ΦόρουμΚαζίνοΚλείδωμα λογαριασμού Vulkan vegas

Κλείδωμα λογαριασμού Vulkan vegas (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από guimalex123
|
5836 προβολές 32 απαντήσεις |
|
1 2
kristofer
πριν από 1 έτος

I do not entirely understand the first part, but from the rest, it seems she has already submitted a complaint here, but it was unresolved or rejected, perhaps? Can you point me to the complaint, please?

It would be best to get more informed, I'm sure.

kristofer
πριν από 1 έτος

Of course, she can ask the complaint to be reopened, especially when she can provide additional new pieces of information.

Again, it would be great to send a link to the complaint or pass her user name at least. No one aside from her can ask for the reopening anyway.

πριν από 1 έτος

ΓΕΙΑ ΣΑΣ. Ο Αρραβωνιαστικός ΜΟΥ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΗΣ ΕΔΩ. ΜΕ ΑΦΟΡΑ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΗΔΗ ΝΕΥΡΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ, ΚΕΡΔΙΣΑ ΛΕΦΤΑ ΕΙΛΙΚΡΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΑ ΠΗΡΑΝ. ΔΕΝ ΛΑΒΑΝ ΥΠΟΨΗ ΟΤΙ ΠΡΟΣΕΧΩ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ IP ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΣΚΕΥΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΔΕΤΑΝ ΜΕ ΔΙΠΛΟΥΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ.


Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος
frodof675
πριν από 1 έτος

Hello there.

Now I understand the situation much better thank you.

The reason why the initial complaint was closed as unjustified

given the following reason:

"I'm taking over your complaint. I've looked at the

evidence and I'm afraid I won't be able to help you. There are several accounts

opened in your name with your personal information. In each of them, bonuses

were activated. Even if you weren't able to open those accounts due to the

reasons above, someone else who has access to your data clearly did and

therefore broke the rules. Unfortunately, your complaint will be

rejected. "

Well, it makes sense to me. The casino is not responsible for

any fraud you might face by "stolen" identity or personal data. I

fear this remains the same.

But I also see that the request to reopen the complaint has been

submitted. We will review the situation and inform you about the outcome of

this process.

So please, prepare new information and give the complaint

handler some time to reach back to you.

You are welcome to stay in touch here on the forum while the complaint is reopened. Maybe there is still some way to help you out - let's see.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Σκέφτηκα να δημιουργήσω ξανά μια καταγγελία, αλλά αν το καζίνο δεν είναι σαφώς υπεύθυνο για τα κλεμμένα προσωπικά δεδομένα. Και χρησιμοποιώντας τα από άλλο άτομο για τη δημιουργία λογαριασμών για τα προσωπικά μου δεδομένα, μάλλον δεν αξίζει να σπαταλάτε τον χρόνο σας. Δεν ξέρω το ιστορικό των λογαριασμών, αλλά εξέθεσαν το καζίνο σε τέτοιες απώλειες; Υπάρχει μια ακόμη απόδειξη ότι δεν είχα καμία σχέση με τη δημιουργία λογαριασμών και τα δεδομένα θα μπορούσαν να είχαν κλαπεί, γιατί όταν με συνέλαβαν είχα χαμένη ταυτότητα. Αλλά μετά την αποφυλάκισή του, το έγγραφο επιστροφής του συλληφθέντος έχει καταχώρηση για την επιστροφή αυτού του εγγράφου. Βρέθηκε μετά από αρκετό καιρό. Νομίζω ότι τότε κάποιος θα μπορούσε να είχε αποθηκεύσει τα δεδομένα μου. Αυτή είναι η μόνη απόδειξη της αθωότητάς μου. Αυτή η νίκη ήταν η ευκαιρία μου να αλλάξω κάτι στη ζωή μου. Ήμουν τόσο χαρούμενος γιατί δεν κέρδισα ποτέ τίποτα και εδώ πάλι η ζωή μου γύρισε. Χαιρετισμοί

Αυτόματη μετάφραση:
frodof675
πριν από 1 έτος

I'm sincerely sorry for the whole experience. Same as you, I also fear there is actually nothing explicitly supporting your side especially, when you lost your ID in the past. 🙁

I belive you were through a lot already but do not let this event put you down. Being on your place, I would immediately ask for a new ID because you suspect a fraud. I know it's not a complex solution and the winnings are kept out of your reach still, I would do anything to prevent the history from repeating itself again.


Stay strong and best of luck to you!


πριν από 1 έτος

γεια. Την ώρα της σύλληψης είπα ότι δεν είχα ταυτότητα για αρκετές μέρες. Στην κράτηση, δεν είχα ιδέα ότι θα έπαιζα διαδικτυακό καζίνο. Επίσης δεν ήξερα ότι τα προσωπικά μου δεδομένα θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν έτσι. ο κίνδυνος απώλειας χρημάτων και, στο παράδειγμά μου, το κλείσιμο του λογαριασμού και η απαγόρευση της ανάληψης, Αν και δεν είστε ένοχοι και δεν το γνωρίζετε, το Casino Vulkan έχει τέτοιους κανονισμούς που δεν έχετε καμία πιθανότητα να αποδείξετε ότι είστε αθώος, Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές το μέλλον αλλά δεν θα το ρισκάρω ξανά με τον Vulkan

Αυτόματη μετάφραση:
frodof675
πριν από 1 έτος

Hey there.

I mean, you never know where else your ID details got misused, I would certainly try to get myself a new ID card. This is bigger than the trouble in the casinos.

I understand your feelings. But I would not say you lost the cause because of the casino's regulations. More likely due to the fact that your details were misused. The way I see it, this was proven already, and I dare to say any other fair casino would do the same. No one else is responsible for your personal details and their "sharing" or losing.

I'm sorry, the local police can investigate the "identity theft" or "misuse of someone else's personal information" but it does not much concern the casino, there is no obligation for that. It's technically up to you to pursue the law, the casino is just a casino.

I would get myself a fresh ID, and also I would go to the police and obtain confirmation of the incident. Just imagine you'll find out lately that someone else misused your ID to buy a gun - take it as an example...

I'm sorry I can't help you further.

Take good care of yourself! 🙏

Radka
πριν από 1 έτος

ΓΕΙΑ. ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΣΩΣΤΑ; Το δελτίο ταυτότητας που έχω χάθηκε αλλά επέστρεψε μετά την έκτιση της ποινής. ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΜΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΑΛΛΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΩ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΡΟΣΘΗΚΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΛΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ KYC.VULKAN BEGREYGREY NEVERH ΠΡΟΣ ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΘΩΣ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ, ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ Ταυτότητας. ΟΙ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΤΗΣ Και όσο για την αγορά ενός όπλου, χρειάζεσαι ακόμα μια προσωπική υπογραφή, ίδια όπως στο δελτίο ταυτότητας, οπότε κάποιος θα πρέπει να την πλαστογραφήσει,,,,, Ωχ,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΙΤΑΖΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΔΙΝΩ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ,,, ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΩ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ,,, ΜΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ, ΓΙΑ ΚΑΖΙΝΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΜΑΝΤΩΣΗ, ΟΧΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ, THA,,, OK, ΕΣΥ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΞΗΓΗΣΗ


Αυτόματη μετάφραση:
frodof675
πριν από 1 έτος

I feel you're mixing two parts together. My only concern for the last few days was suggesting a new ID card because it was lost for quite some time - at least I figured that out. If this is not the case, well, don't mind this:

There's nothing more to it than warning you because I have personal experience. A few years back I found someone's ID on the street. I contacted several people on Facebook saying "Hey! I probably found your ID card". A few of those people pretended they really lost it, well - they lied, don't ask me why. I have no clue.

Finally, I returned the Id to its rightful owner, and just a month or so after, he messaged me on Facebook, saying "What the hell were you doing with my ID" The man stated he was getting unexpected unpaid deliveries from all around the world, and also in the same time local bank started to be suspicious of his account.

I just want you to be informed and safe.

πριν από 2 έτη

Έφτιαξα τον λογαριασμό μου και έστειλα την επαλήθευση kyc για να αναλύσουν, σε αυτήν την περίπτωση ο λογαριασμός που έβαλα για ανάληψη των χρημάτων είναι από τη nubank, και επειδή δεν έχω email, μόλις τον δημιούργησα, ο λογαριασμός μου είναι στη γυναίκα μου email francyele., και ότι μπορούσαν να επιβεβαιώσουν με την ίδια την τράπεζα, έβαλα 50 ρεάλ, έλαβα ένα μπόνους και πήρα κάποια χρήματα, όταν πήγα να κάνω την επαλήθευση kyc, μου ζήτησαν απόδειξη πληρωμών και έστειλα τις πληρωμές που έκανα στο δικό μου η πεθερά Fabiane και οι πληρωμές που έκανα στο ίδιο το καζίνο, και μπλόκαραν τον λογαριασμό μου ισχυριζόμενοι ότι χρησιμοποίησα δεδομένα τρίτων και σε καμία στιγμή δεν χρησιμοποίησα τίποτα, απλώς έστειλα πράγματα που μου ζήτησαν και ο λογαριασμός μου είναι στον λογαριασμό μου το email της συζύγου, αντί να ειδοποιήσουν και να ζητήσουν να αλλάξουν λογαριασμό ή να δημιουργήσουν ένα email στο όνομά μου, έκλεισαν τον λογαριασμό μου με τα χρήματά μου εκεί χωρίς καν να με ειδοποιήσουν, χρειαζόμουν αυτά τα χρήματα επειδή κατέθεσα τα μόνα μου χρήματα εκεί και παραπονιέμαι σε αυτούς στέλνοντας. αυτά τρίτων και δεν χρησιμοποίησα ποτέ τίποτα από κανέναν, απλά η τράπεζά μου που δεν υπήρχε στο email μου αλλά ήταν στο cpf μου και τα πάντα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ίσως πολλοί λογαριασμοί ήταν στη διεύθυνση;

Αυτόματη μετάφραση:
vilislavtitarenko
πριν από 1 έτος

Not sure you'll get any response to the 1-year-old post.

But it is interesting that "I sent payments I made to my mother-in-law Fabiane and payments I made to the casino itself, and they blocked my account claiming that I used third-party data and at no time did I use anything, I just sent things they asked for and my account is in my wife's email" I would say this was quite an avoidable mistake.

Always use only your own personal email, details, and payment options!

Right? 🙂


1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα