Γεια, ναι, έχω δει πώς εξελίσσεται το παράπονό σας. Φαίνεται ότι το καζίνο δεν θέλει να εμπλακεί στην υπόθεση, κάτι που είναι πολύ κρίμα, γιατί είναι ένα ασήμαντο πρόβλημα κατά τη γνώμη μου. Είδα επίσης ότι έχετε ήδη στείλει αρκετά έγγραφα σχετικά με τον νέο τραπεζικό σας λογαριασμό. Δεν καταλαβαίνω απολύτως πού μπορεί να έχει πρόβλημα το καζίνο.
Τέλος πάντων, αναρωτιέμαι αν θα σου δώσει απάντηση το καζίνο ή αν πάλι θα περιμένεις μάταια να σου ζητήσουν αυτό που έχεις στείλει ήδη 4 φορές.
Φροντίστε να με ενημερώνετε καθώς θα ήθελα να δω τι θα βρει το καζίνο αυτή τη φορά.
Hi, yes, I've seen how your complaint is progressing. It looks like the casino doesn't want to get involved in the case, which is a great pity, because it's a trivial problem in my opinion. I have also seen that you have already sent several documents concerning your new bank account. I absolutely do not understand where the casino might have a problem.
Anyway, I wonder if the casino will give you an answer or if you will again wait in vain for them to ask you for what you have already sent 4 times.
Please be sure to keep me updated as I would like to see what the casino comes up with this time.
Αυτόματη μετάφραση: