Καλημερα και σε σενα.
Αυτό είναι συγκεκριμένα το βιαστικό συμπέρασμα για το οποίο μίλησα. 🙂
Σε αντίθεση με τη δημοφιλή πεποίθηση, ο στόχος είναι να παρουσιαστούν περίπλοκες λεπτομέρειες για τα καζίνο. Δεν είναι διαφήμιση. Νομίζω ότι πρέπει να υπάρχει μια παραγγελία για να μπορέσει να καταχωρηθεί το καζίνο. στην περίπτωσή μας, αυτή η σειρά είναι ο Δείκτης Ασφαλείας, για παράδειγμα.
Ζητώ συγγνώμη, αλλά με βάση τις σύντομες αλλά αναιδείς αναρτήσεις σας, δεν νομίζω ότι ενδιαφέρεστε πραγματικά για το πώς αξιολογούμε τα καζίνο. Δεν θα μπω ακόμα στα συγκεκριμένα.
Η χρήση των άλλων αναρτήσεων για την ενίσχυση των ισχυρισμών σας δεν διαφέρει. Πιστεύετε πραγματικά ότι θα είχαμε αρκετό χρόνο για να αλλάξουμε ολόκληρη την τιμή του Δείκτη Ασφαλείας σε αυτήν ακριβώς τη στιγμή, ακόμα κι αν λάβουμε υπόψη προηγούμενες, λιγότερο ευγενικές συνομιλίες ως συναφή απόδειξη για τους ισχυρισμούς σας; Είμαι το πρώτο άτομο στην ομάδα μας που παρατήρησα ότι ξεκινήσατε την εκπομπή σας εδώ μόλις πριν από είκοσι ώρες. Ως αποτέλεσμα, τέτοιες έρευνες είναι πραγματικά παράλογες. Δεν νομίζεις;
Τι θα συμβεί αν ξεκινήσετε με κριτική κατασκευής αφού προσπαθήσετε να εξοικειωθείτε με αυτό που κάνουμε εδώ;
Πραγματικά δεν μου αρέσει να διαφωνώ μαζί σας, αλλά οι αναρτήσεις σας δεν έχουν βάθος και είναι απλώς γρήγορα μηνύματα WhatsApp.
Εάν έχετε αντιμετωπίσει ποτέ κάτι άδικο σε οποιοδήποτε καζίνο, υποβάλετε μια επίσημη καταγγελία χωρίς χρέωση. Ένα άλλο χαρακτηριστικό που έχει τη δυνατότητα να κορυφώσει το ενδιαφέρον σας, ελπίζω.
Όλη αυτή η σελίδα είναι γεμάτη με εύχρηστους οδηγούς. θα μπορούσε να είναι ευεργετική ανάγνωση:
https://casinoguru-en.com/guide 👈
Ειδικά ο δίκαιος κώδικας τυχερών παιχνιδιών τόσο για καζίνο όσο και για παίκτες είναι καλός.
Good day to you too.
This is specifically the jumpy conclusion I was talking about. 🙂
Contrary to popular belief, the goal is to present intricate details about casinos. It is not advertising. I think there has to be an order in place before the casino can be listed; in our case, that order is the Safety Index, for example.
I apologize, but based on your brief but cheky posts, I do not think you genuinely care about how we evaluate casinos. I will not go into the specifics just yet.
Using the other posts to bolster your claims is no different. Do you really think we would have enough time to change the entire Safety Index value to this exact moment, even if we take into account earlier, less polite conversations as pertinent evidence for your claims? I am the first person on our team to notice that you began your show here just twenty hours ago. As a result, such inquiries are genuinely illogical. Do you not think?
What if you start with construct criticism after attempting to familiarize yourself with what we do here?
I really do not enjoy disagreeing with you, but your posts lack depth and are merely quick WhatsApp messages.
If you have ever faced something unfair in any casino, please submit an official free-of-charge complaint. Another feature that has the potential to peak your interest, I hope.
This whole page is filled with handy guides; it could be beneficial reading:
https://casinoguru-en.com/guide 👈
Especially the fair Gambling Codex both for casinos and players is a good one.
Αυτόματη μετάφραση: