Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCazimbo Casino - γενική συζήτηση

Cazimbo Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από mairatobias1996
|
1.985 προβολές 18 απαντήσεις |
|
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Cazimbo Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Όταν κάνω εγγραφή δεν με αφήνει... Καταλαβαίνω ότι η σύνδεση δεν είναι ιδιωτική, βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
mairatobias1996
πριν από 1 έτος

Hello.

I fear this is more of a settings or technical issue. Could you perhaps send a print screen?

I'd like to help, but honestly, for now, I don't know where to start...

πριν από 1 έτος

Έβαλα ένα στοίχημα 100€ στη χιρονα. Όταν πήγα να μπω για να κάνω cash out στο 80 η σελίδα τους δεν άνοιγε καθόλου λες και είχε κλείσει και έτσι έχασα τα λεφτά μου επειδή το ματς ισοφαριστηκε στο τέλος

nikosntavos2000
πριν από 1 έτος

Oh, are you able to access your account now? Because if you do, I would certainly contact its support or chat.

Frankly, I'd say there is little else to do for now. 🤔

πριν από 1 έτος

Προσπαθώ να τους πείσω τώρα που άνοιξε η εταιρία

πριν από 11 μήνες

Γεια σας, την Κυριακή 17/12/2023 έκανα αίτημα ανάληψης 178 ευρώ. Έχω επικοινωνήσει μαζί τους κάθε εβδομάδα και έλαβα απάντηση μόνο την πρώτη φορά και μου είπαν ότι το αίτημα βρίσκεται σε διαδικασία επεξεργασίας από το οικονομικό τμήμα και ότι συνήθως διαρκεί 3 εργάσιμες ημέρες. Τι μπορώ να κάνω?


Ευχαριστώ


Αυτόματη μετάφραση:
iker2610
πριν από 11 μήνες

Hi! Is it withdrawal to card of bank transfer? May be they tell you something about holidays delays?

πριν από 11 μήνες

Γεια σας, την Κυριακή 17/12/2023 έκανα αίτημα ανάληψης 178 ευρώ. Έχω επικοινωνήσει μαζί τους κάθε εβδομάδα και έλαβα απάντηση μόνο την πρώτη φορά και μου είπαν ότι το αίτημα βρίσκεται σε διαδικασία επεξεργασίας από το οικονομικό τμήμα και ότι συνήθως διαρκεί 3 εργάσιμες ημέρες. Τι μπορώ να κάνω?


Ευχαριστώ


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

If nothing is still happening and the withdrawal from 17.12. still has not arrived, I would recommend to lodge a complaint. We give casinos 14 days to resolve such situations. Of course, it is possible that there were some delays due to the holidays, but since the casino has not given you any reason, I would suggest filing a complaint.

Anyway, have you had any successful withdrawals or is this your first problem with this casino ? 

πριν από 11 μήνες

Είναι η πρώτη μου ανάληψη σε αυτό το καζίνο και αφού διάβασα αρκετά παράπονα και είδα ότι δεν ήμουν ο μόνος που συνέβαινε, αποφάσισα να ανοίξω ένα θέμα. Θα σε κρατήσω ενήμερο

Αυτόματη μετάφραση:
iker2610
πριν από 11 μήνες

Yes, I've seen that other players have had similar problems, but so far the casino has tried to resolve the complaints, so I think it could all turn out well.

Be sure to keep me updated as the whole situation develops. Anyway, do you have a verified account with the casino yet ?

πριν από 11 μήνες

Γεια σε όλους, έχω μια σημαντική νίκη και ο Cazimbo δεν με πληρώνει, μου ζητάει αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού, παρόλο που πληρώνω με προπληρωμένη κάρτα μεταπληρωμής. Τώρα μετά από δύο εβδομάδες στράφηκα στον σύλλογο Altrocpnsumo, πώς το έλυσες;

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28
πριν από 11 μήνες

Hi, about your problem, what did the casino tell you when you said you deposited with a prepaid card ? Do they still need a bank statement from you ? Was it your first deposit to this casino ? It is necessary to complete the account verification successfully before you can withdraw money, which I don't know if this is your case. 

However, if the casino keeps repeating the same thing over and over again and nothing has moved the whole time, I would recommend lodging a complaint here on this link

Our team will try to help you and we'll see where we can get to.

Are you going to go ahead or are you going to wait for the association and their response ? 

πριν από 11 μήνες

@radka τους έκανα παράπονα αλλά μου ζητούν το αντίγραφο του τραπεζικού λογαριασμού μου είναι παράνομο τώρα κινούμαι νομικά

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28
πριν από 11 μήνες

How about considering the free-of-charge complaint feature for a second?

I mean, it is completely free and might save you from dealing with lawyers.

In my opinion, the bank statement is quite a standard document used for successful verification. Sometimes it's far better to cooperate than try to bring in the court hearing... As a result, it may prolong the process unnecessarily.

You know, one thing is to be bold about your opinion, but in the end, you want your money as soon as possible, am I right?

πριν από 11 μήνες

Γεια σας παιδιά, έκανα και εγώ μια ωραία νίκη σε αυτό το site στις 2/01, η υποστήριξη δεν ανταποκρίνεται πλέον, να παραιτηθώ ή μπορεί να γίνει κάτι;

Αυτόματη μετάφραση:
x6ckp58qqt
πριν από 11 μήνες

Hi there,

And what seems to be the issue?

You won, and then what?

Have you submitted a withdrawal request? Are you, at least, fully verified?

Or, what was the last thing you were discussing with the casino?

We could definitely use more insights here. 🙏


πριν από 8 μήνες

Καλησπέρα σε όλους, θα ήθελα να μάθω αν κάποιος θα μπορούσε να με βοηθήσει με αυτό το καζίνο.


Το πρόβλημα είναι το εξής. Αυτό το υπέροχο καζίνο, για κάποιον άγνωστο σε εμένα λόγο, δεν κάνει την ανάληψη χρημάτων που έχω ζητήσει τόσες φορές. Ζητάω τα χρήματά μου πίσω εδώ και μήνες αλλά κανείς δεν μου τα έχει επιστρέψει. Αρχικά, κάθε φορά που κάνω ανάληψη χρημάτων περιμένω τουλάχιστον 5 ημέρες για να γίνει αποτελεσματική η μεταφορά χρημάτων, αλλά μετά από αυτό το διάστημα το μόνο πράγμα που συμβαίνει είναι ότι για κάποιο λόγο λαμβάνω ένα email που λέει ότι η υποχώρηση έχει ακυρωθεί . Αυτή είναι η κατάσταση που περνάω από τον Δεκέμβριο του 2023. Αν ξέρει κάποιος τι να κάνω, παρακαλώ να μου πει


τα καλύτερα

Αυτόματη μετάφραση:
rafa232004
πριν από 8 μήνες

Hello. I have moved your post here, to the official thread of the casino, so also other can read it better. Have you actually tried to ask the support of the casino what is the exact reason for canceling your withdrawals? Has your account been fully verified at this casino? If you feel you need help of our complaints team, I would suggest you to file a complaint, and you can do so easily, just by following this link 👈. If you need any further assistance, please let us know.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα