ΦόρουμΚαζίνοEuropa Casino - γενική συζήτηση

Europa Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από EveryNameInUse
|
3778 προβολές 10 απαντήσεις |
|
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Europa Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

I humbly withdraw my previous criticism of Europa. While true I did have very bad luck here for an extended time, I went back one more time and the tide appears to have changed.


I’ve yet to withdraw any $ but I don’t expect there to be any problem - will report back if I do.


UPDATE: My withdrawal went smoothly - $ appeared in my account about 4 days after the request. Overall, there’s a lot to like about Europa Casino - and I’m adding it to my regular ‘playlist’ which includes Sky City, 888 and Hyper Casino.


I’m still a little concerned at how long my streak of bad luck was at the start. It didn’t feel right but hopefully that’s behind me now.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Γεια σας, προσπαθώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου, τα έχω σε δολάρια αλλά αυτή τη στιγμή και κατά την ανάληψη μου έρχεται μήνυμα ότι θα αλλάξει σε ευρώ, έστειλα πολλά email πριν από 3 μήνες και η μόνη απάντηση που λαμβάνω είναι ότι εξετάζουν την υπόθεση.

Ο λογαριασμός μου είναι από το Περού.

Αυτόματη μετάφραση:
Zoilivel
πριν από 2 έτη

Unfortunately I've noticed some issues with payments made by casinos to Peru and other nearby countries. Some casinos advise to use crypto wallets for that reason. I can see you already submitted the complaint. I'm not surprised since it's been 3 months and I don't think it's OK to wait for that long time. Let's see how the complaint develops.

πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ, περιμένω λύση:

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Προηγουμένως είχα πρόβλημα με ένα άλλο καζίνο, οι περισσότερες πληρωμές απορρίφθηκαν από τις ενδιάμεσες τράπεζες, μου εξήγησαν ότι αυτό συνέβη με τις αμερικανικές ενδιάμεσες τράπεζες, αυτός ήταν ένας λόγος που τώρα το πληρώνουν για την Ευρώπη και το νόμισμα είναι σε ευρώ, αυτό είναι δεν είναι βολικό για εμάς που χρησιμοποιούμε δολάρια επειδή χάνεται στην ισοτιμία.

Αυτόματη μετάφραση:
Zoilivel
πριν από 2 έτη

I can completely understand euros aren't the preferred currency currency in Southern America, but I can see you also have very similar information as I do - regarding the banks unwilling to receive the payment from casinos in USD. I'm afraid you won't avoid the exchange rates or you would need to find a casino that will allow you to play in your local currency.

Zoilivel
πριν από 2 έτη

Hello Zoilivel,

a recent conversation about troubles with local currencies just came to my mind, it's about similar issues a player from Nigeria was experiencing (check it here).



πριν από 2 έτη

Γεια σας, προσπαθώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου, τα έχω σε δολάρια αλλά αυτή τη στιγμή και κατά την ανάληψη λαμβάνω μήνυμα ότι θα αλλάξει σε ευρώ, έχω στείλει πολλά email για περισσότερους από 3 μήνες και η μόνη απάντηση που λαμβάνω είναι ότι αναλύουν την υπόθεση.

Ο λογαριασμός μου είναι από το Περού.

Αυτόματη μετάφραση:
robertosalamar009
πριν από 2 έτη

If you truly suffer such a problem, submit a complaint and paste all the relevant communications and screenshots to support your words.

What do you think?


πριν από 2 έτη

I humbly withdraw my previous criticism of Europa. While true I did have very bad luck here for an extended time, I went back one more time and the tide appears to have changed.


I’ve yet to withdraw any $ but I don’t expect there to be any problem - will report back if I do.


UPDATE: My withdrawal went smoothly - $ appeared in my account about 4 days after the request. Overall, there’s a lot to like about Europa Casino - and I’m adding it to my regular ‘playlist’ which includes Sky City, 888 and Hyper Casino.


I’m still a little concerned at how long my streak of bad luck was at the start. It didn’t feel right but hopefully that’s behind me now.

πριν από 2 έτη

Hello,

thank you for this update though you can just write a new post next time so we can all see that the situation has changed 🙂.

Looking forward to your update 👍

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα