πριν από 1 έτος
Ωραία, αρκεί να μην υπάρχει τίποτα κακό. 😊
Και χρησιμοποίησα το κουμπί απάντησης, βλέπετε;
That's fine, as long as there's nothing wrong. 😊
And I used the reply button, see?
0
Ωραία, αρκεί να μην υπάρχει τίποτα κακό. 😊
Και χρησιμοποίησα το κουμπί απάντησης, βλέπετε;
That's fine, as long as there's nothing wrong. 😊
And I used the reply button, see?
Τέλος πάντων, σταδιακά όλο και περισσότεροι παίκτες από την Ιαπωνία εμφανίζονται στο φόρουμ, οπότε αναρωτιόμασταν πώς μας βρήκατε; Ήταν στην πραγματικότητα μέσω του CoolCasino και της κριτικής του; Εναλλακτικά με άλλο τρόπο; 🙂
Anyway, gradually more and more players from Japan are showing up on the forum, so we were wondering how you found us? Was it actually through CoolCasino and its review? Alternatively some other way ? 🙂
Καλησπέρα σε όλους! Θα ήθελα να σας εκφράσω πώς νιώθω όλον αυτόν τον καιρό με αυτό το πρόβλημα μου με το συγκεκριμένο καζίνο! Με έχουν κάνει να νιώθω σπασμένος σε πολλά κομμάτια από τη συμπεριφορά τους από την κοροϊδία τους από τα ψέματά τους! Είμαι 41 χρονών και αυτοί οι άνθρωποι με έχουν κάνει να νιώσω μικρό παιδί γιατί έπαιξαν μαζί μου έπαιξαν με τη χαρά της νίκης μου μετατρέποντάς την σε μεγάλη θλίψη! Αυτοί οι 1 μήνα έχουν κάνει τόση ζημιά μέσα μου που δεν ξέρω πόσο καιρό θα μου πάρει για να το ξεπεράσω! Αυτοί οι άνθρωποι διαχειρίζονται τα χρήματά μας ενώ κάνουμε καταθέσεις μαζί τους τόσα χρόνια, χάνουμε τα χρήματά μας και όταν κερδίζουμε καταστρέφουν την ψυχολογία μας! Εξαιτίας αυτών των ανθρώπων επειδή ήταν ανεύθυνοι και δεν έκαναν σωστά τη δουλειά τους πρέπει να το υποφέρω όλο αυτό! Η δικαιοσύνη λειτουργεί αργά, αλλά ελπίζω όταν όλα τελειώσουν Αυτοί οι άνθρωποι που έχουν κάνει τόσο κακό σε τόσους πολλούς αθώους ανθρώπους θα πληρώσουν με τη χειρότερη τιμωρία! Απογοήτευση παιδιά Απογοήτευση!!
Good evening to all! I would like to express to you how I feel all this time with this problem of mine with this particular casino! They have made me feel broken in many pieces by their behavior by their mockery by their lies! I am 41 years old and these people have made me feel like a small child because they played with me they played with the joy of my victory turning it into a great sadness! These 1 month people have done so much damage inside me that I don't know how long it will take me to get over it! These people manage our money while we have been making deposits with them for so many years, we lose our money and when we win they destroy our psychology! Because of these people because they were irresponsible and didn't do their job properly I have to suffer all this! Justice works slowly but I hope when it's all over These people who have done so much harm to so many innocent people will pay with the worst punishment! Disappointment guys Disappointment!!
Γεια, καταλαβαίνω απόλυτα την απογοήτευσή σας γιατί πιθανότατα θα ένιωθα το ίδιο σε αυτήν την κατάσταση. Νομίζω ότι ένας μήνας είναι αρκετός χρόνος για να προχωρήσουν τα πράγματα και ανησυχώ για το πώς το καζίνο δεν επικοινωνεί μαζί σας και δεν μπορεί να σας δώσει έναν εύλογο λόγο για τον οποίο δεν μπορεί να στείλει χρήματα στον νέο σας λογαριασμό.
Ωστόσο, εξακολουθώ να είμαι αισιόδοξος ότι η δίκαιη προσέγγιση θα επικρατήσει τελικά και θα δείτε τα χρήματά σας και δεν θα χρειαστεί να αντιμετωπίσετε μια τέτοια κατάσταση στο μέλλον. Ξέρω ότι είναι δύσκολο, αλλά προσπαθήστε να έχετε εμπιστοσύνη ότι όλα θα πάνε καλά.
Προς το παρόν, σας εύχομαι σταθερά νεύρα.
Hi, I absolutely understand your frustration because I would probably feel the same way in that situation. I think a month is enough time for things to move forward, and I am concerned about how the casino is not communicating with you and can't give you a reasonable reason why they can't send money to your new account.
However, I am still optimistic that fair approach will eventually prevail and you will see your money and you won't have to deal with such a situation in the future. I know it's hard, but try to have trust that everything will work out.
For now, I wish you steady nerves.
Καλημέρα! Όπως ανέφερα και σε προηγούμενα μηνύματα μου ότι από τις 22-06-2023 που έκανα την ανάληψη του ποσού των 13000 ευρώ, δεν έχω ξαναδεί αυτά τα χρήματα! Τα διαχειρίζονται μόνοι τους και πραγματικά δεν ξέρω που βρίσκονται! Στις 07-07-2023 όταν έκαναν τη μεταφορά στον ΠΑΛΙΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΜΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ έλαβα μόνο ένα email που έλεγε ότι τα χρήματά σας μεταφέρθηκαν επιτυχώς! Δηλαδή από 22-06-2023 μέχρι σήμερα δεν έχω ιδέα που είναι τα λεφτά μου και φυσικά εδώ και 10 μέρες δεν απαντούν σε email! Νιώθω λοιπόν σαν να με κοροϊδεύουν γιατί δεν παίρνω ξεκάθαρες εξηγήσεις! Κάθε παίκτης θα ένιωθε ακριβώς το ίδιο με εμένα που παίζουν κάποιοι μαζί του! Και ειδικά όταν είναι για χρήματα που σου ανήκουν γιατί τα κέρδισες γιατί τόσα χρόνια ήσουν απλώς χαμένος και ξαφνικά σου δόθηκε η ευκαιρία να είσαι ευτυχισμένος και απλά νιώθεις ότι σε παίζουν, όχι παιδιά, δεν Μην το ανέχεσαι από κανέναν... Τέλος πάντων, κάνε υπομονή! Εξακολουθώ να λέω ότι το καζίνο για μένα είναι ΚΑΛΟ, αλλά οι άνθρωποι που έχουν αναλάβει την υπόθεσή μου χαλούν το όνομα αυτού του καζίνο επειδή δεν με σεβάστηκαν ως πελάτη τους! Και φυσικά δεν θέλω να αναφέρω άλλες κουβέντες! :-))
Good morning! As I mentioned in my previous messages that since 22-06-2023 when I made my withdrawal of the amount of 13000 euros, I have not seen this money again! They manage them themselves and I really don't know where they are! On 07-07-2023 when they did the transfer to MY OLD BANK ACCOUNT I only received an email saying your money was successfully transferred! That is, from 22-06-2023 until today I have no idea where my money is and of course for 10 days they have not responded to emails! So I feel like they're making fun of me because I'm not getting clear explanations! Any player would feel exactly the same as I do that some people play with them! And especially when it's for money that belongs to you because you earned it because for so many years you were just a loser and suddenly you got a chance to be happy and you just feel like you're being played with, no guys, I don't tolerate this from anyone... Anyway, be patient ! I still say that the casino for me is GOOD but the people who have taken over my case are spoiling the name of this casino because they did not respect me as their customer! And of course I don't want to mention other conversations! :-))
Φυσικά, καταλαβαίνω όλα όσα περιέγραψες. Βασικά, το καζίνο δεν μπορούσε να αλλάξει τον τραπεζικό σας λογαριασμό στον νέο σας εδώ και ένα μήνα, παρόλο που στείλατε όλα τα απαραίτητα έγγραφα. Έχω μείνει άφωνος γιατί δεν ξέρω τι μπορεί να πάρει τόσο πολύς χρόνος για την επαλήθευση ενός τραπεζικού λογαριασμού και καταλαβαίνω πλήρως πώς νιώθεις. Όταν ένας παίκτης καταφέρει να κερδίσει ένα μεγάλο χρηματικό ποσό μία φορά σε ολόκληρη την ιστορία του gaming, δεν θα ήθελε να έχει παρόμοια προβλήματα, αλλά η ομάδα μας προσπαθεί να κάνει το καλύτερο δυνατό για να σας βοηθήσει.
Εξάλλου, βλέπω ότι η καταγγελία είναι ακόμα ανοιχτή και στέλνεις στον Τομάς τα απαραίτητα έγγραφα, κάτι που είναι καλό.
Μας κρατάτε ενήμερους, κάτι που είναι επίσης κατάλληλο και νομίζω ότι ο τρόπος που σας αντιμετωπίζει το καζίνο είναι αντιεπαγγελματικός. Είμαι έκπληκτος που βλέπω ότι το καζίνο εξακολουθεί να είναι βασικά ένα ωραίο μέρος για εσάς, αλλά νομίζω ότι αυτή η εμπειρία θα είναι η τελευταία για εσάς. Ή κάνω λάθος; Ελπίζω η υπόθεσή σας να επιλυθεί το συντομότερο δυνατό.
Sure, I understand everything you described. Basically, the casino has been unable to change your bank account to your new one for a month, even though you sent all the necessary documents. I am speechless because I don't know what can take so long to verify a bank account and I fully understand how you feel. When a player manages to win a large sum of money once in his entire gaming history he would not want to have similar problems, but our team is trying to do their best to help you.
Besides, I see that the complaint is still open and you are sending Tomas the necessary documents, which is good.
You keep us updated which is also appropriate and I think the way the casino is treating you is unprofessional. I am surprised to see that the casino is still basically a nice place for you, but I think this experience will be the last for you. Or am I wrong? I hope your case will be resolved as soon as possible.
Καλό απόγευμα! Νομίζω ότι μια τέτοια ειδική θέση δεν έχει δικαιολογία (αντιεπαγγελματική). Αυτοί οι άνθρωποι έχουν πολύ μεγάλη ευθύνη γιατί αποδέχονται όλα τα προσωπικά στοιχεία των παικτών, κάτι που είναι πολύ σοβαρό! Έχω παίξει σε πολλά καζίνο, έχω συνομιλήσει με πολλά από αυτά και πάντα δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα! Αυτή τη στιγμή θα ήθελα να συγχαρώ το καζίνο Vulkan Vegas που είμαι πελάτης τους τόσα χρόνια, έχω κάνει πολλές καταθέσεις, δεν έχω παραπονεθεί ποτέ, αλλά όταν ήρθα σε επαφή μαζί τους μίλησα πραγματικά μαζί τους και ένιωσα πολύ οικείο περιβάλλον και πάντα πρόθυμος να με εξυπηρετήσει! Όπως και τα άλλα καζίνο βέβαια απλά με το συγκεκριμένο που ανέφερα ήταν κάτι το ιδιαίτερο! ΤΕΛΟΣ παντων! Όσο για το αν θα ξαναπαίξω πραγματικά δεν ξέρω και αν το κάνω θα διαλέξω κάπου θα είμαι ασφαλής αυτό είναι το μόνο σίγουρο!
Good Evening! I think that such a special position has no excuse (unprofessional). These people have a very big responsibility because they accept all the personal information of the players, something that is very serious! I have played in many casinos I have chatted with many of them and there has always been no problem at all! At this moment I would like to congratulate Vulkan Vegas casino I have been their customer for so many years I have made many deposits I have never complained but when I came in contact with them I really talked with them and felt very familiar environment and always willing to serve me ! Like the other casinos, of course, just with the specific one I mentioned, it was something special! Anyway! As for whether I'll play again I really don't know and if I do I'll choose somewhere I'll be safe that's the only thing for sure!
Εχεις δίκιο! Νομίζω ότι ο καθένας πρέπει να αντιμετωπίζεται όπως θα ήθελε να του φέρονται. Αυτό σημαίνει ότι αν η υποστήριξη στην οποία γράφετε ήταν στην κατάστασή σας, πιθανότατα δεν θα ήταν ούτε αυτοί ευχαριστημένοι. Νομίζω ότι το χειρίζεστε πολύ καλά για αυτό που είναι βασικά, κατά την άποψή μου, ένα απλό θέμα που μπορεί να λυθεί σε μικρότερο χρονικό διάστημα.
Όσον αφορά το Vulkan Vegas Casino, είναι καλό να δείτε ότι έχετε ακόμα ένα μέρος όπου έχετε επίσης καλή εμπειρία.
Επιπλέον, όσον αφορά τον τζόγο, καταλαβαίνω απόλυτα και πιστεύω ότι αυτή είναι η σωστή προσέγγιση. Μετά από καταστάσεις όπως αυτή, σκέφτεστε δύο φορές για το πού καταθέτετε τα χρήματά σας και παίζετε. Πιστεύω ακράδαντα ότι αν αποφασίσετε να παίξετε ξανά στο μέλλον, θα συναντήσετε ένα καζίνο που είναι ειλικρινές και θα νιώσετε άνετα εκεί χωρίς τέτοια προβλήματα.
Προς το παρόν, θα παρακολουθούμε την υπόθεση CoolCasino και θα δούμε πώς θα λειτουργήσει.
You're right! I think everyone should be treated as they would like to be treated. That means that if the support you are writing to was in your situation, they probably wouldn't be happy either. I think you are handling this very well for what is basically, from my point of view, a simple matter that can be solved in a shorter period of time.
As far as Vulkan Vegas Casino is concerned, it's good to see that you still have a place where you also have good experience.
Furthermore, when it comes to gambling, I completely understand and think that is the right approach. After situations like this, you think twice about where you deposit your funds and play. I firmly believe that if you decide to play again in the future, you will come across a casino that is honest and you will feel comfortable there without such problems.
For now, we'll keep an eye on the CoolCasino case and see how it works out.
Καλό απόγευμα! Θέλω να πιστεύω ότι θα επικρατήσει η λογική! Και να σου πω κάτι άλλο; Πιστεύω πολύ στη δικαιοσύνη και ειδικά σε τόσο σοβαρά θέματα! Έχω πραγματικά τη στήριξη της κοπέλας μου όλο αυτό το διάστημα! Ήμουν πραγματικά σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση! Το χτύπημα όμως ήταν βαρύ.... Υγεία πάνω από όλα γιατί κάποια άλλα προβλήματα είναι πολύ πιο σοβαρά από τα δικά μου αυτή τη στιγμή! 🙂
Good Evening! I want to believe that logic will prevail! And should I tell you something else? I really believe in justice and especially in such serious matters! I really have my girlfriend's support all this time! I was really in a very bad psychological state! But the blow was heavy.... Health above all because some other problems are much more serious than mine at the moment! 🙂
Κι εγώ το πιστεύω. Σου κρατάω σταυρωμένα τα δάχτυλά μου σε αυτή την περίπτωση και ελπίζω αυτή η υπόθεση να εξελιχθεί με τέτοιο τρόπο που θα χαρείς στο τέλος.
Είναι υπέροχο που άλλοι είναι πίσω σου και νομίζω ότι σου δίνει δύναμη και ελπίδα ότι όλα θα πάνε καλά.
Φυσικά, σε ό,τι αφορά την υγεία, αυτό είναι πρωταρχικής σημασίας και δεν αξίζει τον κόπο να το χαλάσεις για οτιδήποτε άλλο, παρόλο που είναι εύκολο να το πεις και πιο δύσκολο να το κάνεις. Μείνετε λοιπόν υγιείς και προσπαθήστε να είστε σίγουροι ότι όλα θα πάνε καλά.
I also believe in it. I keep my fingers crossed for you in this case and I hope that this case will turn out in such a way that you will be happy in the end.
It is great that others are behind you and I think it gives you strength and hope that everything will work out.
Of course, when it comes to health, that is paramount and it's not worth it ruining it for anything else, even though it is easy to say and harder to do. So stay healthy and try to be confident that everything will be all right.
Παρακαλώ. Χαίρομαι αν μπορώ να βοηθήσω. Η υποστήριξη είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω σε αυτή την περίπτωση.
Ελπίζω να συνεχίσετε να μας ενημερώνετε, ώστε να γνωρίζουμε πώς εξελίσσεται η κατάστασή σας.
Καλή τύχη!!
You're welcome. I'm glad if I can help. Support is the least I can do in this case.
I hope you will continue to update us so we know how your situation is evolving.
Good luck!!
Καλό απόγευμα! Είμαι πραγματικά περίεργος να δω τι δικαιολογίες θα βρουν! Περιμένω!!!!
Good Evening! I'm really curious to see what excuses they'll come up with! I am waiting!!!!
Όλο αυτό το διάστημα έχω δει πολλά παράπονα και έχω ιδέα πώς κινούνται! Φυσικά ό,τι πουν θα το ανεβάσω κατευθείαν εδώ!
All this time I have seen a lot of complaints and got an idea how they move! Of course, whatever they say I will upload it here directly!
Έχω την αίσθηση ότι δεν μπορούσα να σκεφτώ άλλη δικαιολογία και στη συγκεκριμένη περίπτωση, τις έχετε ακούσει αρκετά, νομίζω.
Ούτως ή άλλως, στο πλαίσιο των παραπόνων, είναι μια από τις χρήσιμες πηγές πληροφοριών και ένας παίκτης μπορεί να μάθει πολλά από όσα έχουν βιώσει άλλοι παίκτες.
Να το κάνεις οπωσδήποτε, θα περιμένω.
I have a feeling I couldn't think of another excuse and in this particular case, you've heard enough of them, I think.
Anyway, in the context of complaints, they are one of the useful sources of information and a player can find out a lot from what other players have experienced.
Definitely do so, I'll be waiting.
Καλό απόγευμα! Όταν τους τηλεφώνησε ο Θωμάς για να τους εξηγήσει γιατί στέλνουν τα χρήματα στον παλιό μου τραπεζικό λογαριασμό, το Coolcasinoio μου έστειλε email και όπως πάντα ζήτησαν ξανά τα ίδια έγγραφα για 4η φορά! Τώρα δεν απαντούν ξανά!
Good Evening! When Thomas called them to explain why they are sending the money to my old bank account Coolcasinoio emailed me and as always they asked for the same documents again for the 4th time! Now they don't answer again!
Περίμενα πάνω από 3000 ευρώ από έναν από τους αδελφούς ιστότοπους για μια εβδομάδα σήμερα, δεν τα έχω πάρει ακόμα και ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί......
I've waited for over 3000 eur from one of the sister sites for a week today, haven't got them yet and my account is verified......
Καλό απόγευμα! Θα πρότεινα να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ στον γκουρού του καζίνο και ταυτόχρονα να ενημερώσετε τον δικηγόρο σας! Είναι πολύ σημαντικό να συλλέγετε πληροφορίες! Περιμένω από το 2023-06-22 και απλά με κοροϊδεύουν!
Good Evening! I would suggest you file a complaint here at casino guru and at the same time inform your lawyer! It is very important to gather information! I've been waiting since 2023-06-22 and they're just making fun of me!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.