Χαίρετε,
Καταλαβαίνω 🙂.
Επιτρέψτε μου να ξεκαθαρίσω ότι ρωτάμε τα καζίνο μόνο μέσω παραπόνων, γι' αυτό ήμουν τόσο περίεργος αν κατάλαβα σωστά την κατάσταση και σας ρώτησα και για τα δύο παράπονα. Απ' όσο νομίζω ότι ο Daniel δεν ασχολήθηκε απευθείας με το καζίνο, απλώς παρουσίασε τη γενική άποψη, η Kristina είναι το κατάλληλο πρόσωπο, φροντίζει για την καταγγελία κατά του Chipstars Casino αυτή τη στιγμή.
Λοιπόν, το έλεγξα και πιστεύω ότι πρέπει να περιμένουμε κάποιο συμπέρασμα γιατί ο παίκτης το δήλωσε αυτό».
«Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά είμαι από την Κίνα, οπότε εγγράφηκα λέγοντας ότι είμαι από την Κίνα.
Έλεγξα ξανά με την εξυπηρέτηση πελατών τους εάν δέχτηκαν πελάτη από το Ηνωμένο Βασίλειο και έλαβα την απάντηση "Ναι".
Στη συνέχεια, ανεβάζω τη διεύθυνσή μου στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς έχω αγοράσει ακίνητο εδώ,
Και ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε, αυτός είναι ο λόγος που συνεχίζω να καταθέτω χρήματα».
Πιστεύω ότι πρέπει πραγματικά να ξεκαθαρίσουμε την κατάσταση. Μη διστάσετε να παρακολουθείτε την καταγγελία.
Hello,
I understand 🙂.
Allow me to clear out that we ask casinos via complaints only, that's why I was so curious whether I understood the situation correctly and asked you about both complaints. As far as I think, Daniel did not deal with the casino directly, he just presented the general point of view, Kristina is the proper person, she takes care of the complaint against Chipstars Casino at the moment.
So, I checked that and I believe that we should wait for some conclusion because the player stated that"
"I am currently in UK but I am from China, so I registered saying I am from China.
I double checked with their customer service whether they accepted customer from UK and I got the "Yes" Response.
Then I upload my UK address since I have bought property here,
And my account was verified, that's the reason I keep depositing money in."
I believe that we truly need to clarify the situation. Feel free to keep an eye on the complaint.
Αυτόματη μετάφραση: