Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCasombie Casino - γενική συζήτηση

Casombie Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

 από Mika4040
|
21.519 προβολές 75 απαντήσεις |
|
1...3 4

How about your withdrawal? Have you already received it?

Δυστυχώς όχι περίμενα 2 εβδομάδες για 460 ευρώ, πονοκέφαλος, το ακύρωσα και τα έπαιξα όλα και άφησα τον εαυτό μου αποκλεισμένο, μείνω στο n1casino μέσα σε μια ώρα, τα χρήματα είναι στον λογαριασμό μου

Αυτόματη μετάφραση:

Ναι, πληρώθηκαν τουλάχιστον 3 χιλιάδες.

Άρα 2 εβδομάδες ανά αίτημα ανάληψης (500€ καθημερινά)

Περίμενα πάνω από 2 μήνες για 3000€. Πάρα πολύ καιρό κατά τη γνώμη μου.

Χαιρετισμοί

Αυτόματη μετάφραση:

Oh, I see.

I agree with you.

Do you still play there, I wonder?

I mean, you got your winnings in the end and I'd say this is one of the most important things. Yes, it took quite some time, but still paid after all. 🙂

Kind regards

Δυστυχώς όχι περίμενα 2 εβδομάδες για 460 ευρώ, πονοκέφαλος, το ακύρωσα και τα έπαιξα όλα και άφησα τον εαυτό μου αποκλεισμένο, μείνω στο n1casino μέσα σε μια ώρα, τα χρήματα είναι στον λογαριασμό μου

Αυτόματη μετάφραση:

It's a pity that you gambled it away. Now we don't know if they actually intended to send it with some delay of if they wouldn't send it at all.

Ναι, πληρώθηκαν τουλάχιστον 3 χιλιάδες.

Άρα 2 εβδομάδες ανά αίτημα ανάληψης (500€ καθημερινά)

Περίμενα πάνω από 2 μήνες για 3000€. Πάρα πολύ καιρό κατά τη γνώμη μου.

Χαιρετισμοί

Αυτόματη μετάφραση:

That's certainly a very long waiting time. I can't image what would happen if you won 20+ thousand.

Το καζίνο δεν παρέχει μπόνους καλωσορίσματος αν και δεν είχα ποτέ πληρωμή σε αυτήν την ομάδα (rabidi).


Οι άνθρωποι σάς αποθηκεύουν την εγγραφή και παίζετε εκεί, λαμβάνετε ένα κλείδωμα μπόνους ακόμα κι αν χάσετε! τα χαιρετίσματα βγαίνουν

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized518

Hello!

Thanks for your effort. Have you been explained the issue, I wonder? I checked the bonuses list available for players from your country, but only standard deposit bonuses seem available now. Are we missing any?

What kind of bonus were you interested in?

Allow me to mention here not every player is fond of taking bonuses.🙂

Έγινε επεξεργασία
Radka

Μου επετράπη να χρησιμοποιήσω το μπόνους καλωσορίσματος μετά το οποίο δεν μου επιτρεπόταν πλέον να χρησιμοποιήσω το μπόνους επαναφόρτωσης λόγω απόφασης της διοίκησης. Δεν έπαιξα μέσω του Max bet, δεν έπαιξα κανένα απαγορευμένο παιχνίδι, διάβασα τους όρους μπόνους, οπότε είναι περίεργο

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized518

Well, it happens.

Casinos reserve the right to decide who gets the bonus. This is called the management decision, I'm afraid. Maybe your deposit and bonus history was checked, then the decision was made.

It's up to the player to accept that or find another casino.


Έγινε επεξεργασία

Η απόφαση της διοίκησης ακριβώς όπως ήταν!


Δυστυχώς δεν έκανα κάτι λάθος, δεν έπαιξα με το μέγιστο στοίχημα, κατέθεσα μόνο 3 μπόνους. Ευχαριστώ, ξέρω ότι έχεις δίκιο, ψάχνω για άλλα καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized518

I understand your frustration. The usual explanation given by casinos is that free bonuses - or bonuses in general - are given to leisure players helping them out while losing. So, as a result, winnings players are most likely not considered leisure players anymore.

It makes kind of sense to me, but we both know it's about business. 🙂


Καλησπέρα και καλή χρονιά στο 2024 @all

Το Casombie Casino δεν πληρώνει τα κέρδη μου, ακυρώνεται κάθε φορά, τι μπορώ να κάνω, καμία εξήγηση από την υποστήριξη, τίποτα.

Σε ευχαριστώ ευγενικά

Αυτόματη μετάφραση:
doggen0612

Hello, and happy New Year to you too!

However, I feel you could use some help with the start when it comes to the Casombie Casino...

Have you noticed that Petronela could really use some further explanation? Please assist her now; use this link to do so.

Don't hesitate, please. Explain the situation even here, if you don't mind.

Έγινε επεξεργασία

ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΑΖΙΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΙΞΕΙ ΠΟΤΕ!!!!!

ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΩΡΕΑΝ ΓΥΡΕΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΟ

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΚΑΤΑΘΕΣΗ 2 ΕΩΣ 5 € ΛΑΒΕ ΔΩΡΕΑΝ ΣΠΙΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ 10 € Ή 15 € Ή 30 € ΤΟ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΠΗΡΑ 5 € ΗΤΑΝ 70 € ΜΕΤΑ ΕΧΩ 400 €

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!!!!

ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΕΓΡΑΨΑ ΑΡΚΕΤΑ EMAIL ΖΗΤΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΛΑΒΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Αυτόματη μετάφραση:
sulawa89

Hi, I see you have a pretty poor experience with casinos since you are writing to the third one. 

However, you should be aware that the casino always has an advantage over the player who usually loses his deposit here. If you feel that you can't win, I would stop playing so that it doesn't end badly. 

As for closing the account, you still have no answer from the casino ? When did you request the closure ? 

Let me know and if you have continuous trouble so we will try to help you.

Θα το κάνω κι εγώ γιατί η εμπειρία μου είναι ότι δεν κερδίζεις σχεδόν τίποτα στα περισσότερα καζίνο


Ναι, τώρα έχω γράψει πολλά email ζητώντας να κλείσω τον λογαριασμό πριν από 1 εβδομάδα πριν από 5 ημέρες και χθες δεν έλαβα ακόμα απάντηση από την casombie

Αυτόματη μετάφραση:
sulawa89

I think it's most rational if you feel that way. 

Regarding the closure of your account and the fact that the casino hasn't replied to any of your emails, I would recommend filing a complaint. 

I don't think the casino should ignore such a request and at the very least a response would be absolutely essential.

You can submit a complaint by clicking on this link. ⬅️

If you have something new and therefore a response from the casino, be sure to let us know. 

1...3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα