Γεια, ναι, έχω δει πώς εξελίσσεται το παράπονό σας. Φαίνεται ότι το καζίνο δεν θέλει να εμπλακεί στην υπόθεση, κάτι που είναι πολύ κρίμα, γιατί είναι ένα ασήμαντο πρόβλημα κατά τη γνώμη μου. Είδα επίσης ότι έχετε ήδη στείλει αρκετά έγγραφα σχετικά με τον νέο τραπεζικό σας λογαριασμό. Δεν καταλαβαίνω απολύτως πού μπορεί να έχει πρόβλημα το καζίνο.
Τέλος πάντων, αναρωτιέμαι αν θα σου δώσει απάντηση το καζίνο ή αν πάλι θα περιμένεις μάταια να σου ζητήσουν αυτό που έχεις στείλει ήδη 4 φορές.
Φροντίστε να με ενημερώνετε καθώς θα ήθελα να δω τι θα βρει το καζίνο αυτή τη φορά.
Hi, yes, I've seen how your complaint is progressing. It looks like the casino doesn't want to get involved in the case, which is a great pity, because it's a trivial problem in my opinion. I have also seen that you have already sent several documents concerning your new bank account. I absolutely do not understand where the casino might have a problem.
Anyway, I wonder if the casino will give you an answer or if you will again wait in vain for them to ask you for what you have already sent 4 times.
Please be sure to keep me updated as I would like to see what the casino comes up with this time.
Γεια. Ελέγξατε με υποστήριξη ή ζωντανή συνομιλία γιατί καθυστερεί η απόσυρσή σας; Μερικές φορές μπορεί να υπάρχουν προβλήματα από την πλευρά του παρόχου πληρωμών και γι' αυτό μπορεί να χρειαστεί περισσότερος χρόνος.
Ωστόσο, εάν το καζίνο δεν έχει εξηγήσει τον λόγο και πιστεύετε ότι είναι λάθος εκ μέρους του, θα σας συνιστούσα να υποβάλετε μια καταγγελία, απλώς κάντε κλικ εδώ για να ανοίξετε ένα . Έχω προσθέσει επίσης έναν οδηγό για χρήσιμες πληροφορίες που μπορεί να σας βοηθήσουν σχετικά με την καταγγελία: https://se.casino.guru/instruktioner-for-klagomals-losning
Πιστεύεις ότι θα το καταφέρεις;
Hi. Did you check with support or live chat why your withdrawal is delayed ? Sometimes there can be problems on the side of the payment provider and that's why it can take a longer time.
However, if the casino has not explained the reason and you feel that it is a mistake on their side, I would recommend you to file a complaint, just click here to open one. I have also added a guide to useful information that might be helpful for you regarding the complaint: https://se.casino.guru/instruktioner-for-klagomals-losning
Do you think you'll go for it ?
Quick.bet, λένε ότι η ανάληψη εξετάζεται και μπορώ να το καταλάβω αυτό (πήρα μέγιστο κέρδος σε ένα κουλοχέρη). Πρέπει να περιμένω 2 εβδομάδες για να μπορέσω να κάνω μια καταγγελία σχετικά με καθυστερημένες πληρωμές.
Ρώτησα την υποστήριξη 3 φορές και μου λένε ότι εξετάζεται και το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να περιμένω. Ελπίζω να μου δώσουν κάποιες πληροφορίες σύντομα..
Quick.bet, they say that the withdraw is being reviewed and i can understand that (got a max win on a slot). Need to wait 2 weeks before i can make a complaint regarding delayed payments.
Asked the support 3 times and they say that it's being reviewed and all i can do is wait. Hope they will give me some information soon..
Ναι, μου απάντησαν ότι θα πρέπει να περιμένω.
Το παράπονο που έγραψε ο Jaro ήταν για μένα 🙂 αλλά πρέπει να περιμένω 2 εβδομάδες για να μπορέσω να κάνω ένα.
Yes, they answered me that i'll need to wait.
The complaint that Jaro wrote was for me 🙂 but need to wait 2 weeks before i can make one.
Αφού μου χρωστάει χρήματα και δεν έχω πληρωθεί γιατί να μην ασχοληθεί; Δεν είναι δίκαιο! Αν κάθε καζίνο ακολουθεί την ίδια συμπεριφορά στους πελάτες του και λέει απλώς στείλε μου έγγραφα και δεν πληρώνει, νομίζω ότι είναι διαφήμιση για τα καζίνο γενικά! Ο κόσμος θα αρχίσει να αμφιβάλλει και δεν θα εμπιστεύεται πλέον!
Since he owes me money and I haven't been paid, why shouldn't he get involved? It is not fair!If every casino follows the same behavior to their customers and says just send me documents and doesn't pay I think it's advertising for casinos in general! The world will begin to doubt and will no longer trust!
Φυσικά και καταλαβαίνω. Από τη μία, χαίρομαι που καταφέρατε να πετύχετε μια φαινομενικά μεγάλη νίκη, και από την άλλη, είμαι περίεργος πώς θα αντιδράσει το καζίνο στην κατάστασή σας. Μάλλον θα πρέπει να περιμένετε και ελπίζω ότι θα μπορέσετε να πάρετε μια λογική απάντηση.
Όσο για το παράπονο, έχεις δίκιο. Ωστόσο, εάν δεν υπάρχουν νέες πληροφορίες, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία. Προς το παρόν, σας εύχομαι καλή τύχη και ελπίζω να πάρετε τα κέρδη σας.
Of course I understand. On the one hand, I'm glad that you managed to hit an apparently big win, and on the other hand, I'm curious how the casino will react to your situation. You will probably have to wait and I hope you will be able to get a reasonable answer.
As far as the complaint goes, you're right. However, if new information is not forthcoming, you can file a complaint. For now, I wish you a lot of luck and I hope you get your winnings.
Το να ανοίξεις μια καταγγελία, όπως έγραψε ο Davko, δεν ήταν για σένα.
Είμαι της ίδιας γνώμης ότι δεν είναι δίκαιο, αλλά προσπαθούμε να κάνουμε τα πάντα για να επιλύσουμε την κατάστασή σας. Ελπίζω επίσης ότι θα λυθεί, αλλά δεν μπορώ να το επιταχύνω ή να το εγγυηθώ.
Πιστεύω ότι αυτή ήταν η τελευταία παρόμοια εμπειρία σας με το καζίνο, γιατί θα είχα κουραστεί να αντιμετωπίζω αυτήν την κατάσταση. Μακάρι να πάνε όλα καλά στο τέλος.
Opening a complaint, as Davko wrote, was not for you.
I am of the same opinion that it is not fair, but we are trying to do everything to resolve your situation. I also hope that it will be resolved, but I cannot speed it up or guarantee it.
I believe that was your last similar experience with the casino, because I would be tired of dealing with this situation. I wish that everything will turn out well in the end.
Έχετε στείλει παράπονο στον πάροχο αδειών για την περίπτωσή σας; εμτα; Ή μήπως ο γκουρού του καζίνο το κάνει αυτό αν δεν λυθεί;
Have you sent complaint to the license provider about your case? emta? Or do casino guru do that if it’s not resolved?
Καλησπέρα σε όλους! Όπως μπορείτε να δείτε, έχουν περάσει 40 ολόκληρες μέρες και το Coolcasinoio δεν κατάφερε ακόμα να μου στείλει τα χρήματά μου παρά την προσπάθεια του καζίνο γκουρού όπου έκανα το παράπονό μου αυτοί οι άνθρωποι εξακολουθούν να μην συνεργάζονται και φυσικά δεν απαντούν στα email μου όπως το προηγούμενο ένα Κάιρο! Προφανώς κάνουν διακοπές με τα 13.000 ευρώ που μου έκλεψαν..! Όταν τελειώσει όλο αυτό από τον γκουρού του καζίνο, δεν θα σας αφήσω έτσι! Θα συνεχίσουμε γιατί αυτό που έκανε το συγκεκριμένο καζίνο είναι απλά κλοπή! Είναι μια κλοπή από τα δύσκολα κερδισμένα λεφτά μου και έτσι θέλω να τα κράτησαν ενώ προσπαθούσαν να τα στείλουν! Παιδιά, να προσέχετε, σας λέω ειλικρινά! Αυτοί οι άνθρωποι γάμησαν την ηρεμία μου! Τόσα χρόνια ως παίκτης έχω χάσει πολλά και πραγματικά ναι, στεναχωρήθηκα, αλλά το ότι μου έκλεψαν τα κέρδη μου πραγματικά με έσπασε! Αναρωτιέμαι πώς κοιμούνται αυτοί οι άνθρωποι καταστρέφοντας την ψυχολογία ενός ανθρώπου χωρίς να τους νοιάζει απολύτως τίποτα! 4 γαμημένες μου ζήτησαν τα ίδια έγγραφα, 4 γαμημένες φορές τους έστειλα και 4 γαμημένες φορές ακόμα περιμένω τα γαμημένα λεφτά! Θέλω πολύ να πληρώσουν για αυτό που μου έκαναν! Και θα το ξαναπώ! Πιστεύω πολύ στη δικαιοσύνη!! Καλή διασκέδαση σε όλους!
Good evening to all! As you can see it has been 40 whole days and Coolcasinoio has still not been able to send me my money despite the effort of guru casino where I have made my complaint these people are still uncooperative and of course not responding to my emails like the last one Cairo! Apparently they are on vacation with the 13,000 euros they stole from me..! When this is all over from casino guru I will not leave you like this! We will continue because what this particular casino did is simply theft! It's a steal from my hard earned money and they with so I want it kept it while they were trying to ship it! Guys, be careful, I'm telling you honestly! These people fucked my peace of mind! So many years as a player I have lost a lot and really yes I was sad but being robbed of my winnings really broke me! I wonder how these people sleep destroying a person's psychology without caring about anything at all! 4 fucking times they asked me for the same documents 4 fucking times I sent them and 4 fucking times I'm still waiting for the fucking money! I really want them to pay for what they did to me! And I'll say it again! I strongly believe in justice!! Have fun everyone!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.