πριν από 2 μήνες
Πόσος χρόνος χρειάστηκε για να λάβετε προσωρινή επιστροφή χρημάτων από την υποβολή της αμφισβήτησης;
How long did it take to get a temporary refund from submitting the dispute?
0
Πόσος χρόνος χρειάστηκε για να λάβετε προσωρινή επιστροφή χρημάτων από την υποβολή της αμφισβήτησης;
How long did it take to get a temporary refund from submitting the dispute?
Είπαν επίσης ότι έχουν ακυρώσει όλες τις αντιστροφές χρεώσεων μου, επομένως νομίζω ότι έγιναν επιστροφές χρημάτων επειδή είπαν ότι ως μέρος της διαδικασίας αντιστροφής χρέωσης επικοινώνησαν με την τράπεζα εμπόρων και είπαν και ο έμπορος είπε ότι εμφανίζεται ως μεταφορά όχι άμεση πληρωμή (που δεν έκανα μεταφορές πλήρωσα με την κάρτα μου) όλα τα ίδια sites all your listing, velobet goldenbet donbet κ.λπ. Κάποιος στην τράπεζα είπε να το αυξήσω ως μια απάτη που θα κάνω αύριο. Δεν θέλουν να ξέρουν ότι έχουν λανθασμένους κωδικούς mcc, φαίνεται ακόμη και ότι είναι ένας έγκυρος λόγος χρέωσης ως μέρος της Mastercard. Νιώθω κολλημένος
They've also said that they've cancelled all my chargebacks so I'm thinking tbese refunds came because they said as part of the chargeback process they have contacted the merchants bank and said and the merchant has said its showing as transfer not a direct payment (which I didn't do transfers I paid with My card) all the same sites your all listing, velobet goldenbet donbet etc etc. Someone at the bank said I should raise it as a scam which I'm going to do tomorrow. They don't want to know re wrong mcc codes it seems even tho ti's a valid chargebzck reason as part of Mastercard. I feel stuck
Δεν είμαι σίγουρος. Είχα συμφωνήσει επιστροφές χρημάτων μέσω email από το καζίνο vipzino, kinghills και memo. Νομίζω ότι έχω λάβει σημειώσεις αν και δεν είμαι σίγουρος, όπως και εσείς, αναμένω ότι έχω κάνει εκατοντάδες μικρές συναλλαγές για να φορτώσω αυτά τα καζίνο σε διάστημα 8 εβδομάδων, επομένως δεν είμαι σίγουρος ποιες πληρωμές σχετίζονται με ποια εταιρεία κ.λπ. καθώς έκλεισα όλους τους λογαριασμούς μου.
I'm not sure. I've had agreed refunds by email from vipzino, kinghills and memo casino. I think I've received memos although I'm not sure as like u I expect I've made hundreds of small transactions to load of these casinos over a period of 8 weeks so I'm not sure which payments relate to which company etc as I closed all my accounts.
Όλοι οι υπόλοιποι μου έχουν πετάξει το βιβλίο με γελοίους όρους και πρακτικές που δεν είναι υπεύθυνοι για τα ονόματα πληρωμών που χρησιμοποιούνται από τρίτους επεξεργαστές
All the rest have thrown the book at me with there ridiculous t&c around not being responsible for the payment names used by 3rd party processors
Η τράπεζά μου δεν θέλει να προχωρήσει στην αντιστροφή χρέωσης, έκανα τη συναλλαγή με την κάρτα και επικοινώνησα απευθείας με το TopUp.com αλλά μου λένε ότι δεν γνωρίζουν τίποτα για αυτές τις πληρωμές
My bank does not want to proceed with the chargeback, I made the transaction with the card and contacted TopUp.com directly but they tell me that they do not know anything about these payments
La mia banca non vuole procedere con il chargeback,ho effettuato la transazione con la carta e ho contattato direttamente TopUp.com ma mi dicono che non ne sanno nulla di questi pagamenti
Η τράπεζά μου Revolut κάνει τα πάντα για να αποφύγει τις διαφωνίες μου...το chat είναι πολύ φτωχό δυστυχώς
My bank Revolut is doing everything to avoid my disputes...the chat is very poor unfortunately
La mia banca Revolut sta facendo di tutto per evitare le mie contestazioni...la chat è molto scadente purtroppo
Τώρα μιλάω στο chat ας δούμε τι μου λέει η υποστήριξη πελατών αλλά κάνουν τα πάντα για να αποφύγουν να κάνουν κάτι
Now I'm talking in chat let's see what customer support tells me but they do everything to avoid doing something
Ora sto parlando in chat vediamo cosa mi dice l'assistenza clienti ma fanno di tutto per evitare di fare qualcosa
Είχα ήδη ανοίξει δύο αναφορές που απορρίφθηκαν για απάτη, επομένως δεν μπορώ να ανοίξω μια νέα αναφορά για αντιστροφή χρέωσης ... πάντως, πώς νομίζετε ότι μπορώ να πάρω τα χρήματά μου πίσω. Ο εθισμός στον τζόγο είναι δικό μου λάθος, αλλά χρειαζόμουν πραγματικά αυτά τα χρήματα και αυτοί οι κλέφτες κάνουν τα πάντα για να παρακάμψουν το μπλοκ που είχα ορίσει
I had already opened two rejected reports for fraud so I am not able to open a new report for chargeback ... anyway, how do you think I can get my money back. Gambling addiction is my fault but I really needed that money and these thieves do everything to bypass the block I had set
Avevo già aperto due segnalazioni rifiutate per frode quindi non sto riuscendo ad aprire una nuova segnalazione per chargeback... comunque secondo te come faccio a riavere i miei soldi.La ludopatia è mia colpa ma quei soldi mi servivano molto e questi ladri fanno di tutto per aggirare il blocco che avevo impostato
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.