Είναι κρίμα, γιατί αν σου πρόσφεραν μια εναλλακτική και μπορούσες να διαλέξεις άλλο τρόπο, βλέπω ότι δεν θα ήταν τόσο πρόβλημα για σένα.
Αλλά μου φαίνεται επίσης περίεργο ότι ένας πράκτορας θα σας συστήσει να κάνετε ανάληψη με οποιαδήποτε διαθέσιμη μέθοδο ανάληψης και ο άλλος θα σας πει ότι μπορείτε να κάνετε ανάληψη μόνο από αυτόν στον οποίο έχετε κάνει κατάθεση. Δεν νομίζω ότι θα ήταν πρόβλημα να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη μέθοδο εάν μπορείτε να την επαληθεύσετε και σκέφτηκα ότι το καζίνο θα το βρει, αλλά από ό,τι μπορώ να δω, δεν το κάνουν. Επομένως, εάν έχετε περαιτέρω προβλήματα και δεν επιλυθεί τίποτα, προτείνω να υποβάλετε μια καταγγελία σε αυτόν τον σύνδεσμο .
Ας ελπίσουμε ότι αυτό θα αλλάξει και όταν κάτι προχωρήσει μπορείτε να με ενημερώσετε.
That's a pity, because if they offered you an alternative and you could choose another way, I can see that it wouldn't be such a problem for you.
But it also seems strange to me that one agent will recommend you to withdraw by any available withdrawal method and the other will tell you that you can only withdraw by the one you deposited with. I don't think it would be a problem to use any other method if you can verify it and I thought the casino would come up with it, but from what I can see, they don't. So if you have further problems and nothing is resolved, then I recommend filing a complaint on this link.
Hopefully this will change and when something moves forward you can update me.
Αυτόματη μετάφραση: