ΦόρουμΚαζίνοCassinia πιθανή απάτη;

Cassinia πιθανή απάτη; (σελίδα 2)

πριν από 3 μήνες από javierlaura1977
|
1533 προβολές 26 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
jcamscams
πριν από 1 μήνα

That's why I recommended that you file a complaint with us and we will try to help you if you don't know how to proceed. Go ahead if you think you don't know what to do and the casino is not helping you and you don't know when you will get a withdrawal. I wouldn't want to be in the same situation as you, but maybe we can assist you. 

What do you say ? 

πριν από 1 μήνα

Γεια σας και πάλι, μίλησα ξανά με την εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν το ίδιο με άλλες φορές, ότι θα προσπαθήσουν να βοηθήσουν, να τηρηθούν οι προθεσμίες των 3 έως 5 ημερών. Με λίγα λόγια, συμπέρανα ότι με γελούσαν. Είμαι Ισπανός και είναι στο Κουρασάο, δεν μπορώ να πάω εκεί για να διεκδικήσω τα χρήματά μου. Επιπλέον, δεν πληρώνουν φόρους στην Ισπανία, δεν υπόκεινται στο LODJ ούτε πληρώνουν Ισπανούς παίκτες. Πήρα τα λεφτά, έπαιξα, φυσικά διασκέδασα, έκλεισα τον λογαριασμό και κατάλαβα ότι είχα πέσει σε παγίδα στο Διαδίκτυο. Νομίζουμε ότι είμαστε έξυπνοι, αλλά είναι μια ζούγκλα όπου υπάρχουν κάθε είδους εμπόδια και πέφτουμε γιατί πρέπει να πέσουμε σε μερικά. Είμαι χαρούμενος γιατί αυτός ο εφιάλτης τελείωσε. Δεν κατάφερα να μαζέψω ένα νόμιμο έπαθλο 500€ σε 16 μέρες... Αλλά δεν θα μου ξαναπάρουν ούτε σεντ και θα είμαι εδώ για να υπενθυμίσω σε όλους ποια είναι η ΚΑΣΙΝΙΑ.


Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
jcamscams
πριν από 1 μήνα

Too bad you didn't try to ask us for help. I thought it would be fine for you and you wouldn't give anything for it. We could have tried contacting the casino and maybe your money would have paid off. Unfortunately, there's nothing to do once you've lost it. I'm sorry it had to end this way and I know why you feel this way and decided to quit this casino for good. 

I hope you have a good future and don't forget that if you have any issues, get in touch and we will try to assist you. 😉

Jaro
πριν από 1 μήνα

Γεια σας, τα νεύρα μου είναι στα όριά τους.

Μπορείτε να με βοηθήσετε;

Αυτόματη μετάφραση:
avatar1973
πριν από 1 μήνα

Hello!

I replied to you just now. Visit the other thread 👈, please

To be honest, we give casinos a fair amount of time to resolve issues before our complaint specialists intervene. Perhaps you are familiar with the complaint feature?

Let us know, we aim to explain further if you are interested.


πριν από 1 μήνα

Γεια σας, εδώ και 10 μέρες περιμένω ανάληψη 70 ευρώ. Με εκπλήσσει ο χρόνος αναμονής αφού άλλα καζίνο πληρώνουν έως και 2 ημέρες το πολύ.

Γράφω συνέχεια και δεν έχω απάντηση ότι έχει ήδη εγκριθεί αλλά υπάρχουν καθυστερήσεις στις πληρωμές.

Αποθαρρύνομαι πολύ διαβάζοντας τα άλλα σχόλια ότι έχουν περάσει πάνω από δύο εβδομάδες και δεν έχουν πληρωθεί.

Αν κάποιος έχει πληρωθεί ας γράψει.

Αυτόματη μετάφραση:
roengames777
πριν από 1 μήνα

Is your account fully verified at this casino, and did you have any successful withdrawals there before?

Usually we give casinos 14 full days to proceed with the withdrawal, especially if the verification needs to be done as well.

If you see that there is no movement whatsoever, please let us know, and we will try to intervene after the time period passes.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα