ΦόρουμΚαζίνοCirusbet Casino - γενική συζήτηση

Cirusbet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 10 μήνες από djak1987
|
7491 προβολές 66 απαντήσεις |
|
1 2...4
πριν από 10 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Cirusbet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 10 μήνες

Αυτό δεν είναι καζίνο, αλλά ένας δόλιος ιστότοπος μεταμφιεσμένος σε καζίνο. Για τρεις μήνες κανείς δεν απαντά με email ή chat. Αυτοί είναι απατεώνες και απατεώνες.

Αυτόματη μετάφραση:
djak1987
πριν από 10 μήνες

Hello. I'm sorry you feel this way and find yourself in this unpleasant situation. Could you try to describe the issue little bit more, so everyone can understand better what exactly is going on and help you out if possible? Have you got any pending withdrawal, maybe?

Waiting for your answer.

πριν από 10 μήνες

Θα συμβουλεύω κανέναν να μην εγγραφεί εδώ. Αυτό είναι ένα ψεύτικο site. Δοκιμάστε να τους στείλετε email. Δεν απαντούν σε κανένα μήνυμα, είτε μέσω email είτε μέσω συνομιλίας. Αυτό είναι ένα ψεύτικο site χωρίς καμία τεχνική υποστήριξη. Δεν έχω υπολογίσει μια κερδοφόρα προσφορά για 3 μήνες. Κανείς δεν απαντά πουθενά. Ο ιστότοπος και το καζίνο είναι εντελώς ψεύτικα και δεν συντηρούνται από κανέναν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Η ιστοσελίδα του καζίνο είναι εντελώς ψεύτικη. Δεν υπάρχει τεχνική υποστήριξη ή σχόλια. Απλώς καταθέτετε χρήματα και το καζίνο θα τα κλέψει. Δεν θα υπάρξει απάντηση σε καμία επιστολή.

Αυτόματη μετάφραση:
djak1987
πριν από 10 μήνες

Hello. Believe me that it makes me really sad whenever a player is asking for some kind of help from a casino and there is no answer at all 😕. Maybe if you try to describe the situation to everyone, provide some more details here on forum, there will be some help offered to you, so you don't need to go thru this all alone. Do you get me? 🙏

You are saying: "I haven't had a winning bid calculated for 3 months." May I ask if you've had some kind of problem with the games, maybe, some technical issues? 🤔 Was it a problem with a withdrawal, perhaps? Please reply with some detailed information and we will ty to help you to get out, somehow, from this situation you found yourself "trapped" in. Will wait here for your answer.

πριν από 10 μήνες

Έβαλα 2 στοιχήματα συνολικά. Ο ένας κέρδισε και διευθετήθηκε. Ο δεύτερος κέρδισε και βρίσκεται σε ακατάστατο έδαφος για 3 μήνες. Τι άλλο συμπέρασμα θα μπορούσε να έχει ένα ψεύτικο καζίνο; Μπορείτε να στείλετε email στο καζίνο από διαφορετικές διευθύνσεις για οποιαδήποτε ερώτηση. Κανείς δεν θα σου απαντήσει. Αυτό είναι ένα ψεύτικο καζίνο, ένας δόλιος ιστότοπος μεταμφιεσμένος σε καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
djak1987
πριν από 10 μήνες

filefilefile

I have the same problems. I have 289€ and they do not finish my verification. My docs are in pending status and waiting for review from operator... Nobody answers to my mails and livechat doesn't work. All my withdrawal requests canceled because.... I have to sent my ID Card or Passport or driver licence. As you can see to. Attack screenshot i sent all above before 2 weeks. I will open a complaint here but i am sure that i lost my money

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
aofsampali
πριν από 10 μήνες

Αυτό είναι ένα ψεύτικο καζίνο. Δεν έχουν απαντήσει στα email μου για 3 μήνες. Προτείνω στη διοίκηση του Casino Guru να επικοινωνήσει η ίδια με αυτό το καζίνο. Αυτό το καζίνο πρέπει να μπει στη μαύρη λίστα.

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 10 μήνες

Μαύρη λίστα πλαστών καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
djak1987
πριν από 10 μήνες

I agree i hope they do it

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
πριν από 10 μήνες

Κάντε όλοι διαγραφή το λογαριασμό σας

djak1987
πριν από 10 μήνες

Hello. I can see that you have submitted a complaint, which was a very wise thing to do. I can assure you that our team will do their best to get it solved. It could take a little bit longer with many complaint in the que. I am just saying that when looking at the numbers of complaints our team has to deal every day, so you can prepare yourself for that kind of situation. May I ask why haven't you submitted the complaint earlier? You were waiting over 3 months, as you said 🤔. What helped you to make this decision?

πριν από 10 μήνες

Μαύρη λίστα πλαστών καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

I can understand the reason you would like us to do that, but we simply don't, because keeping a list of casinos on the blacklist does not really give anyone more detailed information, we want everything to be visible to everyone with all the details.

Romi
πριν από 10 μήνες

Όλο αυτό το διάστημα προσπάθησα να επικοινωνήσω με το καζίνο. Δεν απαντούν μέσω συνομιλίας ή email. Δεν απαντούν καθόλου. Όλα τα γράμματα πάνε στο κενό.

Αυτόματη μετάφραση:
djak1987
πριν από 10 μήνες

May I just ask, please, hove come you didn't go thru the verification process? Because you said it's been over 3 months. Has the casino asked you to verify yourself? Is this your first attempt of a withdrawal? Do I understand it correctly 🤔?

πριν από 10 μήνες

Το καζίνο δεν ζητάει τίποτα απολύτως, απλά δεν απαντά πουθενά. Για 3 μήνες δεν μπορούν να υπολογίσουν τα κέρδη που θέλω να αποσύρω. Αυτό είναι ένα φανταστικό καζίνο. Για άλλη μια φορά λέω ότι δεν υπάρχει καμία σχέση μαζί τους. Καθόλου.

Αυτόματη μετάφραση:
djak1987
πριν από 10 μήνες

So it's definitely not the right approach from the casino since it's been going on for 3 months, which is an extremely long time for me. The fact that they are not responding for a long time is also unpleasant and I wonder where you will be able to get to with your situation and if our team will be able to get in touch with the casino. 

I won't get ahead of myself just yet and we'll see where this goes. Looks like we'll just have to wait for now. 🤔

πριν από 10 μήνες

Είμαι σίγουρος ότι δεν θα απαντήσουν ούτε στην ομάδα σου. Δεν θα απαντήσουν σε κανέναν. Αυτός είναι ένας ψεύτικος ιστότοπος καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
djak1987
πριν από 10 μήνες

Hm, so far there is one complaint open besides yours, and so far we haven't had any other complaints against the casino, so we don't know how it's doing and whether or not it will respond. 

However, I think we will find out and I would like to firmly believe that our team will be able to get in touch with them and find out why your situation has arisen. 

Of course, if you happen to find out something new, don't hesitate to let us know.

1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα