Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCrypto Loko Casino - γενική συζήτηση

Crypto Loko Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Radka
|
14.526 προβολές 66 απαντήσεις |
|
1 2...4
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Crypto Loko Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Γεια σε όσους έχουν πρόσφατα εξαπατηθεί από το cryptoloko αντίστοιχα. Αποκλείστηκε επειδή φέρεται ότι υπάρχουν πολλοί λογαριασμοί. Το ίδιο συνέβη και σε μένα χρησιμοποιώντας την ίδια διαδικασία και η ομάδα του Καζίνο Γκουρού δεν το παρατήρησε;! Λοιπόν σκέψου το δικό μου. Θα χαιρόμουν αν επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω email, γιατί θα ήθελα να κινηθώ νομικά κατά του καζίνο. Θα ήθελα να ανταλλάξουμε ιδέες μαζί σας, ίσως μπορούμε να το κάνουμε αυτό μαζί στην καλύτερη περίπτωση;! fam.diana.mader@gmail.com

Και σε άλλους που σκοπεύουν να παίξουν εκεί, χάσιμο χρόνου και χρημάτων!

Αυτόματη μετάφραση:
famdianamader
πριν από 1 έτος

Hello,

I guess that you can try browsing the complaints submitted against this casino, and then check the players and their posts here on the forum to engage in communication using the reply button. 🤔

As far as I can see, all complaints were solved, however. Sorry to find that yours was unjustified, though.

Additionally, you can use the search bar provided in the forum section, to find results for the keyword "Crypto Loko"

file


πριν από 1 έτος

Hi.ja δεν είναι ακριβώς αλήθεια.. Διαβάστε τις απορριφθείσες. .. Το έστειλα και στο αρμόδιο γραφείο χθες, όπως μου πρότεινες. Ευχαριστώ, είχατε προσπαθήσει να επικοινωνήσετε με τους άλλους, κατά κάποιο τρόπο δεν λειτούργησε ίσως επειδή απορρίφθηκαν επίσης.;! Αστείο που όλοι ταυτόχρονα τον Δεκ. Έπαιξαν εκεί επειδή έλαβαν διαφημίσεις αλληλογραφίας... και πώς ακριβώς οι άλλοι βίωσαν το ίδιο με εμένα... και είναι αστείο που χρησιμοποιείς αρκετούς λογαριασμούς, κάτι που στην πραγματικότητα δεν είναι εφικτό, γιατί αν το σκεφτείς, Το πόσο καιρό χρειάζεστε για να στοιχηματίσετε αυτά τα 105 δολάρια 30x.=.και τότε μόνο το +100 μπορεί να πληρωθεί ως ευχαριστώ, είναι αρκετά απρόοπτο. Και αν κερδίσετε επίσης με τα +100 που κερδίσατε με κόπο, τότε όχι μόνο αισθάνεστε άδικοι, αλλά εξαπατάτε τους πελάτες τους. Τώρα πείτε μου, πότε πρέπει να παίξετε με άλλους λογαριασμούς όταν έχετε να κάνετε με ένα μπόνους. Δεν έχει πλάκα πια, αν συνειδητοποιήσεις τι θα έπρεπε να κάνεις μετά το 3150. Όσα και αν έχεις κερδίσει...θα πληρωθείς μόνο ένα +100...μην το ρισκάρεις και μετά κάνεις κέρδος. Λοιπόν, σας πρότεινα να ελέγξετε το inclave μου. Επειδή δεν μπορείς να το αποφύγεις αυτό ως χρήστης... Αλλά ποιος νοιάζεται; Το μετέδωσα και θα αναφέρω επίσης το καζίνο για απάτη.




Αυτόματη μετάφραση:
famdianamader
πριν από 1 έτος

I feel that I understand your point, but we can't approve of breaching the rules in the first place.

"Only one real account per player is permitted. Multiple accounts will be closed. Players who register multiple accounts (including accounts with different personal details) will not be eligible to receive any winnings, and all withdrawals will be canceled."

The rest can be found in your complaint.

I wish you luck while dealing with the CDS 🤞

Let us know how you faring.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Γεια και ναι φυσικά το καταλαβαίνω. Και ξέρω επίσης ότι είναι έτσι σε κάθε καζίνο. Παίζω online εδώ και πολύ καιρό και έχω ήδη περάσει από πολλά καζίνο... και ακριβώς γι' αυτό το τσέκαρα τα πάντα για να βρω ένα πιθανό λάθος από μέρους μου..!!! Αλλά επειδή αυτό το καζίνο άνοιξε μόλις το 2022, θα μπορούσα να βρω κάτι στο κινητό μου..αλλά δεν υπήρχε ούτε ένα ανεπιθύμητο μήνυμα. Δεν έχω άλλο λογαριασμό εκεί. Αν ήταν στο χέρι μου, τότε θα ήξερα ότι είχα παραβιάσει τους όρους και τις προϋποθέσεις και θα έχανα ακόμα περισσότερο χρόνο και νεύρα με ένα παράπονο... έτσι δεν είναι!; Θα χαρώ να σας ενημερώσω πώς εξελίχθηκαν τα πράγματα. Λεωφορείο εκεί, ό,τι καλύτερο!

Αυτόματη μετάφραση:
famdianamader
πριν από 1 έτος

Hi,

I was thinking about the other accounts, according to the data we got from the casino, there were several similar accounts found, so I would guess that the same details were used to create those, but the email was different, I think. The casino system would not allow the same email to be registered twice or more.

Makes me think that other registration emails can hardly be found in your mailbox.

I know it may sound quite rude, but have you considered a chance that someone from your household is playing in the casino too?

I think that you would be surprised how common this situation is. But it's just a thought, no need to answer that of course 🙂.


Have a good one and keep us posted 🤞



πριν από 1 έτος

SOOOOOO I did my $105 chip that requires $4000 playthrough....well I did it...I got up to $2800 withdrawal able balance....tried to withdrawl $1000 after sending my id verification and all the requirements of course...well 48 hours later I see where the manager took my winnings, wouldn't give me anything back I was livid...well I did 105 spins on neon wheel did my playthrough max cash out was $100 tried to withdrawl....well...now it's not showing any of that on my transactions history nor a positive balance on my account or a pending withdrawal....I have spoken to their instant messenger people and everything....good thing I took screen shots of it all..since they wanted to delete it....kinda don't know what to do at this point tho....bad business and makes people go online and write bad reviews....I recommend yabby casino...I've never had an issue and their staff has always been so helpful when I had a problem unlike cryptoLokos who haven't been the slightest of help...in fact have actually lied and told me issues would be resolved if I took certain steps only to actually screw myself and then make matter worse. Literally hate this site and hope they go bankrupt shame of them people actually need and make plans for the money they win ....I was so excited so was my kid and mother and man what a let down it was


oooohdatsmine
πριν από 1 έτος

Hello,

that's quite a story, and I think that the best option would be to submit a complaint.

Click/tap the link and make it happen, it's great that you took screenshots, make sure to paste all to the complaints, please. If you want to learn how it works, go ahead and read this article.

Let me know what you think about that idea.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

file

πριν από 1 έτος

Γεια.. συγγνώμη που μόλις είχα γράψει πολλά και τώρα το κείμενο έχει φύγει γιατί έψαχνα για μια λέξη και χρησιμοποίησα μια νέα καρτέλα ... Τώρα δεν έχω όρεξη να το ξανακάνω. Ευχαριστώ Radka, θα το πω ξανά αύριο. Το θέμα.καληνύχτα


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

file

πριν από 1 έτος

OK 🙂

Then I guess that we should soon that the money hits your account 🤞

πριν από 1 έτος

Γεια.. συγγνώμη που μόλις είχα γράψει πολλά και τώρα το κείμενο έχει φύγει γιατί έψαχνα για μια λέξη και χρησιμοποίησα μια νέα καρτέλα ... Τώρα δεν έχω όρεξη να το ξανακάνω. Ευχαριστώ Radka, θα το πω ξανά αύριο. Το θέμα.καληνύχτα


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

No problem,

honesty for honesty - sometimes it happens to me too 🤯😁. No pressure for the response, I'm here for you, not the opposite. Have a good one!


Radka
πριν από 1 έτος

No that's a screenshot from where I tried to withdrawl and now there is no record of it in my transactions history in my account on cryptoLoko....they deleted the history or parts of it. I had taken a screenshot because I was so excited

oooohdatsmine
πριν από 1 έτος

I see, good that you took one. Pretty useful for the complaint. Let's wait for Tomas 🤞

πριν από 1 έτος

Γεια. Κουνάω συνέχεια το κεφάλι μου όταν διαβάζω πόσο κραυγαλέα είναι αυτό το καζίνο. Το στιγμιότυπο οθόνης είναι υπέροχο, συνήθως δεν το σκέφτεσαι πραγματικά. Ή μαθαίνεις να το σκέφτεσαι όταν βρισκόσουν σε μια τέτοια κατάσταση. Υπέβαλα το παράπονό μου στο CDS και ελπίζω ότι κάποιος θα έρθει σε επαφή μαζί σας σύντομα. Το μόνο που παίρνετε είναι ένας αριθμός εισιτηρίου. Διαφορετικά, δυστυχώς δεν υπάρχει τρόπος να ρωτήσετε για την κατάσταση επεξεργασίας. Ή? Είμαι περίεργος τι θα βρει το καζίνο όταν ο παίκτης κουνήσει το στιγμιότυπο οθόνης. Σίγουρα τότε θα διαπιστωνόταν ξανά ότι έχει αρκετούς λογαριασμούς. Tzzz συγγνώμη. Φυσικά ελπίζω να δικαιωθεί

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

fileThe deleting my transactions history and me having proof that there were transactions attempted that were showing on this history should be enough for any business to go YIKES you CANT do that lol that's not how a business a good business runs...and I'm sure people will see it and not use their site. I had told one of the people on the messenger thing they have that I was gonna right a review and I'm so glad I stumbled across this site




Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Γεια. Κουνάω συνέχεια το κεφάλι μου όταν διαβάζω πόσο κραυγαλέα είναι αυτό το καζίνο. Το στιγμιότυπο οθόνης είναι υπέροχο, συνήθως δεν το σκέφτεσαι πραγματικά. Ή μαθαίνεις να το σκέφτεσαι όταν βρισκόσουν σε μια τέτοια κατάσταση. Υπέβαλα το παράπονό μου στο CDS και ελπίζω ότι κάποιος θα έρθει σε επαφή μαζί σας σύντομα. Το μόνο που παίρνετε είναι ένας αριθμός εισιτηρίου. Διαφορετικά, δυστυχώς δεν υπάρχει τρόπος να ρωτήσετε για την κατάσταση επεξεργασίας. Ή? Είμαι περίεργος τι θα βρει το καζίνο όταν ο παίκτης κουνήσει το στιγμιότυπο οθόνης. Σίγουρα τότε θα διαπιστωνόταν ξανά ότι έχει αρκετούς λογαριασμούς. Tzzz συγγνώμη. Φυσικά ελπίζω να δικαιωθεί

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I agree one has to come across trouble to fully appreciate any further precautions. Sad but very common.

I feel that in your case there is not a single print screen that could prove you registered just a single account, my opinion is based on this statement:

"We have received sufficient evidence from Crypto Loko Casino that more users have registered with the same or very similar details like email address, date of birth, name, IP address"

Too many similarities, I'm sorry. 🙁 I have no idea how I would try to prove the casino wrong if I was in the same situation as you.


πριν από 1 έτος

fileThe deleting my transactions history and me having proof that there were transactions attempted that were showing on this history should be enough for any business to go YIKES you CANT do that lol that's not how a business a good business runs...and I'm sure people will see it and not use their site. I had told one of the people on the messenger thing they have that I was gonna right a review and I'm so glad I stumbled across this site




πριν από 1 έτος

I just hope that we will be able to help you, my fingers are crossed! 🤞

πριν από 1 έτος

Γεια. Είχα υποβάλει την περαιτέρω καταγγελία μου στη CDS και, εκτός από το εισιτήριο αρ. Δεν άκουσα τίποτα από αυτούς. Ήταν στις 17 Ιανουαρίου.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να έρθει κάποιος σε επαφή; Και δεν υπάρχει τρόπος να ρωτήσω για το status; Δεν μπορώ να βρω καμία εξυπηρέτηση πελατών ή κάτι παρόμοιο.


Αυτόματη μετάφραση:
1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα