ΦόρουμΚαζίνοFun88EU Casino - γενική συζήτηση

Fun88EU Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από peoksa
|
7009 προβολές 21 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Fun88EU Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Όταν προσπάθησα να καταθέσω στο καζίνο, η κατάθεση μεταφέρθηκε αυτόματα

Για ένα πολυτελές καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
peoksa
πριν από 2 έτη

Hello, that sounds strange to me. What did the casino tell you? Was there any technical error or wrong recipient setting, maybe?

πριν από 2 έτη

Όταν πέρασα από τον ιστότοπό σας στο καζίνο και έκανα μια κατάθεση, το καζίνο μετατράπηκε σε πολυτελές καζίνο και το υπόλοιπο μεταφέρθηκε εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Όταν προσπάθησα να πάω καλά στο παρελθόν χωρίς κατάθεση έκανα το ίδιο.

Αυτόματη μετάφραση:
peoksa
πριν από 2 έτη

Hello, will get it checked by our tester team. I'm not sure what's happening there.

peoksa
πριν από 2 έτη

Hello again, according to the information from the tester it is alright. The casino uses different domains for several countries:

"Looks like there's a different domain for Estonian and Finnish players, and with Finnish bank ID you get redirected to "Loistokasino", which essentially looks to be the same site with different logos."

"I was able to reproduce the casino switch without actually making a deposit by trying to log in with trustly and "continue playing".

πριν από 2 έτη

Πήρα την αποπληρωμή της κατάθεσής μου, οπότε δεν υπήρξαν απώλειες.

Αυτόματη μετάφραση:
peoksa
πριν από 2 έτη

I'm glad to hear it. Do you have any favorite casino you would recommend to players from Finland, maybe?

πριν από 2 έτη

Δεν είναι σωστό, είναι απλώς ένα πρόβλημα με τους δύο χειριστές όταν δεν μπορώ να πάω στο καζίνο

ή δεν παίρνω μπόνους και δεν έχω λάβει αξιοπρεπή απάντηση σε ό,τι έχω κάνει λάθος.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Οι χειριστές είναι οι Aspire Global και N1.

Η διεύθυνση του σπιτιού μου και η διεύθυνση email μου έχουν αλλάξει και όταν έχω αυτά τα νέα

εγγεγραμμένα καζίνο νομίζουν ότι προσπαθώ κάτι να εξαπατήσω.

Αυτόματη μετάφραση:
peoksa
πριν από 2 έτη

I'd assume that there is a chance (some option) to change or update your email in the casino's account, so you don't have to register a new email address and risk any rules violation. Have you checked it, please?

πριν από 2 έτη

Αυτή η παλιά διεύθυνση email δεν είναι πλέον έγκυρη και εάν την έχει το Καζίνο και όταν π.χ. αποσύρεται

Η ειδοποίηση χρημάτων θα φτάσει εκεί ή θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα που θα αναφερθεί μέσω αυτής ή θα το ζητήσει το καζίνο

μέσω αυτού κοινοποιούνται επίσης ορισμένες πρόσθετες πληροφορίες ή έγγραφα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Έχω παρατηρήσει ότι για κάποιο λόγο είναι πολύ δύσκολο για τα καζίνο να ενημερώσουν κάτι νέο

διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Αυτόματη μετάφραση:
peoksa
πριν από 2 έτη

According to my experience from the time when I worked in a casino, it was easy to update a contact email address, but it was nearly impossible to change the email address that a player used to log in to the casino.

πριν από 2 έτη

Τα καζίνο διαφημίζουν μπόνους παρόλο που δεν είναι διαθέσιμα. Συνέβη ακόμη και όταν έγραψα στο καζίνο

ενημερώστε με ακόμα και τότε ότι θα πάρω το μπόνους αλλά όταν έχω κάνει την κατάθεση δεν το έχω λάβει ακόμα

και όταν ρωτάω το chat λέει ότι δεν δικαιούμαι το μπόνους.

Όταν πρόκειται για νέα καζίνο, δεν ξέρω αν παίρνω μπόνους όταν ένα καζίνο έχει διαφορετικό χειριστή αλλά την ίδια διαχείριση.

Αυτόματη μετάφραση:
peoksa
πριν από 2 έτη

You should get the bonus they promised to you especially if the bonus encouraged you to deposit there. You already have your experiences with this casino and its approach. Maybe it is time to move on. Don't you think?

πριν από 2 έτη

Ναι, σίγουρα, αλλά είναι άδικο να κατηγορηθείς για κατάχρηση

αν και δεν έχει κάνει τίποτα κακό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

ευχαριστώ για τη συζήτηση


Αυτόματη μετάφραση:
peoksa
πριν από 2 έτη

Thank you too - for sharing with us. It would be nice if you could also share your favorite casino - when you find one 🙂

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα