Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCoolbet Casino - γενική συζήτηση

Coolbet Casino - γενική συζήτηση

3.364 προβολές 15 απαντήσεις |
πριν από 1 έτος
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Coolbet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Still having problems to regain control of the ghost account that is on their casino. Will see how long will take to finally be able to test this casino.

petitgamer
πριν από 1 έτος

The situation you are describing is related to your account that you have ever had here? Or am I just misunderstanding? 

Jaro
πριν από 1 έτος

Somebody else used my gaming mail to register there, it took long time to reach them , a lot of back and forward and i decided to give up and not try that casino.

petitgamer
πριν από 1 έτος

Too bad, I thought such a thing could be solved but if it would be best for you not to try it in the casino anymore I am not surprised. 

I hope your steps will lead you to a casino where it will be easier.🙂

πριν από 8 μήνες

Αυτό το καζίνο άνοιξε ξανά τον λογαριασμό μου, παρόλο που γνώριζαν ότι είχα ιστορικό εθισμού στον τζόγο. Ακόμη και πριν ανοίξω ξανά τον λογαριασμό, μου είπαν ότι ο λογαριασμός μου έκλεισε για αυτόν τον λόγο. Επίσης, ο ιστότοπος αναφέρει ότι είναι δυνατό να κλείσετε οριστικά έναν λογαριασμό και είναι σημαντικό να αναφέρετε τον λόγο. Τουλάχιστον ο εθισμός στον τζόγο δεν φαίνεται να είναι ένας λόγος που θα οδηγούσε σε οριστικό κλείσιμο λογαριασμού!

Αυτόματη μετάφραση:
Mag7
πριν από 8 μήνες

Hello,

It sounds very wrong to me, but, to be sure about the whole situation, did you ask for permanent self-exclusion due to gambling addiction, please? Because if you did and the account was closed based on such a request, I honestly see no good excuse for the reopening.

How did the casino respond to your objections, please? Did they understand the account needs to be closed immediately, please?


Radka
πριν από 8 μήνες

Ναι, το έκανα. Στην αρχή, πριν από χρόνια, ζήτησα μόνο οριστικό κλείσιμο, κάτι που από μόνο του, σύμφωνα με τους τότε κανόνες του καζίνο, σήμαινε ότι ο λογαριασμός θα έκλεινε οριστικά, χωρίς δυνατότητα να ξανανοίξει. Αλλά μερικά χρόνια αργότερα, επικοινώνησα ξανά με το καζίνο, θέλοντας να βεβαιωθώ ότι ο λογαριασμός δεν θα μπορούσε ποτέ να ανοίξει ξανά σε καμία περίπτωση. Είπα ότι είχα σοβαρό εθισμό στον τζόγο και ότι ο λογαριασμός δεν θα μπορούσε ποτέ να ανοίξει ξανά. Επιβεβαίωσαν ότι δεν μπορούσα πλέον να χρησιμοποιήσω τον ιστότοπο. Αφού άνοιξαν ξανά τον λογαριασμό, είπαν ότι ο τζόγος ήταν ευθύνη όλων και επειδή τώρα είπα ότι δεν υπήρχαν άλλα προβλήματα, αφαίρεσε την ευθύνη του καζίνο. Αλλά νομίζω ότι αυτό είναι ηθικά αμφίβολο, γιατί ακόμα κι αν ο τζόγος ήταν τώρα υπό έλεγχο, η επανέναρξη του θα μπορούσε να πυροδοτήσει τον εθισμό για να γίνει ξανά ενεργός.


Προσωπικά δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορούν να επιμείνουν στο οριστικό κλείσιμο του λογαριασμού, όταν κάποιος το έχει ζητήσει συγκεκριμένα λόγω του εθισμού του στον τζόγο. Είναι κρίμα που η λογοδοσία φαίνεται να γίνεται όλο και πιο αδύναμη αυτές τις μέρες.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Όταν άνοιξα ξανά τον λογαριασμό μου, το καζίνο είπε ότι γνωρίζουμε ότι έχετε πρόβλημα με τον τζόγο. Έτσι ήξεραν πολύ καλά ότι αυτός ήταν ο αρχικός λόγος που μου απαγόρευσαν από το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Mag7
πριν από 8 μήνες

This really doesn't seem right that they have reopened your account, then.

May I ask if you have deposited any money there since then?

Hopefully our complaint team could help with that actually.

Romi
πριν από 8 μήνες

Ναι, έχω καταθέσει. Επιπλέον, έχασα 2000 ευρώ σε κέρδη δύο φορές. Την πρώτη φορά που έχασα 1800 ευρώ, επικοινώνησα με τη ζωντανή υποστήριξη του καζίνο και τους το είπα. Δεν έκαναν τίποτα, δεν ανησυχούσαν καν για το παιχνίδι μου. Δυστυχώς, δεν νομίζω ότι μια καταγγελία θα είναι χρήσιμη, επειδή δεν απαντούν σε παράπονα που γίνονται μέσω διαφορετικών παρόχων.

Αυτόματη μετάφραση:
Mag7
πριν από 7 μήνες

Even if they don't reply to complaints, and it goes unresolved, it'll help to put the casino's rating lower so other players can be warned at least, you know.

It is completely up to you, of course.

πριν από 5 μήνες

Έπαιξα στην Coolbet και η αλήθεια είναι ότι μου ήταν αδύνατο να ανακτήσω τα κέρδη μου. Η Banco Santander μου δημιουργεί πάντα προβλήματα. Είναι η μόνη που απορρίπτει τις αναλήψεις μου. Έχω ήδη παραιτηθεί από τα χρήματά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized985
πριν από 5 μήνες

Isn't it possible for you to use some other payment method, though? 🤔

Romi
πριν από 5 μήνες

Και ίσως να είναι έτσι, αλλά δεν είναι ότι έχω περισσότερους από έναν λογαριασμούς. Έχω μόνο Santander και μια εικονική κάρτα από την Banco BCI που ονομάζεται MACH. Δεν μπορούσα να κάνω ανάληψη χρημάτων από καμία από τις δύο. Και η Banco Santander δεν είναι μια μικρή τράπεζα... Δεν ξέρω για τον υπόλοιπο κόσμο, αλλά στη Χιλή και την Ισπανία, είναι μια από τις μεγαλύτερες!

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized985
πριν από 5 μήνες

I believe the best option is to get in touch with the casino support and get some suggestions on which other option you should use if your bank doesn't cooperate.

Have you tried that?

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.