Ομάδα γκουρού
ενεργήστε ευγενικά σοβαρά και επειγόντως με το foxyplay casino για να προστατέψετε τα μέλη και τους επισκέπτες των γκουρού από αυτό το καζίνο.
Guru team
kindly act serious and urgently with foxyplay casino to protect guru members & visitors from this casino.
Ναι, το παρατήρησα. Ωστόσο, εάν έχετε πρόβλημα με τον τζόγο, αυτός ο οδηγός μπορεί να είναι για εσάς. Εδώ είναι ένας σύνδεσμος για τον υπεύθυνο τζόγο: https://casino.guru/problem-gambling
Θα βρείτε πολλές χρήσιμες πληροφορίες που μπορεί να σας βοηθήσουν, γιατί ο εθισμός στον τζόγο δεν είναι αστείο και είναι κάτι σοβαρό.
Όσον αφορά τη βαθμολογία, εξακολουθεί να είναι ένα σχετικά νέο καζίνο και με την πάροδο του χρόνου, ανάλογα με το πώς χειρίζεται τα παράπονα και άλλα πράγματα, η βαθμολογία μπορεί να αλλάξει. Μέχρι στιγμής, το καζίνο έχει προσπαθήσει να λύσει κάθε πρόβλημα που έχει προκύψει και ελπίζω ότι αυτό θα συμβεί και στην περίπτωσή σας. Ωστόσο, οι παίκτες έχουν την ευκαιρία να δουν τις εμπειρίες σας εδώ στο φόρουμ, οπότε νομίζω ότι είναι επίσης πολύ σχετικές πληροφορίες αν κάποιος συναντήσει αυτό το νήμα.
Όσο για τα παράπονα, κάντε λίγη υπομονή, γιατί η ομάδα μας έχει πολλά να αντιμετωπίσει και έχει να αντιμετωπίσει και άλλους παίκτες. Η Βερόνικα θα έρθει κοντά σας το συντομότερο δυνατό και ελπίζω ότι όλα θα πάνε καλά στο τέλος. Καλή τύχη και αν έχετε νέα, ενημερώστε μας.
Yes, I noticed that. However, if you have a gambling problem, this guide might be for you. Here is a link to responsible gambling: https://casino.guru/problem-gambling
You will find a lot of useful information that might help you, because gambling addiction is no joke and it's a serious thing.
As far as the rating is concerned, it is still a relatively new casino and over time, depending on how it handles complaints and other things, the rating may change. So far, the casino has tried to solve every problem that has arisen and I hope that this will be the case in your situation as well. However, players have the opportunity to see your experiences here on the forum, so I think it's also quite relevant information if someone comes across this thread.
As for the complaints, be a bit patient, because our team has quite a lot to deal with and has to deal with other players as well. Veronica will get to you as soon as possible and I hope everything will turn out well in the end. Good luck and if you have any news, please let us know.
Καλώς ήρθες, χαιρόμαστε όταν μπορούμε και θα βοηθήσουμε στο τέλος. Πιστεύω ακράδαντα ότι όλα θα λυθούν δίκαια. Τα δάχτυλά μου είναι σταυρωμένα. 🤞
You're welcome, we're glad when we can and we'll help in the end. I firmly believe that everything will be resolved fairly. My fingers are crossed. 🤞
Επειδή το καζίνο δεν είναι ειλικρινές, γι' αυτό περιμένουν να τους φέρεις περισσότερα χρήματα
Because the casino is not honest, that's why they expect you to bring them more money
Koska kasino ei ole rehellinen ,niin siksi ne odottaa että tuot heille vielä raha
Κοιτάξτε τη λειτουργία αυτού του καζίνο για να υποψιαστείτε ότι η ειλικρίνεια δεν είναι η μέθοδός τους
Look at the operation of that casino to suspect that honesty is not their method
Katso sen kasinon toimintaa tapa kovasti epäilleen että rehellisuus ei ole heidän keino
Ο συγγενής μου έχει ρωτήσει προσωπικά, όχι εγώ, παρακολουθώ από το πλάι πώς ζητούσε να κλείσει ο λογαριασμός εδώ και 4 εβδομάδες συνεχόμενα, αλλά ο λογαριασμός ήταν ανοιχτός μέχρι στιγμής
My relative has personally asked, not me, I've been watching from the side how he's been asking for the account to be closed for 4 weeks straight, but the account has been open so far
Oma sukulainen henkilökohtaisesti on pyytänyt ,ei minä ,olen seurannut sivusta ,kuinka hän pyydä 4 viikkoa peräkään että tiliä suljetaan ,mutta kuin tili on tähän mennessä avoin
Αν λοιπόν καταλαβαίνω καλά, κάποιος από τους συγγενείς σας θέλει να κλείσει τον λογαριασμό του και βασικά ενεργείτε για αυτόν; Υποβάλατε μια καταγγελία ότι το καζίνο δεν θέλει να κλείσει τον λογαριασμό σας, αλλά ισχυρίζεστε ότι στην πραγματικότητα δεν είναι ο λογαριασμός σας, αλλά ότι κάποιος συγγενής θέλει να τον κλείσει. Είμαι λίγο μπερδεμένος. Αυτό λέω;
So if I understand correctly, one of your relatives wants to close his account and you are basically acting for him ? You filed a complaint that the casino doesn't want to close your account, but you claim that it's not actually your account, but that a relative wants to close it. I'm a little confused. Is that what I'm saying?
Αυτό το καζίνο διαφημίζει "γρήγορες αναλήψεις" αυτό είναι απόλυτη ανοησία, περιμένω 5 μέρες τώρα και τίποτα, η υποστήριξη είναι άχρηστη, απλά λένε να είστε υπομονετικοί όλη την ώρα.. τόσο απογοητευτικό
This casino advertises ‘fast withdrawals’ this is absolute nonsense, im waiting 5 days now and nothing, support are useless they just say be patient all the time.. so frustrating
Ας ελπίσουμε ότι θα το στείλουν σύντομα. Ειλικρινά, δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά, εκτός αν το καζίνο δεν σας πληρώσει τις επόμενες εννέα ημέρες. 🙁
Let's hope they will send it soon. Honestly, there is not much we can do unless the casino fails to pay you in the next nine days. 🙁
Έχει απόλυτο δίκιο. Ζήτησα να κλείσει ο λογαριασμός μου πριν από 2 ή 3 εβδομάδες, ρώτησαν τον λόγο ανά mail, όπως 3 ημέρες μετά, στο οποίο απάντησα και μέχρι τώρα, είναι ακόμα ανοιχτός. Να είστε προσεκτικοί όταν παίζετε σε καζίνο στο πλαίσιο του SG international, σχεδόν όλα δεν σέβονται τους κανόνες τυχερών παιχνιδιών και περιμένετε εβδομάδες για να πληρωθείτε, αν είστε τυχεροί που θα πληρωθείτε. Κάποτε περίμενα περισσότερο από ένα μήνα.
He is absolutely right. I asked my account to be closed like 2 or 3 weeks ago, they asked the reason per mail like 3 days after to which i replied and until now, it is still open. Be careful when you play on casinos under SG international, almost all of them do not respect gambling rules and you wait weeks to be paid out, if you are lucky to be paid out. Once i even waited more than a month.
Βλέπω ότι δεν έχεις και την καλύτερη εμπειρία. Ωστόσο, όσον αφορά το μη κλείσιμο του λογαριασμού σας από το καζίνο, θα συνιστούσα ένα παράπονο γιατί πιστεύω ότι κάτι τέτοιο πρέπει να αντιμετωπίζεται σοβαρά. Λέτε ότι το καζίνο δεν το έχει κάνει εδώ και 2-3 εβδομάδες, που είναι πολύς χρόνος για μένα.
Παρόλα αυτά, τους ενημερώσατε και μέσω email ότι θέλετε να κλείσετε τον λογαριασμό σας ή το κάνατε με κάποιον άλλο τρόπο;
I see you don't have the best experience either. However, as far as the casino not closing your account, I would recommend a complaint because I think this kind of thing should be treated seriously. You say that the casino hasn't done it for 2-3 weeks, which is a long time for me.
Nevertheless, did you also inform them by email that you want to close your account or did you do it in some other way ?
Γεια σου Jaro,
Έγραψα ένα email για να ζητήσω το κλείσιμο μιας και η συνομιλία μου είπε να γράψω ένα email στη δεδομένη διεύθυνση. Έγραψα το email όπου ζήτησα ξεκάθαρα να κλείσω τον λογαριασμό μου επειδή δεν ήθελα να παίξω άλλο στο καζίνο τους. Έλαβα μια απάντηση όπως 3 ημέρες αφότου με ρώτησα γιατί ήθελα να το κλείσω, απάντησα σε αυτό το email και έκτοτε, καμία απάντηση και ο λογαριασμός μου δεν έκλεισε καθόλου όπως ζητήθηκε.
Hello Jaro,
i wrote an email to ask for closure since the chat told me to write an email to the given address. I wrote the email where i clearly asked to close my account because i did not wish to play anymore on their casino. I received a reply like 3 days after asking me why i wanted to close it, i replied to this email and since then, no reply and my account was not closed at all as requested.
Γεια σου!
Μπορώ να ξέρω τι τους απάντησες την τελευταία φορά; Μπορείτε να επικολλήσετε το κείμενο εδώ, ίσως; Διότι, μέχρι το σημείο που το καζίνο παρέμεινε σιωπηλό και ο λογαριασμός άνοιξε, η διαδικασία ακουγόταν αρκετά συνηθισμένη. 🤔
Θυμάμαι ότι είχα πρόσφατα επαφή με τον συνάδελφό μου που χειρίζεται τις υποθέσεις αυτού του καζίνο. Του ζήτησα να διαβιβάσει την ανησυχία σας στον εκπρόσωπο του καζίνο. Ας δούμε τι πρόκειται να συμβεί.
Hi there!
May I know what you replied to them the last time? Can you paste the text here, perhaps? Because, until the point where the casino remained silent and the account opened, the process sounded quite usual. 🤔
I recall being recently in touch with my colleague who handles this casino's affairs. I asked him to forward your concern to the casino representative. Let's see what is about to happen.
Γεια σου Radka,
Να τι απάντησα:
Γειά σου,
Δεν μου αρέσει το γεγονός ότι ορισμένα παιχνίδια δεν μπορούν να παιχτούν με μπόνους και στα συν, είναι πάντα διαφορετικά ανάλογα με το μπόνους, οπότε είναι πολύ μπερδεμένο.
Δεν θέλω να αντιμετωπίσω παραβιάσεις όρων και προϋποθέσεων αν κερδίσω και προσπαθήσω να αποσυρθώ, γι' αυτό προτιμώ να το κλείσω και να βρω ένα άλλο καζίνο όπου μπορώ να παίξω όσα παιχνίδια θέλω χωρίς να ανησυχώ.
Τις καλύτερες ευχές,
Και από εκείνη την απάντηση, δεν έχει γίνει τίποτα.
Hello Radka,
Here is what I replied:
Hello,
I don't like the fact that some games cannot be played with a bonus and in plus, it is always different ones depending on the bonus, so it's very confusing.
I don't want to run into a breaking terms and conditions if I win and try to withdraw, so I prefer to close it and find myself another casino where I can play any games I want without worrying.
Best regards,
And since that reply, nothing has been done.
Γεια, και ευχαριστώ!
Χμμ, τίποτα που να αξίζει να αγνοήσεις, αν με ρωτάς.
Ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να λάβουμε κάποιες πληροφορίες από το ίδιο το καζίνο. Εδώ που τα λέμε, ίσως αξίζει μια καταγγελία, αν και χωρίς αμφισβητούμενο ποσό, ειλικρινά δεν είμαι σίγουρος για το αποτέλεσμα. Χμ, θα περιμένουμε να δούμε αν κάποιος από το καζίνο θα έρθει εδώ; 🤔
Hi, and thanks!
Hmm, nothing worth ignoring at all, if you ask me.
I hope we will be able to get some insights from the casino itself. Speaking of which, it might be worth a complaint, though without a disputed amount, I'm honestly not sure about the result. Hmm, shall we rather wait to see if someone from the casino comes here? 🤔
Θα γράψω άλλο mail και θα δω αν θα αντιδράσουν σε αυτό.
Ναι, έχεις δίκιο δεν χρειάζεται να παραπονιέσαι για να έχω χρήματα πίσω γιατί νομίζω ότι κατέθεσα μια φορά αφού ζήτησα κλείσιμο οπότε δεν αξίζει.
Αλλά όταν ένας παίκτης ζητά το κλείσιμο, θα πρέπει να γίνεται σεβαστό. Μερικοί παίκτες δεν ελέγχουν τον εαυτό τους και μπορούν να χάσουν χιλιάδες...
I'll write another mail and see if they will react to that one.
Yes, you are right no need to complain to have money back because I think I deposited once after I asked closure so it is not worthy.
But when a player ask closure, it should be respected. Some players don't control themselves and can lose thousands...
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.