Γειά σου. Πιστέψτε με ότι με στεναχωρεί πολύ κάθε φορά που ένας παίκτης ζητά κάποιου είδους βοήθεια από ένα καζίνο και δεν υπάρχει καμία απάντηση 😕. Ίσως αν προσπαθήσετε να περιγράψετε την κατάσταση σε όλους, δώστε μερικές περισσότερες λεπτομέρειες εδώ στο φόρουμ, θα σας προσφερθεί κάποια βοήθεια, οπότε δεν χρειάζεται να το κάνετε μόνοι σας. Με καταλαβαίνετε; 🙏
Λέτε: "Δεν έχω υπολογίσει μια κερδοφόρα προσφορά για 3 μήνες." Μπορώ να ρωτήσω αν είχατε κάποιο πρόβλημα με τα παιχνίδια, ίσως κάποια τεχνικά προβλήματα; 🤔 Μήπως ήταν πρόβλημα με μια απόσυρση; Παρακαλώ απαντήστε με μερικές λεπτομερείς πληροφορίες και θα σας βοηθήσουμε να ξεφύγετε, με κάποιο τρόπο, από αυτήν την κατάσταση στην οποία βρεθήκατε «παγιδευμένοι». Θα περιμένω εδώ για την απάντησή σας.
Hello. Believe me that it makes me really sad whenever a player is asking for some kind of help from a casino and there is no answer at all 😕. Maybe if you try to describe the situation to everyone, provide some more details here on forum, there will be some help offered to you, so you don't need to go thru this all alone. Do you get me? 🙏
You are saying: "I haven't had a winning bid calculated for 3 months." May I ask if you've had some kind of problem with the games, maybe, some technical issues? 🤔 Was it a problem with a withdrawal, perhaps? Please reply with some detailed information and we will ty to help you to get out, somehow, from this situation you found yourself "trapped" in. Will wait here for your answer.
Αυτόματη μετάφραση: