Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 380)

3.696.054 προβολές 19.954 απαντήσεις |
πριν από 2 έτη
A little warning here for the CG Community: Casino Guru is an open platform where everyone is free to share their thoughts and opinions. We believe in free speech and try to be as non-restrictive as possible. That said, please remember: just because something is posted on the forum doesn’t mean Casino Guru agrees with it or endorses it in any way. We’re really happy to see players engaging in conversations, debating respectfully, and having fun doing so! That’s why we created this platform. However, we’ve noticed a growing trend – not just here, but across other platforms too – where some players, after losing money fairly in a casino, look for ways to get those funds back through their bank or payment provider, often by filing chargebacks or making false claims. We’d like to warn you: this behaviour is not only unfair – it’s also very risky! We’ve already seen and heard stories (here and elsewhere) of people who got into serious trouble trying to go down this route – including closed casino accounts across multiple platforms, closed bank accounts, debts, and even lawsuits (attempted fraud). Attempting fraud or misrepresenting the truth to a bank or provider is never a good idea and could have lasting consequences. So here’s our friendly appeal to all Casino Guru community members: Stand up against unfair and dishonest casinos. Use our Complaints Resolution Center if you need help – you don’t have to fight alone. But please don’t try to get back money you’ve fairly lost. It’s simply not worth the risk. Thanks for being part of our community – and have a great day!
1...379 380 381...1.095
Προσθήκη ανάρτησης
Anonymized755
πριν από 11 μήνες

I’d like to speak to you about payop. Would you kindly share your email as I’m involved in a case with them here in the UK.

Anonymized755
πριν από 11 μήνες

Risposta della banca:


We looked into your case and according to our records the reported transaction has been approved on your end. Please note that we do our best to stop such transactions from happening, which is why we request additional authentication. Unfortunately, due to the fact that the payment was approved on your end, we aren't able to dispute the transaction.


We're sorry we won't be able to assist you this time and we appreciate your patience throughout this process

πριν από 11 μήνες

if anyone has any information on who noltiro and mgpay panama web factory are please let me know.


also if anyone knows any solicitors apart from Mr bijkerk please let me know as well

Anonymized839
πριν από 11 μήνες

I’d like to do this but I feel like the cgb are going to reject everything. The whole system needs shutting down and needs exposing here in the UK at least so people are aware about what’s going on.


A lot is being done about gambling here but seems like ukgc are doing fuck all

Anonymized755
πριν από 11 μήνες

Ultima risposta della chat assistenza clienti


I understand your situation. Since the chargeback request was declined, we can't assist further in the dispute. I recommend following up with TopUp.com using the information provided in their email. They might be able to resolve the issue directly.

Applesandpears93
πριν από 11 μήνες

No I didn't

πριν από 11 μήνες

Hi, has anyone else more recently been refunded by chillstock ou as I haven’t had a response for over two weeks but have seen previously people have been refunded? Also would anyone be able to advise me of the contact details for dsservltd? Thanks x

Anonymized755 διέγραψε τη δημοσίευση
Anonymized755
πριν από 11 μήνες

Ναι το ξέρω δυστυχώς...τώρα προσπαθώ να το φτιάξω

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized755 διέγραψε τη δημοσίευση
Anonymized755 διέγραψε τη δημοσίευση
Anonymized755
πριν από 11 μήνες

Άνοιξαν δύο αντιστροφές χρέωσης, τι να περιμένω τώρα;

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized755
πριν από 11 μήνες

Ωστόσο, η τράπεζα ανακάλυψε ότι η εταιρεία δεν ονομάζεται TopUp.com αλλά ονομάζεται Gaiw-deposit

Αυτόματη μετάφραση:
dbeasley41996
πριν από 11 μήνες

Θέλω επίσης να βρω το Gaiw-deposit, είχατε κανένα νέο;

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized755 διέγραψε τη δημοσίευση
Anonymized755
πριν από 11 μήνες

Τελικά ανακάλυψα ότι η εταιρεία TopUp.com χρησιμοποιήθηκε μόνο ως όνομα, αλλά η πληρωμή πήγε στο Gaiw-deposit London. Μπορείτε να μου πείτε κάτι; Η κάρτα μου είναι Visa πάντως... ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized755 διέγραψε τη δημοσίευση
Anonymized755
πριν από 11 μήνες

Και αν δεν είναι δυνατή η επικοινωνία μαζί τους για τριάντα ημέρες, τι θα κάνει η τράπεζα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Nationwide seem to think rolletto is a legitimate website based on their reviews on truspiliot

Applesandpears93 διέγραψε τη δημοσίευση
1...379 380 381...1.095
Μετάβαση στη σελίδααπό 1.095 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.