Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 379)

3.074.896 προβολές 17.029 απαντήσεις |
A little warning here for the CG Community: Casino Guru is an open platform where everyone is free to share their thoughts and opinions. We believe in free speech and try to be as non-restrictive as possible. That said, please remember: just because something is posted on the forum doesn’t mean Casino Guru agrees with it or endorses it in any way. We’re really happy to see players engaging in conversations, debating respectfully, and having fun doing so! That’s why we created this platform. However, we’ve noticed a growing trend – not just here, but across other platforms too – where some players, after losing money fairly in a casino, look for ways to get those funds back through their bank or payment provider, often by filing chargebacks or making false claims. We’d like to warn you: this behaviour is not only unfair – it’s also very risky! We’ve already seen and heard stories (here and elsewhere) of people who got into serious trouble trying to go down this route – including closed casino accounts across multiple platforms, closed bank accounts, debts, and even lawsuits (attempted fraud). Attempting fraud or misrepresenting the truth to a bank or provider is never a good idea and could have lasting consequences. So here’s our friendly appeal to all Casino Guru community members: Stand up against unfair and dishonest casinos. Use our Complaints Resolution Center if you need help – you don’t have to fight alone. But please don’t try to get back money you’ve fairly lost. It’s simply not worth the risk. Thanks for being part of our community – and have a great day!
1...378 379 380...934
Προσθήκη ανάρτησης
Anonymized755 διέγραψε τη δημοσίευση
Dingdong5

How long did it take to get a temporary refund from submitting the dispute?

Anonymized755 διέγραψε τη δημοσίευση

I've added my email let me know once u have it and I'll delete it

All thr payments say refunds. I phoned the bank today and they said its the merchant responding.

Dingdong5

They've also said that they've cancelled all my chargebacks so I'm thinking tbese refunds came because they said as part of the chargeback process they have contacted the merchants bank and said and the merchant has said its showing as transfer not a direct payment (which I didn't do transfers I paid with My card) all the same sites your all listing, velobet goldenbet donbet etc etc. Someone at the bank said I should raise it as a scam which I'm going to do tomorrow. They don't want to know re wrong mcc codes it seems even tho ti's a valid chargebzck reason as part of Mastercard. I feel stuck

Applesandpears93 διέγραψε τη δημοσίευση

I'm not sure. I've had agreed refunds by email from vipzino, kinghills and memo casino. I think I've received memos although I'm not sure as like u I expect I've made hundreds of small transactions to load of these casinos over a period of 8 weeks so I'm not sure which payments relate to which company etc as I closed all my accounts.

Anonymized755 διέγραψε τη δημοσίευση
Dingdong5

All the rest have thrown the book at me with there ridiculous t&c around not being responsible for the payment names used by 3rd party processors

Great thanks I'll keep an eye out for your email.

Η τράπεζά μου δεν θέλει να προχωρήσει στην αντιστροφή χρέωσης, έκανα τη συναλλαγή με την κάρτα και επικοινώνησα απευθείας με το TopUp.com αλλά μου λένε ότι δεν γνωρίζουν τίποτα για αυτές τις πληρωμές

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized755 διέγραψε τη δημοσίευση
Anonymized755 διέγραψε τη δημοσίευση
Anonymized755 διέγραψε τη δημοσίευση

Η τράπεζά μου Revolut κάνει τα πάντα για να αποφύγει τις διαφωνίες μου...το chat είναι πολύ φτωχό δυστυχώς

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized755 διέγραψε τη δημοσίευση

Τώρα μιλάω στο chat ας δούμε τι μου λέει η υποστήριξη πελατών αλλά κάνουν τα πάντα για να αποφύγουν να κάνουν κάτι

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized755 διέγραψε τη δημοσίευση

Είχα ήδη ανοίξει δύο αναφορές που απορρίφθηκαν για απάτη, επομένως δεν μπορώ να ανοίξω μια νέα αναφορά για αντιστροφή χρέωσης ... πάντως, πώς νομίζετε ότι μπορώ να πάρω τα χρήματά μου πίσω. Ο εθισμός στον τζόγο είναι δικό μου λάθος, αλλά χρειαζόμουν πραγματικά αυτά τα χρήματα και αυτοί οι κλέφτες κάνουν τα πάντα για να παρακάμψουν το μπλοκ που είχα ορίσει

Αυτόματη μετάφραση:
1...378 379 380...934
Μετάβαση στη σελίδααπό 934 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα