Μπορώ να λάβω βοήθεια σχετικά με το παράπονό μου; Απλώς με κάνουν να τρέχω σε κύκλους τώρα. Συνεχίζουν να επιμένουν ότι υπάρχει τραπεζικός λογαριασμός συνδεδεμένος στην πιστωτική μου κάρτα.
Το μόνο που έκανα ήταν να χρησιμοποιήσω την πιστωτική μου κάρτα για να καταθέσω χρησιμοποιώντας το apple pay, κάτι που έκανα σε δεκάδες ιστότοπους και σε 3 από τους ιστότοπους υπό την ίδια διαχείριση (queenspins/roby/ricky casino) και κανένας από αυτούς δεν είχε αυτό το πρόβλημα ή δεν παρεξήγησε τον τρόπο λειτουργίας της πιστωτικής κάρτας (πληρωμή με πιστωτική κάρτα, ανάληψη σε τραπεζικό λογαριασμό ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΔΕΔΕΤΑΙ ΑΛΛΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑ δεν επρόκειτο για ανάληψη). εμένα πάνω από ένα μήνα, αν όχι περισσότερο, για να πάρω πραγματικά τα χρήματα που είναι τρελό
Can I get some help with my complaint? They are just making me run in circles now. They keep insisting there is a bank account attached to my credit card.
All I did was use my credit card to deposit using apple pay, which I have done at dozens of sites and at 3 of the sites under the same management (queenspins/roby/ricky casino) and none of them were having this issue or misunderstanding of how the credit card works (pay by credit card, withdraw to a bank account THAT ARE NOT LINKED TO EACH OTHER), verification was no problem and withdrawal was fine... probably going to take me over a month if not more to actually get the money which is crazy