Ευχαριστώ! Παρά τα όσα μπορεί να νομίζετε, προσπαθούσα μόνο να αποκλείσω τα πιο συνηθισμένα «θέματα» που προκαλούσαν καθυστέρηση.
Εξακολουθώ να είμαι βέβαιος ότι όλες οι προσπάθειες ανάληψης θα απορριφθούν μέχρι να επαληθευτεί ο λογαριασμός σας, αλλά δεν είπα ότι ήταν δικαιολογημένη η πλήρης αγνόησή σας. Δεν είναι.
Πάντα λέω ότι το καζίνο πρέπει να είναι έτοιμο να υποστηρίξει, να συμβουλεύσει και να καθοδηγήσει τους παίκτες με ασφάλεια στη διαδικασία KYC - τουλάχιστον. Κάτι που φαίνεται να είναι μεγάλη αποτυχία εδώ.
Εκτιμώ ότι όλοι γνωρίζουμε τώρα περισσότερα χάρη σε εσάς γιατί δίνει μια νέα προοπτική σε αυτό το καζίνο. Θα ήθελα να ξέρετε ότι εκτός και αν κλείσει η καταγγελία, τίποτα δεν είναι προφανές για τον Γκουρού του Καζίνο. Μέχρι να αποδειχτεί αδιαμφισβήτητα.
Αυτό το φόρουμ είναι ένα είδος γέφυρας όπου οι αναρτήσεις ρέουν με μεγαλύτερη ταχύτητα, δίνοντας στους παίκτες χώρο να αποκαλύψουν λεπτομέρειες και σκέψεις, αλλά μόνο το ακριβές αποτέλεσμα της καταγγελίας έχει αντίκτυπο στον δείκτη ασφάλειας του καζίνο. Το φόρουμ είναι απλώς ένας χώρος για συζητήσεις, μια πηγή πληροφοριών έξω από τις δυνατότητές μας, αλλά ακόμα ανεκτίμητη για την κοινότητα.
Ελπίζω να μην ακούγεται σαν κουβάρι. 🙂
Επίσης, ανυπομονώ να δω την πρόοδο της καταγγελίας. η ενημέρωση πρέπει να έρθει σύντομα.
Thank you! Despite what you might think, I was only trying to exclude the most common"issues" causing a delay.
I'm still quite sure all your withdrawal attempts will be rejected until your account is verified, but I didn't say ignoring you completely was justifiable. It's not.
I always say that the casino should be ready to support, advise, and guide players safely through the KYC process - at least. Which seems to be a great failure here.
I appreciate that we all now know more thanks to you because it gives a new perspective on this casino. I'd like you to know that unless the complaint is closed, nothing is obvious to Casino Guru. Until it is undeniably proven.
This forum is kind of a bridge where posts flow at greater speed, giving players space to reveal details and thoughts, but only the precise outcome of the complaint has an impact on the casino's safety index. The forum is merely a space for debates, a source of information outside our reach yet still invaluable for the community.
I hope it just doesn't sound like a twaddle. 🙂
Also, I'm eager to see the complaint's progress; the update should come soon.
Αυτόματη μετάφραση: