difficult on a technological level.
source: https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#restricted-countries
Make sure you keep us posted about this situation, if necessary the complaint is at hand.
What do you say?
Αγαπητέ γκουρού,
μπορείς να ρίξεις άλλη μια ματιά σε αυτό; Μου έχουν δώσει όλα τα τραπεζικά αντίγραφα, τώρα ξαφνικά που είναι μόνο για τις Αντίλλες;
Dear Guru,
can you take another look at this? They have given all my bank statements , now suddenly that it is only for the Antilles ?
Beste Guru ,
kunnen jullie hier nog eens naar kijken ? Ze hebben al mijn bankafschriften gegeven , nu ineens dat het alleen voor de Antillen is ?
Όπως μόλις ανέφερα, εάν υπάρχει υψηλό επίπεδο κινδύνου το καζίνο σκοπεύει να χρησιμοποιήσει περιορισμένες χώρες ως λόγο ακύρωσης κερδών, θα πρέπει να υποβληθεί καταγγελία.
Επειδή:
"Δεν είναι αποδεκτό να αφήνουμε τους παίκτες να στοιχηματίζουν εάν ένα καζίνο γνωρίζει ότι προέρχονται από χώρα περιορισμένης πρόσβασης και εάν το καζίνο σκοπεύει να αναφερθεί στον κανόνα σχετικά με τις χώρες υπό περιορισμούς κάθε φορά που ένας παίκτης ζητήσει την πρώτη του απόσυρση. Αυτό είναι εντελώς αντίθετο με τους κανόνες του ευγενούς παιχνιδιού , καθώς το καζίνο αφήνει εν γνώσει του έναν παίκτη να στοιχηματίσει χρήματα χωρίς να έχει την ευκαιρία να κερδίσει πραγματικά κάτι σε αντάλλαγμα.
Πολλά καζίνο ισχυρίζονται ότι αυτό είναι δύσκολο ή αδύνατο να εφαρμοστεί στα συστήματά τους, αλλά αφορά απλώς τη σύγκριση της χώρας διαμονής του παίκτη με τη λίστα των χωρών που απαγορεύονται ή επιτρέπονται. Επομένως, δεν θεωρούμε ότι είναι τόσο δύσκολο σε τεχνολογικό επίπεδο».
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#restricted-countries
As I just mentioned, if there is a high level of risk the casino intends to use restricted countries as a reason to void winnings, a complaint should be created.
Because:
"It is not acceptable to let players gamble if a casino knows that they are from a restricted country and if the casino plans to refer to the rule about restricted countries whenever a player requests their first withdrawal. This is completely against the rules of fair play, as the casino is knowingly letting a player wager money without a chance to actually win something in return.
Many casinos claim that this is difficult or impossible to implement into their systems, but it is simply about comparing the player's country of residence with the list of restricted or allowed countries; therefore, we do not consider it to be that difficult on a technological level."
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#restricted-countries
Όχι μου είπαν μόνο άτομα από
οι ολλανδικές Αντίλλες επιτρέπεται να παίζουν στο gambli. Όταν έκανα την επαλήθευση μου, έστειλα την ολλανδική τραπεζική μου κίνηση. Όπως λένε οι άνθρωποι από την Ολλανδία δεν επιτρέπεται να παίξουν !!!!!
No they told me only people from
the dutch Antilles are allowed to play at gambli . When I did my verification I sent my dutch banking statement . As they say people from the Netherlands are not allowed to play !!!!!
Θα έλεγα ότι είναι λίγο μπερδεμένοι με εμάς. Αλλά ναι, αξιολογούμε διαφορετικά τα καζίνο και υπολογίζουμε τις δικές μας αξιολογήσεις με βάση αυτά τα κριτήρια:
https://casino.guru/our-casino-reviews
Δεν είναι περίεργο που ένα καζίνο που μπορεί να παραποιήσει την άδεια χρήσης δεν αρέσει πολύ στην κριτική:
Έχουν σχεδόν μηδέν - κανείς δεν πρέπει να παίζει εκεί!
I'd say they are a bit confused about us. But yes, we evaluate casinos differently and calculate our own ratings based on those criteria:
https://casino.guru/our-casino-reviews
No wonder a casino capable of faking the license, using is not very fond of the review:
They've got almost zero - no one should play there!
Δεν έχω λάβει επίσημη δήλωση σχετικά με πληρωμές οποιουδήποτε είδους. θα περιμένω λίγο ακόμα για την πληρωμή μου.
όμως φοβάμαι ότι μπορώ να περιμένω μια ζωή..
θα δούμε
i havent received an official statement about payments of any kind. i will just wait a bit longer for my payout.
yet i am affraid i can wait a lifetime..
we’ll see
Γεια σου Beast777.
δεν με εκπλήσσει καθόλου αυτό. Παρακολουθώ αυτόν τον ιστότοπο εδώ και αρκετό καιρό. Με κάποια βοήθεια, έχουν αποκτήσει κάποιες πληροφορίες επικοινωνίας και ιστορικού για άτομα που συνδέονται μαζί τους στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Ενημερώστε με αν θέλετε να λαμβάνετε κάποιες πληροφορίες αλλά ίσως όχι σε ένα δημόσιο φόρουμ.
Hi Beast777.
i am not at all surprised by this. I have been tracking this site for some time. With some help, have acquired some contact and background information for people affiliated with them within the UK.
Let me know if you would like to receive some info but perhaps not on a public forum.
Το έγγραφο για επαλήθευση όπου όλα τα έγγραφα της ολλανδικής τράπεζας μας επιτρέπουν να παίξουμε και επαλήθευση με χαρτιά ολλανδικής τράπεζας και οι Ολλανδικές Αντίλλες αποτελούν μέρος της Ολλανδίας. Μου είπαν μόνο ότι ένα μέρος της Ολλανδίας μπορεί και επιτρέπεται να παίζει… οπότε ανοησίες που έδωσαν και άλλοι άνθρωποι εκεί την ολλανδική διεύθυνση κλπ, ακόμη και τον αριθμό τηλεφώνου κ.λπ. οπότε από την αρχή έπρεπε να μας είχαν απορρίψει… όχι σαν εμένα πάνω από 5000 ευρώ.. άρα αυτό είναι γιατί διεκδικώ 2300€ .. με έβαλαν ακόμα και ως VIP παίκτη…
The document for verification where all dutch bank documents as they let us play and verification with Dutch bank papers , and the Dutch Antilles are part of the Netherlands. They told me only that part of the Netherlands can and allowed to play … so nonsens they Abd other people gave there dutch adres etc , even phonenumber etc so from start they should have rejected us … not like me more then 5000 euro .. so that’s why I claim €2300 .. they even put me as a VIP player …
προς το παρόν φαίνεται ότι τα χρήματά μου είναι στο δρόμο τους. Θα ενημερώσω ξανά όταν είναι στον τραπεζικό μου λογαριασμό
for now it looks like my money is in its way. i will update again when it is in my bank account
Πραγματικά χαίρομαι για σένα!
αλλά ο VIP τύπος μου λέει ψέματα εναντίον μου τότε. Ελπίζω να λάβετε σύντομα τα χρήματα…
καλό Σαββατοκύριακο
I really am happy for you !
but my VIP guy is lying agains me then . I hope that you soon receive the money …
have a good weekend
ναι, δεν θα γιορτάσω πολύ νωρίς. Έχω ακόμα άλλα 870 €, - ακόμα σε εκκρεμότητα.
ελπίζω να βγει θετικό
yeah i won’t cellebrate too early. i still have another €870,- still pending.
hope it will al turn out positive
θα πληρώσουν! Δεν μπορούν να κάνουν τίποτα, διαβάζουν και αυτό….
they will pay out ! They can’t do nothing they also read this ….
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.