Γειά σου.
Αυτό είναι ατυχές 🙁
Ωστόσο, μείνετε με το παράπονό σας, παρακαλώ. αυτός δεν είναι ένας τρόπος για να επιταχύνετε τα πράγματα και σας προτείνω επίσης να διαβάσετε αυτόν τον οδηγό για να βρείτε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το τι να περιμένετε.
Απ' όσο μπορώ να δω, τώρα είναι η σειρά σου. Λάβετε υπόψη ότι έχουμε μία εβδομάδα για να σας απαντήσουμε κάθε φορά που το χρονόμετρο είναι στο πλευρό μας. Περιττό να πούμε ότι όλα τα μέλη της ομάδας προσπαθούν να απαντήσουν νωρίτερα, αλλά ορισμένα παράπονα είναι πιο περίπλοκα. Παρεμπιπτόντως, σας δίνεται ο ίδιος χρόνος.
Δυστυχώς, στην περίπτωση των χαμένων καταθέσεων, δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά.
"Εάν η κατάθεσή σας δεν έχει πιστωθεί ποτέ στον λογαριασμό σας στο καζίνο, το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να επικοινωνήσετε με τον πάροχο πληρωμών σας."
Καλή τύχη!
Hello.
That's unfortunate 🙁
However, stick with your complaint, please; this is not a way to speed things up, and I also suggest you read this guide to find more details about what to expect.
As far as I can see, it is your turn now. Please note that we have one week to respond to you each time the timer is on our side. Needless to say, all team members strive to reply sooner, but some complaints are more complex. You're given the same amount of time, by the way.
Sadly, in the case of lost deposits, there is not much we can do.
"if your deposit has never been credited to your casino account, the only thing you can do is to contact your payment provider."
Good luck!
Αυτόματη μετάφραση: