Νομίζω ότι το καζίνο είναι υπέροχο, μπόνους γρήγορης πληρωμής στο σπίτι, φιλική εξυπηρέτηση από το προσωπικό
I think the casino is great, quick payout bonus on the house, friendly service staff top
Ich finde das Casino sehr toll schnelle Auszahlung Bonus aufs Hause freundlich Service Mitarbeiter top
Γεια και πόσος χρόνος χρειάστηκε για την ανάληψη των χρημάτων από το καζίνο, αν μπορώ να ρωτήσω; Καταφέρατε να κερδίσετε κάποιο από τα μπόνους;
Hi and how long did it take to withdraw the money from the casino if I may ask ? Were you able to win any of the bonuses ?
Ρωτάτε πώς να αποχωρήσετε από το Casitsu; 🤔
Ή μάλλον, πώς να συλλέξετε βραβεία για την κριτική των χρηστών;
Are you asking how to withdraw from Casitsu? 🤔
Or rather, how to collect awards for user review, perhaps?
Νομίζω ότι θα ήταν πιο εύκολο να απαντήσω λίγο πιο περιγραφικά, για να ξέρουμε σε ποια ερώτηση απαντάτε.
I think it would be easier to answer a little more descriptively, so that we know which question you are answering.
Για μένα είναι ένα καλό καζίνο, έχει πολλές καλές προωθητικές προσφορές και μερικές φορές πολύ δυνατά μπόνους κατάθεσης που κανένα άλλο καζίνο δεν μπορεί να ταιριάξει, τα παιχνίδια τρέχουν ομαλά και χωρίς κανένα πρόβλημα. Δυστυχώς δεν έχω καταφέρει να το πληρώσω ακόμα. Και η πολύ φιλική εξυπηρέτηση πελατών είναι επίσης διαθέσιμη 24/7. Είμαι ευχαριστημένος με το καζίνο προς το παρόν
For me it is a good casino, has a lot of good promotional offers and sometimes really strong deposit bonuses that no other casino can match, the games run smoothly and without any problems. Unfortunately I haven't gotten around to paying it out yet. And very friendly customer service is also available 24/7. I'm happy with the casino for now
Für mich ist es ein gutes Casino, hat sehr viele gute Promotion angebote und manchmal echt starke Einzahlungsbonuse, wo kein anderes kasi mithält, die spiele laufen flüssig und ohne hänger. Zur auszahlung bin ich leider noch nicht gekommen. Und ein sehr freundlicher Kundendienst ist auch 24/7 zu erreichen. Bin vorerst zufrieden mit dem Casino
Εάν πρόκειται για ανάληψη στο καζίνο Casitsu, πρέπει να εισαγάγετε την ανάληψη στο ίδιο το καζίνο.
Ωστόσο, εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, σίγουρα θα ήταν καλύτερο να τους κατευθύνετε να υποστηρίξουν και να τους ρωτήσετε αν μπορούν να σας βοηθήσουν, καθώς δεν είμαστε καζίνο.
If it is a withdrawal in Casitsu casino, you have to enter the withdrawal in the casino itself.
However, if you have any questions, it would definitely be best to direct them to support and ask if they can help you, as we are not a casino.
Για μένα είναι ένα καλό καζίνο, έχει πολλές καλές προωθητικές προσφορές και μερικές φορές πολύ δυνατά μπόνους κατάθεσης που κανένα άλλο καζίνο δεν μπορεί να ταιριάξει, τα παιχνίδια τρέχουν ομαλά και χωρίς κανένα πρόβλημα. Δυστυχώς δεν έχω καταφέρει να το πληρώσω ακόμα. Και η πολύ φιλική εξυπηρέτηση πελατών είναι επίσης διαθέσιμη 24/7. Είμαι ευχαριστημένος με το καζίνο προς το παρόν
For me it is a good casino, has a lot of good promotional offers and sometimes really strong deposit bonuses that no other casino can match, the games run smoothly and without any problems. Unfortunately I haven't gotten around to paying it out yet. And very friendly customer service is also available 24/7. I'm happy with the casino for now
Für mich ist es ein gutes Casino, hat sehr viele gute Promotion angebote und manchmal echt starke Einzahlungsbonuse, wo kein anderes kasi mithält, die spiele laufen flüssig und ohne hänger. Zur auszahlung bin ich leider noch nicht gekommen. Und ein sehr freundlicher Kundendienst ist auch 24/7 zu erreichen. Bin vorerst zufrieden mit dem Casino
Οπότε είναι υπέροχο όταν απολαμβάνεις το καζίνο.
Τέλος πάντων, όταν καταφέρνετε να κερδίσετε κάτι και να κάνετε μια ανάληψη, θα ήταν δυνατό να δώσετε κάποια σχόλια για το πώς πήγε; 🙂
So it's great when you enjoy the casino.
Anyway, when you manage to win something and make a withdrawal, would it be possible to give some feedback on how it went ? 🙂
Γεια σας, είναι αυτή μια ερώτηση; 🙂
Ξέρετε, δεν είμαστε καζίνο.
Hello, is this a question? 🙂
You know, we are not a casino.
Γεια, ποια ήταν η κατάσταση που έπρεπε να επιλύσετε με την υποστήριξη;
Όσον αφορά το RTP, μπορείτε να το δείτε στις υποδοχές ή σε κάποιες πληροφορίες;
Hi, what was the situation that you had to resolve with support ?
Regarding the RTP, can you see it on the slots or in some information ?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.