Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCasombie Casino - γενική συζήτηση

Casombie Casino - γενική συζήτηση

 από Mika4040
|
21.706 προβολές 75 απαντήσεις |
|
1 2...4
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Casombie Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

100 ευρώ καταβάλλονται σε…. Όταν έπαιξα, ήθελα να μάθω αν ήταν ένα αξιόπιστο καζίνο και ζήτησα μια πληρωμή για να δω αν λειτουργεί πριν πληρώσω υψηλότερα ποσά και κερδίσω και μετά δεν πληρωθώ. Με διαβεβαίωσαν ότι η πληρωμή θα διεκπεραιωθεί εντός 3 ημερών ... περιμένω για 1 εβδομάδα και πάντα μια άλλη δικαιολογία. Οι τρέχουσες δικαιολογίες είναι υποτιθέμενα τεχνικά προβλήματα που, περιέργως, υπάρχουν μόνο κατά την πληρωμή, αλλά οι καταθέσεις λειτουργούν όπως πάντα. Θα περιμένω λίγο ακόμα και μετά θα εξετάσω περαιτέρω βήματα

Αυτόματη μετάφραση:
Mika4040

Casombie is a new casino so it's hard to say whether they're good or back. Anyway, it's a good approach to try withdrawing lower amount just to see how it goes. Have you managed to verify your account in the casino?

Η επαλήθευση δεν είναι απαραίτητη γιατί έγινε στην αρχή με το ερώτημα Schufa. Σύμφωνα με δήλωση του υπαλλήλου, η πληρωμή θα μπορούσε επομένως να γίνει.


Έχω κάνει ήδη τα 3 αιτήματα ανάληψης εδώ και 2 εβδομάδες, καθώς περιμένουν πάντα 3-4 ημέρες και μετά ακυρώνονται για κάποιο περίεργο λόγο. Το ξέρω από άλλα αμφίβολα καζίνο, γιατί με τη μέθοδο κερδίζεται χρόνος για να πειστεί ο παίκτης να συνεχίσει να παίζει και να χάσει τα πάντα. Ο λόγος ήταν ότι είχα βάλει κενά στο Iban, γι' αυτό και δεν μπόρεσε να γίνει η μεταφορά.


Έκανα επιπλέον στιγμιότυπα οθόνης για να αποδείξω ότι δεν υπάρχουν κενά σημεία. Μέχρι στιγμής μοιάζει με ένα πολύ αμφίβολο καζίνο, καθώς η εμπειρία από το παρελθόν δείχνει, για παράδειγμα, ότι τα αξιόπιστα καζίνο μεταφέρουν επίσης υψηλότερα ποσά μέσα σε 24 ώρες. Πχ europacasino.


Θα κάνω λίγη υπομονή και θα αναφέρω περαιτέρω. Υποθέτω όμως ότι θα ακυρωθεί ξανά με οποιεσδήποτε δικαιολογίες.

Αυτόματη μετάφραση:
Mika4040

Please, just make sure you won't lose the money you still have on the account. If you have proof that what they claim about the IBAN isn't right, then it's worth submitting a complaint as well.

Mika4040

Γεια σου Μίκα,

σου βγήκε ποτέ;

Περίμενα 2 εβδομάδες και πάντα μια άλλη δικαιολογία

Αυτόματη μετάφραση:
Kellninho

γεια

Τι σημαίνει δικαιολογία;

Έχω κάνει αίτημα ανάληψης 2x500€ για 4 μέρες. Ακόμα περιμένω να το επεξεργαστεί το οικονομικό τμήμα. Έγραψα ένα email στην υποστήριξη και μου είπε ότι συνήθως χρειάζονται 3 εργάσιμες ημέρες. Δεν έλαβα τίποτα σχετικά με την επαλήθευση. Είναι έστω ένα απαραίτητο;

Σύμφωνα λοιπόν με αναφορές στο Διαδίκτυο κ.λπ., ο ιστότοπος casombie είναι αξιόπιστος και συνιστάται. Υποθέτω ότι θα πληρώσουν, αλλά το αναβάλουν για πολύ καιρό με την ελπίδα ότι θα ακυρώσετε και θα συνεχίσετε να παίζετε. Δυστυχώς τυπικές μέθοδοι.

Εχεις κανενα νεο?

Χαιρετισμοί

Αυτόματη μετάφραση:
Onelove

Πάντα η ίδια δικαιολογία. Λέγεται ότι το IBAN μου περιέχει κενά για 3η φορά, γι' αυτό και δεν πληρώνεται. Γελοίος.

Αυτόματη μετάφραση:
Kellninho

κάνεις αίτηση για την πληρωμή και μετά κάποια στιγμή σου βγαίνει ακύρωση και αυτό το μήνυμα;

Μετά από πόσες μέρες έρχεται η δικαιολογία; Εάν περιμένετε πάντα 3 ημέρες, τότε αυτό.

Δεν έχω τίποτα εδώ και σχεδόν μια εβδομάδα. Τα ποσά εξακολουθούν να υπάρχουν ως πληρωμή με την επιλογή "ακύρωση".

Η υποστήριξη είπε ότι ζητούνται πολλές αναλήψεις, μερικές φορές μπορεί να διαρκέσει περισσότερο.


Αυτόματη μετάφραση:
Mika4040

γεια


Πήρες τα λεφτά σου από την Casombie;


Αυτόματη μετάφραση:
Onelove

Ναι ακριβώς. Περιμένεις μια εβδομάδα να σου πουν ότι κάτι δεν λειτούργησε και μετά περιμένεις άλλη μια εβδομάδα για αυτό. Δεν θα καταθέσω άλλη δεκάρα εκεί και δεν καταλαβαίνω πώς ένα καζίνο σαν αυτό μπορεί να προωθηθεί και να παρουσιαστεί ως αξιόπιστο

Αυτόματη μετάφραση:
Kellninho

Ναι, ταξινομούνται ως σοβαρά στο Διαδίκτυο. Γενικά έχετε βιώσει καλά καζίνο με γρήγορες, απλές πληρωμές;

Ναι, ποια είναι η ιδέα σου με την casombie τώρα.

Εάν χρειαστεί, πρέπει να τους καλέσετε ή ενδεχομένως έναν δικηγόρο. Δεν μπορεί να είναι ότι κερδίζετε και δεν θέλουν να πληρώσουν.

Έχουν έδρα την Ολλανδία κ.λπ.

Οι σκασμένες κριτικές στο Διαδίκτυο πρέπει να τα έχουν αγοράσει όλα.

Αυτόματη μετάφραση:
Onelove

Hello, just a word of advice: We can't effectively change any casino's rating if all players with issues are just talking about it on the forum, but no complaint submitted 🙂

You can do so here: https://casino.guru/complaints/create

Onelove

Για αξιόπιστα καλά καζίνο πρέπει συνήθως να επαληθεύσετε τον εαυτό σας. Έπαιξα στο PlatinCasino για πολύ καιρό. Το ποντάρισμα υποτίθεται ότι είναι η πιο πρόσφατη επιτυχία, ένα κρυπτογραφικό καζίνο με πληρωμές σε δευτερόλεπτα.

Έχω υποβάλει μια καταγγελία εδώ μέσω του Guru. Δεδομένου ότι το καζίνο παρατίθεται εδώ, θα σας βοηθήσουν εκεί. Νομίζω ότι κάποια στιγμή θα αποδώσουν.

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σου ,


Συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση. Πήρα λοιπόν τα χρήματά μου περίπου 2 εβδομάδες αργότερα, πρέπει να προσθέσω ότι τα καθυστερούν συνειδητά ή ασυνείδητα. Επειδή γνωρίζω ήδη άλλα καζίνο, π.χ. το καζίνο N1 που πληρώνει πραγματικά μέσα σε 24 ώρες, θα απέφευγα αυτό το καζίνο. Τα καζίνο που το κάνουν αυτό είναι απλώς αμφίβολα και δεν κερδίζουν ούτε σεντ. Έκλεισα και τον λογαριασμό μου μετά...λίγο για τα σχόλια παραπάνω...είναι αλήθεια ότι μετά από 3 μέρες η πληρωμή ακυρώθηκε ξαφνικά λόγω διαστημάτων στο iban...αυτό μου συνέβη 3 φορές, οπότε πίεσα αυτό και ένα από το τμήμα οικονομικών Λάβαμε μια υπόδειξη ή οδηγίες για να το κάνουμε ως εξής... με φορητό υπολογιστή... google chrome .. διαγράψτε όλα τα cookies κ.λπ. και μετά λειτούργησε πραγματικά. Φυσικά, δεν μπορώ να κρίνω αν όντως ίσχυε αυτό ή αν χρησιμοποιήθηκε εσκεμμένα ως δικαιολογία. Τελικά, η διαδικασία με ενόχλησε τόσο πολύ που δεν είμαι πια πελάτης τους και δεν βλέπω πια ούτε σεντ από εμένα. Για τους υπόλοιπους μπορώ να πω υπομονή... πάντα χακάρετε και παίρνετε τα λεφτά σας.


Καλή διασκέδαση και επιτυχία 😉

Υπάρχουν πραγματικά αρκετά αξιόπιστα καζίνο στην αγορά, γι' αυτό δεν αξίζει να ασχολείστε με τέτοια C…

Αυτόματη μετάφραση:
Kellninho

I think if they claim it's all about the spaces in IBAN, you could ask for the withdrawal again, record your request to show what kind of IBAN you added into the form so you can use it as a proof later.

Kellninho

Εντάξει, ναι, πραγματικά διάβασα καλά πράγματα στο διαδίκτυο, οπότε δοκίμασα το casombie. Στη συνέχεια, θα υποβάλω μια καταγγελία εδώ και θα περιμένω μέχρι να πληρώσουν.

Αυτόματη μετάφραση:
Mika4040

γεια

Ευχαριστούμε για την ανταπόκριση σας. Χαίρομαι που πέτυχε και πήρες τα λεφτά σου. Δεν χρειαζόταν ούτε μια επαλήθευση, σωστά; Αυτό μου έγραψε η υποστήριξη. Δεν έχω λάβει καμία ακύρωση ή τίποτα. Μόνο που η πληρωμή δεν έχει γίνει εδώ και μια εβδομάδα. Θα κάνω υπομονή και θα γράφω ένα email από καιρό σε καιρό μέχρι να πληρώσουν. Από μόνο του, βρίσκω το καζίνο αρκετά καλό, μόνο που είναι πάντα ενοχλητικό, φυσικά. Είμαι περίεργος πότε θα έρθει η πληρωμή. Εγώ θα σας πω.


Αυτόματη μετάφραση:
Onelove

Hello, we will be waiting for the good news 🙂

Εντάξει, ναι, πραγματικά διάβασα καλά πράγματα στο διαδίκτυο, οπότε δοκίμασα το casombie. Στη συνέχεια, θα υποβάλω μια καταγγελία εδώ και θα περιμένω μέχρι να πληρώσουν.

Αυτόματη μετάφραση:

Hello, just feel free to submit the complaint when you feel you need a helping hand.

1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα