Αυτή είναι η απάντησή τους στα 2000α email μου:
Γειά σου,
''Σας γράφουμε για να ζητήσουμε την ειλικρινή μας συγγνώμη για την καθυστέρηση στην επεξεργασία της απόσυρσής σας. Αναγνωρίζουμε τη σημασία της έγκαιρης πρόσβασης στα χρήματά σας και δεσμευόμαστε να παρέχουμε αποτελεσματική επεξεργασία συναλλαγών.
Η τρέχουσα καθυστέρηση είναι αποτέλεσμα μιας απροσδόκητης αύξησης του όγκου συναλλαγών και των αυστηρών ελέγχων ασφαλείας που απαιτεί το ρυθμιστικό μας πλαίσιο. Αυτοί οι έλεγχοι είναι επιτακτικοί για την προστασία των κεφαλαίων σας από τυχόν δόλιες δραστηριότητες.
Να είστε βέβαιοι ότι η ομάδα μας έχει δεσμευτεί πλήρως για την επίλυση αυτού του ζητήματος και καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσουμε ότι η απόσυρσή σας θα διεκπεραιωθεί χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση.
Η υπομονή και η κατανόησή σας εκτιμώνται ιδιαίτερα καθώς εργαζόμαστε επιμελώς για να ολοκληρώσουμε αυτές τις απαραίτητες διαδικασίες. ''
------------------------------------------------------------------------------
Κάθε φορά που απαντούν, χρησιμοποιούν την ίδια απάντηση. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί δεν μπλοκάρουν τον λογαριασμό μου ή απλώς δεν παραδέχονται ότι δεν θα πάρω ποτέ πίσω τα χρήματά μου. Σαφώς χρησιμοποιούν την ίδια δικαιολογία κάθε φορά.
This is their reply to my 2000th emails:
Hello,
''We are writing to extend our sincerest apologies for the delay in processing your withdrawal. We recognize the significance of having access to your funds in a timely manner and are committed to delivering efficient transaction processing.
The current delay is a result of an unexpected increase in transaction volumes and the stringent security checks that our regulatory framework necessitates. These checks are imperative for safeguarding your funds against any fraudulent activities.
Please be assured that our team is fully engaged in resolving this issue, and we are making every effort to ensure that your withdrawal will be processed without further delay.
Your patience and understanding are greatly appreciated as we work diligently to complete these necessary procedures. ''
--------------------------------------------------------------------------------
Every time they reply, they use the same response. What I don't understand is that why don't they just block my account or just admit that I will never get my money back. They are clearly just using the same excuse every single time.