πριν από 10 μήνες
No conozco tu usuario ya que no es επίσημο! Esperaré que ανταποκρίνεται στο καζίνο γκουρού
No conozco tu usuario ya que no es oficial! Esperaré que respondan desde casino gurú
1
No conozco tu usuario ya que no es επίσημο! Esperaré que ανταποκρίνεται στο καζίνο γκουρού
No conozco tu usuario ya que no es oficial! Esperaré que respondan desde casino gurú
Από το casino zeus (η επίσημη πλατφόρμα) αναφέρουν ότι αυτό το email δεν είναι επίσημο. Μπορείτε να το ελέγξετε επικοινωνώντας με την υποστήριξη (υπάρχουν πολλοί που το έχουν κάνει ήδη και επιβεβαίωσαν ότι δεν ανήκει στην πλατφόρμα) δηλαδή δεν είναι επίσημο
From casino zeus (the official platform) they report that this email is not official. You can check it by contacting support (there are many people who have already done it and they confirmed that it does not belong to the platform) that is, it is not official
Desde casino zeus (la plataforma oficial) informan que ese correo electrónico no es oficial. Podés chequearlo comunicandote con el soporte (somos muchas personas las que ya lo hicimos y nos confirmaron que no pertenece a la plataforma) o sea que no es oficial
Ειλικρινά, πρέπει να πω ότι δεν ακολουθώ καθόλου την άποψή σου. Ωστόσο, προφανώς, είστε αρκετά παραπλανητικοί παίκτες όταν προσποιείτε ότι είστε μέρος του Γκουρού του Καζίνο ενώ ΔΕΝ είστε.
Επιπρόσθετα, αναγνωρίζω ότι αυτή η δήλωση είναι άκρως χειραγωγική και ενάντια στις πολιτικές μας. "Ναί oporte.casinozeus@gmail.com Είναι ένα επίσημο email από την πλατφόρμα του casinozeus Γιατί λέτε ότι σας απάτησαν;"
Λόγω αυτού, κρύβω την ανάρτησή σας και κλείνω και τους δύο λογαριασμούς σας. Οι περαιτέρω ενέργειες θα εξαρτηθούν από τη συνεργασία και την εξήγησή σας.
Honestly, I have to say, I'm not following your point at all. Yet, obviously, you are quite misleading players when you pretend to be part of Casino Guru while you are NOT.
Additionally, I recognize that this statement is highly manipulative and against our policies. "Yes oporte.casinozeus@gmail.com It is an official email from the casinozeus platform Why do you say you were scammed?"
Due to that, I'm hiding your post and closing both of your accounts. Further actions will depend on your collaboration and explanation.
Ανθρωποι! Να είστε προσεκτικοί με αυτό
Μέσω επαφών έλαβα την πληροφορία από κάποιον που «υποτίθεται» ήταν από την υποστήριξη του Δία. Μου απάτησαν 600.000 δολάρια Αργεντινής πέσος, λέγοντάς μου ότι αν έβαζα αυτά τα χρήματα θα μου πίστωναν το βραβείο. Προσποιούνται ότι είναι επίσημοι άνθρωποι του καζίνο, αλλά είναι όλοι απατεώνες που μια μέρα θα πληρώσουν. Να είστε πολύ προσεκτικοί με ποιον επικοινωνείτε, στην περίπτωσή μου δεν έγινε από τη μια μέρα στην άλλη. Ήταν ένας ολόκληρος μήνας και κάτι πολύ περίπλοκο που φαινόταν αληθινό, στο τέλος ήθελαν να συνεχίσουν να μου ζητούν χρήματα αλλά κατέληξα να τους μπλοκάρω. Πρόσεχε πολύ αν σου ζητήσουν χρήματα, ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΤΑ ΔΩΣΕΙΣ.
"Tomas julianni" είναι το όνομα του ατόμου που υποδύεται ως πράκτορας καζίνο (ή έτσι λέει το email).
People! Be careful with this
Through contacts I received the information from someone who "supposedly" was from Zeus support. They scammed me $600,000 Argentine pesos, telling me that if I put in that money they would credit my prize. They pretend to be official casino people but they are all scammers who one day will pay. Be very careful who you contact, in my case it didn't happen overnight. It was a whole month and something super intricate that seemed true, in the end they wanted to continue asking me for money but I ended up blocking them. Be very careful if they ask you for money, DON'T GIVE IT TO THEM.
"Tomas julianni" is the name of the person who poses as a casino agent (or so the email says).
Gente! Ojo con esto
Por contactos recibí el dato de alguien que "supuestamente" era del soporte de Zeus. Me estafaron $600.000 pesos argentinos diciéndome que si ponía esa plata acreditarían mi premio. Se hacen pasar por ser gente oficial del casino pero son todos estafadores que un día la van a pagar. Tengan mucho cuidado con quién se contactan, en mi caso no fue de un día para el otro. Fue un mes entero y algo super entramado que parecía cierto, al final querían seguir pidiéndome plata pero termine bloqueandolos. Mucho cuidado si les piden dinero NO SE LO DEN.
"Tomas julianni" se llama la persona que se hace pasar por un agente del casino (o eso dice el mail) .
Γειά σου,
Λυπάμαι πραγματικά που σε απάτησαν. Αναλαμβάνουμε μεγάλη ευθύνη για την ασφάλεια του φόρουμ και χαίρομαι που μοιραστήκατε αυτήν την εμπειρία, παρόλο που το αποτέλεσμα είναι θλιβερό.
Ποτέ μην πιστεύετε κανέναν εκτός της επίσημης δομής του καζίνο (κατά προτίμηση μόνο το επίσημο email ή συνομιλία), ειδικά αν τέτοιοι άνθρωποι ζητούν χρήματα.
Είναι κακό που έπρεπε να μάθεις ένα τέτοιο μάθημα με τον πιο δύσκολο τρόπο. 🙁
Ειλικρινά, δεν είμαι πεπεισμένος ότι υπάρχει λύση στην τρέχουσα κατάστασή σας. Μπορείτε τουλάχιστον να δοκιμάσετε την αντιστροφή χρέωσης; Είναι απλώς μια ιδέα, αν και δεν είμαι πολύ εξοικειωμένος με το αν είναι καν δυνατό ακριβώς έτσι.
Hello,
I'm truly sorry you've been scammed. We take great responsibility for keeping the forum safe, and I'm glad you shared this experience, even though the outcome is sad.
Never believe anybody outside the official casino structure (preferably only the official email, or chat), especially if such people ask for money.
It's bad you had to learn such a lesson the hardest way. 🙁
Frankly, I'm not convinced there is a solution to your current situation. Can you at least try chargeback? It's just an idea, though I'm not very familiar with whether it's even possible just like that.
Πώς θα μπορούσα να προσπαθήσω να επιστρέψω τη χρέωση;
Ακριβώς, αυτό το email δεν είναι επίσημο. Αυτό που συμβαίνει είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι έχουν «ακριβείς» πληροφορίες για τα παιχνίδια, τα έξοδα και τα έσοδά σας, έτσι σας πείθουν από αυτή την πλευρά και επίσης παίζουν με απόγνωση. Είναι μεγάλη ιστορία, αλλά για όποιον διαβάζει, μην εμπιστεύεται ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΟΥ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ.
Δεν έχω ιδέα πώς μπορείτε να το διεκδικήσετε ή εάν θα μπορούσατε να ενεργήσετε ως ενδιάμεσος.
How could I try to return the charge?
Exactly, that email is not official. What happens is that these people have "accurate" information about your plays, expenses and income, so they convince you on that side and also play with desperation. It's a long story, but for anyone reading, don't trust ANYONE WHO ASKS YOU FOR MONEY TO PAY THE PRIZE.
I have no idea how you can go about claiming this or if you could act as an intermediary.
Cómo podría intentar la devolución del cargo?
Exactamente, ese correo no es oficial. Lo que sucede es que esas personas tienen información "certera" de tus jugadas, egresos e ingresos de dinero entonces te convencen por ese lado y también juegan con la desesperación. Es una larga historia, pero para el que lea no confíen en NADIE QUE LES PIDA DINERO PARA PAGAR EL PREMIO.
No tengo idea cómo se puede hacer para reclamar esto o si ustedes podrían actuar de intermediarios.
Θα έλεγα ότι μια τέτοια κατάσταση θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί με την τράπεζα σχετικά με την αντιστροφή χρέωσης. Ίσως προσπαθήσετε να ρωτήσετε εκεί αν είναι δυνατό ή όχι. Μάλλον θα δοκίμαζα όλες τις επιλογές που θα ήταν διαθέσιμες, αν και δεν είμαι σίγουρος τι θα ακολουθούσε μετά από αυτό.
Προφανώς λυπάμαι πολύ που έχει προκύψει παρόμοια κατάσταση και που έχει βγει έτσι. Ωστόσο, πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί σε περιπτώσεις όπως αυτή και να κοιτάξετε τις λεπτομέρειες και σίγουρα να μην εμπιστεύεστε μέχρι να επαληθεύσετε ότι το άτομο εργάζεται πραγματικά για ένα συγκεκριμένο καζίνο.
Ελπίζω να μην σου ξανασυμβεί τίποτα τέτοιο.
I would say that such a situation could be dealt with the bank regarding the chargeback. Maybe try to ask there whether it is possible or not. I would probably try all the options that would be available although I am not sure what would follow after that.
Obviously I am very sorry that a similar situation has arisen and that it has turned out this way. But that being said, you have to be very careful in cases like this and look at the details and certainly don't trust until you verify that the person is actually working for a particular casino.
I hope nothing like this happens to you again.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.