Γειά σου.
Απλά μια ευγενική σημείωση - δεν είμαστε υπάλληλοι του καζίνο. Συμφωνώ ότι δεν είστε πεπεισμένοι ότι το καζίνο ενδιαφέρεται πολύ για την επίλυση του προβλήματος, επειδή διαρκεί πάρα πολύ. Δυστυχώς, το γεγονός ότι τα χρήματα έφυγαν από τον λογαριασμό σας είναι μόνο ένα μέρος της μεταφοράς. Εφόσον τα κεφάλαια δεν αναγνωρίζονται από τον παραλήπτη, η συναλλαγή δεν έχει ολοκληρωθεί. Πιστεύω ότι το καζίνο πρέπει να επικοινωνήσει με τον πάροχο πληρωμών του.
Τεχνικά, πολλοί παίκτες παίζουν με «δανεικά» κεφάλαια που δίνουν τα καζίνο, όπως περιέγραψα οι συναλλαγές δεν είναι στιγμιαίες. Απλώς ορισμένα καζίνο το επιτρέπουν, και κάποια προτιμούν να περιμένουν μέχρι να φτάσει η κατάθεση στον λογαριασμό. Μπορεί να είναι πρόβλημα, ειδικά λίγο πριν τα Σαββατοκύριακα 🙁.
Εάν θέλετε να ρωτήσετε το καζίνο, χρησιμοποιήστε τη συνομιλία ή την υποστήριξή του. Πείτε μας πώς πήγε 🤞
Hello there.
Just a kind note - we are not the casino's employees. I empathize you are not convinced the casino is interested much in solving the issue, because it last too long. Sadly, the fact the money left your account is just one part of the transfer. As long as the funds are not recognized by the recipient, the transaction is not complete. I believe the casino needs to check out with its payment provider.
Technically, many players play with "borrowed" funds given by the casinos, as I described the transactions are not instant. It is just that some casinos allow that, and some prefer to wait until the deposit hits the account. Could be a problem, especially just before weekends 🙁.
If you wish to ask the casino, please use its chat or support. Let us know how it went 🤞
Αυτόματη μετάφραση: