Γεια, το καζίνο είναι φρέσκο και δεν έχω δει καμία κριτική που έχει, οπότε το γεγονός ότι δεν έχετε δει κακές κριτικές σημαίνει ότι δεν υπήρχαν ούτε καλές, αφού μόλις το ανεβάσαμε στον ιστότοπό μας ενώ πριν.
Όσο για την κατάστασή σου, δεν θα ήμουν αμέσως δύσπιστος. Το καζίνο ελέγχει την απόσυρσή σας και δεν είναι κάτι ασυνήθιστο. Δεν είναι τεράστιο ποσό, αλλά ίσως το σύστημα επισήμανε κάτι και πρέπει να το αντιμετωπίσουν. Πιστεύω ότι θα σας ενημερώσουν όταν τελειώσει. Το γεγονός ότι δεν έβαλαν χρονικό πλαίσιο είναι επειδή δεν ξέρουν πότε θα τελειώσει ο έλεγχος, υποθέτω. Αλλά αν χρειαστεί πολύς χρόνος και δώσουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να πληρώσουν τον παίκτη, ενημερώστε μας και θα προσπαθήσουμε να το εξετάσουμε.
Δώστε του λοιπόν λίγο χρόνο και όταν το καζίνο σας ενημερώσει, ενημερώστε με για όσα έγραψαν.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για σένα. 🤞
Hi, the casino is fresh and I haven't seen any reviews that it has, so the fact that you haven't seen any bad reviews means that there weren't any good ones either, since we just uploaded it to our site a while ago.
As for your situation, I wouldn't be skeptical right away. The casino does a check on your withdrawal, and it's not something that's uncommon. It's not a huge amount, but maybe the system flagged something and they have to deal with it. I believe they will let you know when it's over. The fact that they didn't put a time frame on it is because they don't know when the check is going to end, I suppose. But if it takes a long time, and we give the casinos 14 days to pay the player, let us know and we'll try to look into it.
So give it some time and when the casino lets you know, update me on what they wrote.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Αυτόματη μετάφραση: