Λοιπόν, δεν είναι ακριβώς η καλύτερη εμπειρία για τους χρήστες. Αλλά θέλω να γνωρίζετε ότι δίνουμε πάντα στα καζίνο 14 ημέρες για να επεξεργαστούν τις αναλήψεις και, αν δεν το κάνουν, θα σας βοηθήσουμε επειδή έχετε υποβάλει καταγγελία .
Δυστυχώς, υπάρχουν καζίνο που χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να πληρώσουν τους παίκτες και δεν λέω ότι είναι εντάξει αν σας λένε το ένα πράγμα και μετά το άλλο ή αν σας αγνοούν.
Προσωπικά, πάντα κοιτούσα τις πληροφορίες σχετικά με το πού πρόκειται να καταθέσω και, αν κάτι δεν μου άρεσε, πιθανότατα θα με απέτρεπε.
Δεν υπερασπίζομαι το καζίνο επειδή ξέρω πώς είναι να είσαι στην άλλη πλευρά ως παίκτης, γι' αυτό και δημιουργήσαμε ένα κέντρο επίλυσης προβλημάτων για να προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε παίκτες που έχουν ανάγκη.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι άλλο να πω, απλώς σας παρακαλώ μην παίξετε με τα χρήματά σας, ακόμα κι αν χρειαστεί περισσότερος χρόνος. Με αυτόν τον τρόπο, το καζίνο θα κερδίσει και δεν θα μπορούμε να σας βοηθήσουμε.
Οπότε σε παρακαλώ μην τα παρατάς και κάνε υπομονή αυτή τη φορά.
Well, it's not exactly the best experience for users. But I want you to know that we always give casinos 14 days to process withdrawals, and if they fail to do so, we will help you because you have filed a complaint.
Unfortunately, there are casinos that take longer to pay out to players, and I'm not saying it's okay if they tell you one thing and then another, or ignore you.
Personally, I would always look at the information about where I'm going to deposit, and if I didn't like something, it would probably put me off.
I don't defend the casino because I know what it's like to be on the other side as a player, which is why we created a resolution center to try to help players in need.
I don't think there's anything more to say, just please don't gamble with your money, even if it takes longer. That way, the casino would win, and we wouldn't be able to help you.
So please don't give up and hang in there this time.
Αυτόματη μετάφραση: