Βλέπω, πρέπει να στείλετε κάποια έγγραφα στο καζίνο ή όχι; Υποθέτω ότι εάν δεν επαληθευτείτε ξανά, δεν θα μπορείτε να κάνετε ανάληψη των χρημάτων.
Ωστόσο, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επεξεργαστούν τόσο τις αναλήψεις όσο και την επαλήθευση λογαριασμού, οπότε αν υπερβεί αυτό το χρονικό διάστημα, θα σκεφτόμουν να υποβάλω καταγγελία.
Εν τω μεταξύ, θα έλεγχα την ανάληψη όπως κάνετε τώρα και θα δω αν τελικά θα πάρετε τα χρήματα ή όχι.
Θα περιμένω, ελπίζω, για καλά νέα.
I see, so is it that you still have to send some documents to the casino or not ? I suppose that unless you are verified again, you won't be able to withdraw the money.
However, we give casinos 14 days to process both withdrawals and account verification, so if it exceeds that time, I would think about lodging a complaint.
In the meantime, I'd check on the withdrawal as you are doing now and see if you eventually get the money or not.
I will wait, hopefully, for good news.
Αυτό το καζίνο είναι τόσο γελοίο, πρώτα αποσύρετε τα τόσα πολλά αστεία για να αποφύγετε την πληρωμή. Τώρα έκανα ανάληψη στις 27, είναι 7 μέρες μετά και ΠΑΛΙ ΔΕΝ εγκρίθηκε. Κάθε φορά που λένε συγνώμη αυτό συγγνώμη αλλά ποτέ δεν το εγκρίνουν. Πώς στη ΓΗ είχαν αυτή την υψηλή κριτική, με βάση τι;
This casino is so ridicilious first withdraw the made so many jokes just to avoid paying. Now i made a withdraw on the 27th it's 7 days later and AGAIN still NOT approved. Everytime they say sorry this sorry that but never approve it. How in EARTH did they have this high review, based on what?
Η βαθμολογία δεν βασίζεται στο πόσο γρήγορα το καζίνο πληρώνει τον παίκτη. Αλλά σύμφωνα με την τελευταία φορά που μιλήσαμε, χρειάστηκε επίσης χρόνος για να αποσυρθεί. Προφανώς, συμβαίνει σε αυτό το καζίνο ότι οι αναλήψεις δεν είναι οι πιο γρήγορες, οπότε μάλλον θα το σκεφτόμουν πολύ προσεκτικά προτού συνεχίσω να παίζω εδώ αν είχατε αυτή την εμπειρία δύο φορές. Φυσικά ξέρετε ότι είμαστε εδώ και αν χρειάζεστε βοήθεια θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Ωστόσο, ποιος λόγος σας δίνει το καζίνο που δεν σας έχει δώσει ακόμα χρήματα;
The rating is not based on how fast the casino pays the player. But according to the last time we talked, it also took time to withdraw. Apparently, it is the case in this casino that the withdrawals are not the fastest, so I would probably think very carefully before I would continue to play here if you have had this experience twice. Of course you know we are here and if you need help we will try to assist you.
However, what reason does the casino give you for not giving you money yet ?
Έκλεισα επίσης τον λογαριασμό μου ήδη, αλλά είναι ψευδής διαφήμιση που προσφέρουν οι αναλήψεις εντός 3 ημερών. Η πρώτη διήρκεσε 6 ημέρες και τώρα είναι 7 ημέρες αργότερα επικοινώνησα μαζί τους περισσότερες από 10 φορές και ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ εγκρίθηκε. Είναι γελοίο. Μου είπαν πρώτα να έρθουν και μετά είπα ότι όλοι περιμένουν περισσότερες από 7 ημέρες αυτή τη στιγμή και είπαν όχι. πολύ παράξενο
I also closed my account already but it's false advertising they offer withdraws within 3 days. The first one took 6 days and now it's 7 days later i contacted them more then 10 times and its STILL NOT approved. It's ridicilious. They said first in first to come and then i said so everybody waits more then 7 days at this moment and they said no. very strange
Γεια σου.
Δεν είμαι σίγουρος τι αναφέρεται στους όρους και τις προϋποθέσεις ή τι έχει διαφημιστεί σε εσάς, αλλά ειλικρινά, εάν προκύψει καθυστέρηση ή τεχνικά ζητήματα, το χρονικό πλαίσιο δεν θεωρείται πρότυπο.
Και από όσο γνωρίζω, τα καζίνο συνήθως αναφέρουν τον συνήθη τυπικό χρόνο ανάληψης. Οι ειδικές περιστάσεις δεν είναι σε όρους και προϋποθέσεις.
Αλλά αυτό είναι μόνο για λόγια, λυπάμαι που ακούω ότι το καζίνο που έχει βραβευτεί με μέσο δείκτη ασφάλειας αντιμετωπίζει τέτοια καθυστέρηση.
Σας ευχαριστώ πολύ που μοιράζεστε, το εννοώ.
Hey there.
Not sure what is stated in the terms and conditions, or what has been advertised to you, but frankly, if a delay or technical issues occur, the timeframe is not considered a standard.
And as far as I know, casinos usually state the usual standard withdrawal time. Special circumstances are not in terms and conditions.
But this is just about words, I'm sorry to hear that the casino awarded with an average safety index is experiencing such a delay.
Thank you very much for sharing, I mean it.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.