Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοFatFruit Casino - γενική συζήτηση

FatFruit Casino - γενική συζήτηση

 από impulsoiluminado
|
729 προβολές 9 απαντήσεις |
|
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το FatFruit Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

παιδιά, το KYC αυτού του ιστότοπου είναι παράλογο, δεν έχω δει ποτέ να μου ζητούν φωτογραφία μπροστά από το σπίτι μου ή στην πινακίδα του δρόμου, έχω καθυστερήσει πάνω από 10 μέρες στην πληρωμή μου, απλά κυλάνε και κάνουν μην πληρώσεις! πες μου, σε κανένα site που έχεις παίξει έχει ζητήσει μια φωτογραφία σου σαν αυτή;

Αυτόματη μετάφραση:
impulsoiluminado

I must admit that we have come across this many times before, to tell you the truth.

Did you send everything they requested already?

It is very important to cooperate with the casino in order to get your payment, so please let us know how it goes.

Romi

Ναι, αλλά αργούν να απαντήσουν, τα έχω στείλει όλα!

Αυτόματη μετάφραση:
impulsoiluminado

It's good that you sent them everything. How long have you been waiting for a reply? I see you have an open complaint, so our team is trying to help. Nick has already written you back so you can get back to him and let the case move forward a bit. 

I hope it will be resolved soon and you will pass the verification and get your money.

Θα σου το στείλω, δεν νομίζω ότι είναι εντάξει και δεν θα σου στείλω τα πάντα, γιατί υπάρχουν πολλές συζητήσεις, αλλά θα καταλάβεις τι θα πάω. διά μέσου! παρακαλώ στείλτε μου ένα email στο οποίο μπορώ να στείλω τις συνομιλίες, υπάρχουν πολλές συνομιλίες και δεν μπορούν να επισυναφθούν εδώ!

Αυτόματη μετάφραση:
impulsoiluminado

Just click on your complaint and therefore on the green letters in my previous reply and Nick also wrote you that you can send the communication to him. That will be the most sensible thing to do since he is dealing with your case in detail. I'm just an admin on the forum trying to find out more about what's going on. So feel free to share it mostly with him.

Will that be possible? 

Γειά σου,


Προσπάθησα να κάνω ανάληψη 1000€ δύο φορές. Μετά από 2-3 μέρες είχα πίσω τα 1000€ στον λογαριασμό μου.

Προφανώς η τράπεζά μου δεν δέχεται την πληρωμή.

Το καζίνο "δήθεν" λειτουργεί με εξωτερικό επεξεργαστή πληρωμών.

Είμαι στην C 24 Bank…

Προσπαθώ να αποσύρω τα χρήματά μου για πάνω από 10 ημέρες και έχω δει πολλά σχόλια που λένε ότι αυτό το καζίνο απλά δεν πληρώνει χρήματα.

Έχει κανείς εμπειρία ή λύση;


LG

Αυτόματη μετάφραση:
Mark_sch156

Hi, in this case I would try contacting the bank to see if they really refuse the money. Alternatively, have you tried asking if it is possible to use some other payment method where such a problem would not occur? 

I will wait for an answer. 

My name is Laura and I am a representative of DeepLogic Group!


First of all we are are excited to be adding our three online casinos to CasinoGuru


SpinFever - https://casino.guru/spin-fever-casino-review

FatFruit - https://casino.guru/fatfruit-casino-review

Rooli - https://casino.guru/rooli-casino-review


Our group is heavily casino focussed with a library of over 10,000 slots and live games for you to enjoy responsibly. 


I will be happy to answer any questions you have going forward. You can also contact our 24/7 live support team at any time.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα