Γεια σου. Δεν ακούσαμε κανένα πρόβλημα και μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση στον ιστότοπο από εδώ . 🤔
Ίσως προσπαθήσετε να ρωτήσετε την υποστήριξη σχετικά με αυτό και ενημερώστε μας την απάντηση, παρακαλώ.
Hey. We didn't hear about any issues, and I can access the site from here. 🤔
Maybe try to ask the support about it and let us know the answer, please.
Οποιοσδήποτε ενοχλήθηκε με τις νίκες και τα κέρδη που δεν προστέθηκαν στο υπόλοιπο, τότε όταν ελέγξετε το ιστορικό συναλλαγών Ur για απόδειξη, δεν μπορώ να βρω τίποτα σε μεγάλες νίκες, αλλά το υπόλοιπό σας είναι υψηλό. Επίσης δεν μπορώ να επαληθεύσω και να αποσύρω καθώς είπαν ότι δεν δέχονται στιγμιότυπα οθόνης τεκμηρίωσης. 3 μέρες προσπαθώ μαζί τους και δεν καταφέρνω πουθενά. Λέγοντας μου ότι όλο το ιστορικό συναλλαγών καταγράφεται μόνο για 1 εβδομάδα, οπότε μέχρι να το λάβω αποδειχθεί ότι θα διαγραφεί εντελώς και δεν θα μπορώ να αποδείξω τίποτα. Όλες οι συναλλαγές έχουν μικρά κέρδη, αλλά λείπουν συναλλαγές μεγαλύτερων κερδών. Άνοιξα τον λογαριασμό μου με τότε μόνο στο wkd
Anyone had any bother with winning and winnings not being added to balance then when u check Ur transaction history for proof I can not find anything on large wins but ur balance is high. I also can not verify and withdraw as they said they do not accept screenshots of documentation. 3 days I am trying with them and getting nowhere. Telling me that all transaction history is only recorded for 1 week so by the time I get it proved it will be deleted altogether and I will not be able to prove anything. All transaction is there of small winnings but transactions of larger winnings are missing. I only opened my account with then at wkd
Βλέπω ότι υποβάλατε με επιτυχία μια καταγγελία εδώ και ο Nick περιμένει την απάντησή σας με μερικές επιπλέον απαντήσεις. Όποτε μπορείτε, ενημερώστε τον, παρακαλώ.
Μπορεί να δει το ιστορικό των παιχνιδιών σας στον λογαριασμό σας, ώστε να μπορείτε να το ελέγξετε και να ρίξετε μια ματιά αν υπήρχε κάποιο είδος τεχνικού ζητήματος, ίσως;
Είστε σε επαφή με το καζίνο και προσπαθούν να λύσουν αυτό το πρόβλημα;
I can see that you have successfully submitted a complaint here, and Nick is waiting for your response with some additional answers. Whenever you can, update him, please.
Is it able to see your game history in your account so you can check it and have a look if there was some kind of technical issue, perhaps?
Are you in contact with the casino, and are they trying to solve this issue?
Το μπόνους καλωσορίσματος δεν πιστώθηκε στον λογαριασμό μου, προφανώς λόγω "τεχνικού προβλήματος". Υποτίθεται ότι περίμενα, αλλά μετά από μια ώρα δεν υπήρχε ακόμα μπόνους, οπότε έπαιξα χωρίς αυτό. Έκλεισα αμέσως τον λογαριασμό, έτσι κάνω τα πράγματα γρήγορα. ΝΤΡΟΠΗ
The welcome bonus was not credited to my account, apparently because of a "technical problem". I was supposed to wait, but after an hour there was still no bonus, so I played without it. I closed the account straight away, that's how quickly I do things. DISGRACE
Mir wurde der Welcome Bonus nicht gut geschrieben, angeblich wegen eines "Technischen Problems". Ich sollte warten, aber da nach einer Stunde noch kein Bonus da war, habe ich ohne gespielt. Ich habe das Konto gleich wieder geschlossen, so schnell geht das bei mir. UNVERSCHÄMTHEIT
Λυπάμαι πραγματικά για αυτήν την εμπειρία, αλλά δυστυχώς συμβαίνουν αυτά.
Επικοινωνήσατε με την υποστήριξη αργότερα ή απλώς αποφασίσατε να μην παίξετε ξανά εκεί;🤔
I am really sorry for this experience, but this things happen, unfortunately.
Did you contact the support later on, or you just decided not to play there again?🤔
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.