ΦόρουμΚαζίνοCassinia πιθανή απάτη;

Cassinia πιθανή απάτη;

πριν από 5 μήνες από javierlaura1977
|
2128 προβολές 28 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 5 μήνες

Μπορεί κάποιος να μου πει αν κατάφερε να κάνει επιστροφή χρημάτων στο Casinia; Περιμένω μια εβδομάδα για επιστροφή χρημάτων 190 και πάντα την ίδια απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Ξέρετε κάποιον που θα λάβει επιστροφή χρημάτων από το Casinia;

Αυτόματη μετάφραση:
JorgeVicente7
πριν από 5 μήνες

Δεν ξέρω, αλλά περιμένω μια βδομάδα για 190 ευρώ, και δεν καταλαβαίνω αν είναι απάτη, πώς γίνεται αυτό το δωμάτιο να είναι ανοιχτό εδώ και χρόνια; Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει στο τι να κάνω, θα το εκτιμούσα.

Αυτόματη μετάφραση:
javierlaura1977
πριν από 5 μήνες

Έλεγξα και το καζίνο ανήκει στο Rabidi, μια ομάδα για την οποία έχω δει παράπονα πρόσφατα σχετικά με αργές επαληθεύσεις και αργές πληρωμές, αλλά σε όλα τα καζίνο τους έχουν αρκετά καλή βαθμολογία και τα περισσότερα παράπονα συνήθως επιλύονται υπέρ του καζίνο. χρήστης. Είναι επαληθευμένος ο λογαριασμός σας; Έχετε κάνει ήδη αναλήψεις στο παρελθόν;

Αυτόματη μετάφραση:
SunsetGaze
πριν από 5 μήνες

Είναι η πρώτη μου υποχώρηση

Αυτόματη μετάφραση:
SunsetGaze
πριν από 5 μήνες

Μου φάνηκε περίεργο που δεν ζητάνε το Iban της Τράπεζας, μόνο με την κάρτα μπορούσα να παίξω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Ξέρετε κάποιον που θα λάβει επιστροφή χρημάτων από το Casinia;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Hey there,

the first thing I want to mention is that we allow casinos 14 full days to proceed, especially with a first withdrawal. In that regard, I think there is enough time to deal with the refund. Instead, I'd say it's better to focus on passing the KYC in full.

Do you perhaps know what's currently causing the problem?

I'm still not pretty sure whether you seek withdrawal or refund, could you let me know, please?


Anyway, I browsed the latest user reviews on Casinia Casino, feel free to do the same here 👈, you may find something worth checking out.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
πριν από 5 μήνες

Γεια σας, αυτό που θέλω είναι να κάνω ανάληψη και μου λένε πάντα το ίδιο ότι είμαι στη σειρά να πληρώσω ότι μπορεί να έχουν τεχνικό πρόβλημα αλλά να είστε σίγουροι ότι είναι ασφαλές δωμάτιο, αλλά φυσικά μετά βλέπω τα σχόλια των ανθρώπων και όχι περισσότερο ξέρω τι να σκεφτώ, προς το παρόν θα περιμένω 14 μέρες και θα μου δώσεις ήδη ιδέες λέγοντας τι πρέπει να κάνω

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 5 μήνες

Θέλω να αποσύρω την απόσυρσή μου, γι' αυτό κάνω άλλη επαλήθευση πάνω από μια βδομάδα, να δούμε αν θα κινηθεί η διαχείριση σε 14 μέρες και ακόμα μου λένε ότι θέλει 3-5 εργάσιμες.

Αυτόματη μετάφραση:
javierlaura1977
πριν από 5 μήνες

Για να καταθέσετε χρειάζεστε μόνο την κάρτα, και πάντα έλεγα ότι η κατάθεση με χρήση καρτών στα καζίνο είναι εύκολη, αυτό που είναι περίπλοκο και αργό είναι η ανάληψη στην τράπεζα από ένα καζίνο, γι' αυτό προτείνω πάντα να χρησιμοποιείτε ηλεκτρονικό πορτοφόλι ή κρυπτονομίσματα, πολλά ευκολότερο και λιγότερο περίπλοκο για τα καζίνο να πληρώσουν μέσω αυτών των μεθόδων. Όπως είπε ο Radka, εστιάστε στο να περάσετε την επαλήθευση και να συνεργαστείτε με όλα τα έγγραφα που χρειάζεται το καζίνο, καθώς είναι η πρώτη σας ανάληψη που χρειάζονται για να επαληθεύσουν τον λογαριασμό σας, μπορεί να είναι πολύ αργή, αλλά αν δεν υπάρχει ανωμαλία με τον λογαριασμό σας, τελικά θα σας πληρώσω αφού σας επαληθεύσουμε

Αυτόματη μετάφραση:
SunsetGaze
πριν από 5 μήνες

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες αλλά με πλήρωσαν ήδη με τη μορφή άμεσης πληρωμής στην κάρτα με την οποία έκανα την κατάθεση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

I can see that the conversation is unfolding in this official thread of the casino, so let's continue there. What do you say?

πριν από 5 μήνες

Εντάξει δεν υπάρχει πρόβλημα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Γεια σας, καλημέρα σε όλους, έχω δύο αναλήψεις 500 με έμβασμα και 400 με κάρτα και μου λένε πάντα το ίδιο, είναι σχεδόν, 3 με 5 μέρες μυρίζει κλοπή και απάτη. Έχω περισσότερα από 150 στιγμιότυπα οθόνης των συνομιλιών. Φοβάμαι ότι θα πρέπει να το αναφέρω. αυτό είναι κρίμα

Αυτόματη μετάφραση:
jomaries77
πριν από 4 μήνες

Hello,

What do they keep telling you? From our perspective, that's the most important part.

Honestly, I would try to calm down a bit. A few days are quite normal. To me, it seems like a slight delay No need to throw "theft" and "scams" around just yet. Share the explanation you were given.

Can you do so?

πριν από 3 μήνες

file Σήμερα είναι 2 Αυγούστου. Όπως βλέπετε στο screenshot, ζήτησα επιστροφή 500€ στις 22 Ιουλίου, Δευτέρα το μεσημέρι. Στην αρχή είπαν 3-5 εργάσιμες. Όταν τελείωσε η 5η μέρα, μου είπαν να μην ανησυχώ, ότι ήταν φυσιολογικό. Όταν τελείωσε η 10η μέρα είπαν ότι ήταν τέλος του μήνα και βιάζονταν με την πληθώρα των πληρωμών, τώρα η 12η μέρα χωρίς να με έχουν πληρώσει ή να εγκρίνει την πληρωμή, λένε ότι θα διεκπεραιωθεί επειγόντως... Μια δικαιολογία κάθε φορά που τους κάνω ερωτήσεις, για να πληρώσω ένα τόσο μικρό χρηματικό ποσό... Ήρθα σε αυτό το site. Κατέθεσα πολλές φορές για συνολικό ποσό πολύ μεγαλύτερο από αυτό το ποσό. Είναι ένας εφιάλτης. Η χειρότερη εμπειρία πληρωμής ολόκληρης της ζωής μου, ακόμα χειρότερη από την Bwin.

Αυτόματη μετάφραση:
jcamscams
πριν από 3 μήνες

Hi, we give casinos 14 days to resolve the withdrawal and everything associated with it. So if you don't get your money and the casino is still hounding you, be sure to let us know and we'll try to help you out. 

But didn't they also tell you the specific reason why you are waiting, unless you have to be patient ? I would lose patience too if I were to tell the truth in such a case.

So if the time I mentioned passes, you can file a complaint with us and our team will try to help. 

You can find the link here.⬅️

Let me know if anything changes. 

πριν από 3 μήνες

Πριν λίγες μέρες δημοσίευσα μια ανάρτηση. Μου έδιναν δικαιολογίες εδώ και 12 μέρες για να καθυστερήσω την πληρωμή των 500€. Δημοσίευσα ένα στιγμιότυπο οθόνης. Σήμερα είχαν περάσει 14 μέρες. Μπήκα στο Casinia και όχι μόνο δεν είχαν εγκρίνει την πληρωμή αλλά μου το είχαν επιστρέψει στον λογαριασμό χωρίς να μου στείλουν ειδοποίηση ή email με εξήγηση. Έχω επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών. Το άτομο που με βοήθησε ήταν πολύ ευγενικό. Με άφησε να περιμένω ενώ έκανε έρευνα για πάνω από 10 λεπτά, αλλά τελικά επέστρεψε. Δεν μπορούσα να εξηγήσω τι είχε συμβεί. Και επίσης δεν μπορούσα να εξηγήσω γιατί δεν έχουν εξηγήσει τίποτα μέσω email. Τα χρήματα είναι πίσω στον λογαριασμό και το μόνο που μου λένε είναι να ζητήσω ξανά την ανάληψη και θα διεκπεραιωθεί σε 3-5 μέρες... Απάντησα ότι δεν συμφωνώ και μου είπαν να επικοινωνήσω ξανά αύριο, Δευτέρα. Και αυτό μόνο με 500€. filefile

Αυτόματη μετάφραση:
jcamscams
πριν από 3 μήνες

Then I would really think about creating a complaint. I posted the link in my previous reply. I think that's quite a bit of time the casino had to cash out and if you didn't go look at the casino account you wouldn't have known the withdrawal was rejected. Especially if there's no reason for it, then it's not the most professional behaviour from them.

What do you think, are you going to file a complaint? 🤔

πριν από 3 μήνες

Λοιπόν, μετά από σήμερα δεν έχω καμία ελπίδα να πληρώσω τα χρήματα. Η εξυπηρέτηση πελατών λέει τώρα ότι οι αναλήψεις μπορούν να αντιστραφούν χωρίς καμία εξήγηση. Λένε ότι πρέπει να ζητήσω νέα ανάληψη, 15 μέρες μετά την προηγούμενη, και να περιμένω άλλες 3-5 εργάσιμες. Ξεκινήστε πάλι. Όλα αυτά για να χρεωθεί ένα τόσο μικρό χρηματικό ποσό

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα