Εντάξει, είμαι έτοιμος να βγάλω μια ετυμηγορία για το Casinonic.
Το συμπέρασμά μου είναι: Αν ξέρεις τι είναι καλό για σένα, παίξε κάπου αλλού!
Το πρόβλημα προέκυψε όταν ήρθε η επαλήθευση του τρόπου πληρωμής μου. Χρησιμοποιώ τη Revolut και κάνω κατάθεση με την εικονική της Mastercard. Δεδομένου ότι πρόκειται για εικονική κάρτα, προφανώς δεν υπάρχει φυσικό αντίγραφο, είναι διαθέσιμη μόνο στην εφαρμογή. Το έβγαλα μια φωτογραφία και το έστειλα μαζί με το αντίγραφο του λογαριασμού μου Revolut από τον Μάιο, το οποίο δείχνει ξεκάθαρα τόσο τα προσωπικά μου στοιχεία όσο και τις πληροφορίες συναλλαγής που δείχνουν την κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την κατάθεση στο Casinonic.
Το αρνήθηκαν. Επέμεναν ότι έπρεπε να δημιουργήσω μια φωτογραφία της φυσικής κάρτας. Στη συνέχεια, μίλησα μαζί τους εξηγώντας πώς λειτουργεί. Το αρνήθηκαν ξανά, επιμένοντας για άλλη μια φορά να δουν το φυσικό αντίγραφο... Θυμηθείτε, δεν υπάρχει φυσικό αντίγραφο αυτού.
Αυτό που είχα στείλει ήταν περισσότερο από αρκετό τεκμηρίωση, και αυτά τα ίδια ακριβώς έγγραφα στην πραγματικότητα με επαλήθευσαν πλήρως με τους bitStarz, King Billy, betheat, Rocketplay, όπως το πείτε...!
Το να μιλήσεις στην υποστήριξη δεν ήταν επίσης μια πολύ ευχάριστη εμπειρία. Δεν ήταν ευθέως αγενείς, αλλά σίγουρα υπήρχε μια απουσία ευγένειας. Επίσης, μου απενεργοποίησαν τη συνομιλία. Το μόνο που έκανα ήταν να το βαθμολογήσω με έναν αντίχειρα, γιατί ζητούσε βαθμολογία. Δεν ήμουν καθόλου προσβλητικός.
Οπότε, καλύτερα να προχωρήσουμε και από αυτά τα παιδιά. Υπάρχουν τόσα πολλά καλά καζίνο εκεί έξω, δεν σπαταλώ περισσότερη ενέργεια σε κάποιον σαν αυτόν.
Ok, I'm ready to pass a verdict on Casinonic.
My conclusion is: If you know what is good for you, play somewhere else!
The problem arose when it came to the verification of my payment method. I use Revolut and deposit with their virtual Mastercard. Since this is a virtual card, obviously there is no physical copy, it is only available in the app. I took a photo of it and sendt it in along with my Revolut account statement from May which clearly indicates both my personal details as well as transaction info showing the card used for the deposit to Casinonic.
They declined it. They insisted I needed to produce a photo of the physical card. Then, I spoke with them explaining how it works. They refused it again, once more insisting to see the physical copy... Remember, no physical copy of this exists.
What I had sendt in was more than enough documentation, and these exact same documents have in fact gotten me fully verified with the likes of bitStarz, King Billy, betheat, Rocketplay, you name it..!
Speaking to support wasn't a very pleasant experience either. They weren't directly rude but there was certainly an abscense of politeness. Also, they disabled the chat for me. All I did was rate it with a thumbs down, because it asked for a rating. I was not offensive at all.
So, better to just move on from these guys as well. There are so many good casinos out there, I'm not wasting any more energy on someone like this.
Αυτόματη μετάφραση: