ΦόρουμΚαζίνοFlaming Casino - γενική συζήτηση

Flaming Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από mcclane2020
|
2436 προβολές 13 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Flaming Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

αυτό το καζίνο έχει επιστροφή μετρητών αλλά δεν είναι πραγματικά χρήματα.

δίνουν άχρηστα δωρεάν παιχνίδια για το νεκρό παιχνίδι.

αν παίζετε μόνο και μόνο επειδή λαμβάνετε επιστροφή μετρητών, τότε πηγαίνετε σε ένα καζίνο όπου είναι πραγματικό cashback.

Αυτόματη μετάφραση:
mcclane2020
πριν από 2 έτη

Unfortunately applying wagering requirement for cashback is a very common practice since the cashback is still seen as a bonus. But I'm sure I've already seen casinos where the wagering requirement isn't applied to it.

πριν από 2 έτη

€500 euros on an Netent slot no bonuses and dead spins avoid Finn and the Swirly spin and all Netent slots 96.6 RTP BOLLOCKS!!😡🤢

πριν από 1 έτος

Κατατέθηκε 25 ευρώ σήμερα το πρωί και δεν έχει γίνει κράτηση εδώ και 7 ώρες. Λέτε να περιμένω άλλες 48 ώρες και μετά να επικοινωνήσω μαζί σας; Τα χρήματα αποσύρθηκαν αμέσως από τον τραπεζικό μου λογαριασμό και η συναλλαγή ολοκληρώθηκε πλήρως. Και το καζίνο δεν ξέρει πού είναι τα χρήματά μου. Το καζίνο ανήκει πλέον στην Mountberg και όχι πλέον στην Gammix. Δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα κατά την κατάθεση στο Gammix. Μη νομίζεις ότι θα ξαναπληρώσω εκεί μέσα, πρέπει να φοβάσαι συνέχεια ότι δεν θα φτάσουν τα χρήματα. Θα ήθελα να ζητήσω από το καζίνο να μου επιστρέψει τα 25 ευρώ

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

Hello there.

Just a kind note - we are not the casino's employees. I empathize you are not convinced the casino is interested much in solving the issue, because it last too long. Sadly, the fact the money left your account is just one part of the transfer. As long as the funds are not recognized by the recipient, the transaction is not complete. I believe the casino needs to check out with its payment provider.

Technically, many players play with "borrowed" funds given by the casinos, as I described the transactions are not instant. It is just that some casinos allow that, and some prefer to wait until the deposit hits the account. Could be a problem, especially just before weekends 🙁.

If you wish to ask the casino, please use its chat or support. Let us know how it went 🤞

πριν από 1 έτος

Δεν ήθελα να σας περιγράψω ως υπαλλήλους του καζίνο, αν βγήκε έτσι, συγγνώμη. Νόμιζα ότι το καζίνο θα συμμετείχε επίσης στις συζητήσεις. Δυστυχώς, είμαι πολύ δύσπιστος αν κανείς δεν μπορεί να μου πει πού πήγαν τα χρήματά μου. Τώρα μίλησα ξανά στο chat και θα πρέπει να στείλω ξανά τα στιγμιότυπα οθόνης με email, τα χρήματα χρεώθηκαν επίσης από τον λογαριασμό μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

No harm done. 🙂

I only wanted to mention it is not within my power to check your transaction directly. This casino is considered a fresh one, maybe they are not yet so skilled in dealing with similar issues. I wouldn't take that for a reasonable explanation myself, so don't make me wrong. As long as the casino actively tries to investigate, I fear you can only wait, I'm sorry. What specific payment option is causing you such trouble, please?

It worries me how many casinos deal with payment issues, and I'm not talking about the simple delay.🤔

Don't make me trouble you further, instead keep me posted about the progress, please.

Radka
πριν από 1 έτος

Γεια Radka, η μέθοδος πληρωμής ονομάζεται Άμεση τραπεζική μεταφορά, θα οδηγηθείτε στον λογαριασμό σας μέσω του Nodapay, ώστε να μπορείτε να κάνετε online τραπεζικές συναλλαγές. Τα χρήματα πραγματοποιήθηκαν σε μεταφορά σε πραγματικό χρόνο. Είναι διαθέσιμο σε πολλά καζίνο και δεν είχα ποτέ προβλήματα με αυτήν την πληρωμή, εκτός από το ότι ήταν στον λογαριασμό του παιχνιδιού μόνο 10 λεπτά αργότερα. Και εδώ σε αυτό το καζίνο δεν είχε καν σημασία. Παρεμπιπτόντως, παίζω σε αυτό το καζίνο για πολύ καιρό, μόνο όταν το διαχειριζόταν ακόμα η Gammix. Δεν είναι καινούργιο εδώ και πολύ καιρό.

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

Hi Gretche70!

Now that you mention the Nodapay, I'm sure I have heard about issues with this application just recently here on the forum. Probably in another casino.

If I'm allowed to speculate, I would say the problem can be caused by the payment provider - not the casino itself. So, if this is the case, the ball is on the casino's side and we can only wait. Honestly, I hope I'm wrong.

Thanks for mentioning the Gammix, you know the line between freshly opened casinos and casinos with recently changed owners or management is pretty shady. 😀


Radka
πριν από 1 έτος

Πραγματικά ποτέ δεν είχα κανένα πρόβλημα με αυτήν τη μέθοδο, εκτός από το ότι η πληρωμή πιστώθηκε στο καζίνο μόνο 10 λεπτά αργότερα. Μόνο που εδώ η πληρωμή δεν έφτασε καθόλου. Και αν εξαρτάται από τον πάροχο πληρωμών και τα χρήματα δεν πιστώθηκαν στον παραλήπτη, πρέπει να κάνω κράτηση πίσω στον λογαριασμό μου ή κάνω λάθος;

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

Hello.

Even the best casinos rely on 3rd-party companies at some point. Usually, not every detail is handled by the casino directly, so, especially in cases of lost or misplaced deposits, it is a time-costly process. Due to the inevitable investigation made by the payment provider, mostly. Once the provider finds and defines the problem, the casino gets updated. Not ideal, still, very common.

You should get the money back, that's for sure. Although the recipient has not received the sum, so should the casino cover the money from their pocket even if it has not reached their account? The way I see it, this is the real trouble. 🤔


Radka
πριν από 1 έτος

Γειά σου

Ναι, μου πίστωσαν τα 25 ευρώ απόψε. Για μένα εξακολουθεί να είναι κακή περίπτωση να μην καταθέτω τίποτα σε αυτό το καζίνο πια.

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

Hello there.

Well, at least they did something. I understand you are disappointed, so without any further questions, I'd like to wish you better support and experience anywhere you'll play. 🤞🙌

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη