Νομίζω ότι πρέπει να το κρατήσεις δίκαιο...
Λυπάμαι που το λέω αυτό, αλλά δεν πήραμε το μέρος του καζίνο. Αντίθετα, εφαρμόσαμε ένα επιχειρηματικό πρότυπο:
"Μπορώ μόνο να επιβεβαιώσω τη δήλωση του καζίνο. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που παρέχονται, ο λογαριασμός σας έκλεισε στις 31 Οκτωβρίου (Τρίτη). Στο Casino.Guru, πιστεύουμε ότι τέτοιοι λογαριασμοί θα πρέπει να κλείσουν το συντομότερο δυνατό και θεωρούμε 3 εργάσιμες ημέρες να είναι μια αποδεκτή περίοδος για το κλείσιμο του λογαριασμού. Λυπάμαι πολύ, αλλά στην περίπτωσή σας, είναι λιγότερο από 3 ημέρες· επομένως, πιστεύω ότι δεν δικαιούστε να λάβετε την επιστροφή χρημάτων. Δυστυχώς, αναγκάζομαι να απορρίψω την υπόθεσή σας."
Μια εναλλακτική επιλογή είναι η υποβολή επίσημης καταγγελίας στην αρχή αδειοδότησης του καζίνο. Μπορώ να σας βοηθήσω με αυτήν τη διαδικασία και μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στη διεύθυνση email που παρέχεται παρακάτω. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου αν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις"
πηγή - καταγγελία
Απευθυνθήκατε στην αρχή αδειοδότησης, παρακαλώ;
Κάντε κάθε βήμα που μπορείτε για να αποφύγετε να παίζετε σε διαδικτυακά καζίνο. Πολλά από τα παράπονά σας σχετίζονται με το κλείσιμο λογαριασμών.
Αν αναζητάτε βοήθεια, ξεκινήστε από εδώ: https://casino.guru/problem-gambling 🙏
I think you should keep it fair...
I'm sorry to say that, but we didn't side with the casino. Instead, we applied a business standard:
"I can only confirm the casino statement. According to the information provided, your account was closed on October 31st (Tuesday). At Casino.Guru, we believe that such accounts should be closed as soon as possible, and we consider 3 business days to be an acceptable period for account closure. I am very sorry, but in your case, it is less than 3 days; therefore, I believe you are not entitled to receive the refund. Unfortunately, I am forced to reject your case."
An alternative option is to file an official complaint with the licensing authority of the casino. I may assist you with this process, and you can reach me at the email address provided below. Feel free to contact me if you have any questions"
source - complaint
Have you reached out to the licensing authority, please?
Please take every step you can to avoid playing at online casinos. Many of your complaints are associated with account closures.
If you seek help, start right here: https://casino.guru/problem-gambling 🙏
Αυτόματη μετάφραση: