ΦόρουμΚαζίνοCasino Zeus, ταμίας Nicolás cremaschi απατεώνας

Casino Zeus, ταμίας Nicolás cremaschi απατεώνας

πριν από 11 μήνες από electronicat217
|
3535 προβολές 47 απαντήσεις |
|
1 23
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 11 μήνες

Καλησπέρα κοινότητα, θα σας πω ότι είχα μια κακή εμπειρία με ένα ΑΤΜ, το οποίο τα πήγαινε καλά, αλλά την περασμένη Παρασκευή έκανα μια μεταφορά που δεν μου πίστωσε ποτέ τις μάρκες και με μπλόκαρε, η υποστήριξη του καζίνο Zeus εξακολουθεί να μην έχει δώσε μου μια λύση, αυτό που σου φαίνεται το άτομο που φορτώνει το υπόλοιπο στον λογαριασμό δεν θέλει να μου δώσει ακριβώς όλες τις πληροφορίες, βίωσε κάποιος το ίδιο πράγμα ή μπόρεσε να το λύσει;

Αυτόματη μετάφραση:
electronicat217
πριν από 11 μήνες

Hello there.

I need to say I could use a further explanation, simply because I feel I do not follow events very well.

Could you describe the issue step by step preferably using a timeline, please? Just explain chronologically if you can.

I also tried to find the casino in our database but failed. Is it possible to send a link, perhaps?


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
πριν από 6 μήνες

Το ίδιο συνέβη σε μένα με τον ταμία LUCAS GALVAN που κράτησε 20.000 $ και δεν μου τα πίστωσε ποτέ. Το καζίνο δεν έχει υποστήριξη και κανείς δεν αναλαμβάνει την ευθύνη

Αυτόματη μετάφραση:
arisolia
πριν από 6 μήνες

Hi, does this mean that you won and failed to withdraw your money or you deposited and your funds were not credited to your player account ? 

However, could you post a link to the casino, as I don't see any such casino in our database ?  

I will wait for the answer.

lucasyubi
πριν από 6 μήνες

Hi, did the casino say why your withdrawal has been under review for so long ? What does support say ? It seems like an extremely long time to me, so that's why I'm asking.

However, I see that you managed to open a complaint even though we don't have the casino in our database, for which I commend you. 

Thank you also for the link, which will surely be useful for our data team to do a review of the casino. 

Anyway, if you have any new information would it be possible to let us know ? I think it will be useful for other players as well, as I see that you are not the only one who had a similar problem. I hope everything will be solved and you will get your money. 

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
lucasyubi
πριν από 6 μήνες

I understand that waiting without some result and a relevant answer is certainly difficult. 

However, I think you did the right thing by filing the complaint. Nevertheless, it looks like we will have to wait a little longer and our team will try to do everything possible in the meantime to resolve the case in a fair way. 

Anyway, if you hear anything new, be sure to let us know. I will be waiting.

πριν από 6 μήνες

Hello guys can i withdrew the money if i win

πριν από 6 μήνες
πριν από 6 μήνες

You're welcome. However, I noticed that Veronica has already written you back in your complaint. Would it be possible to look into it and reply to her ? Just click here and do so

I hope everything will be resolved without any problems.

πριν από 6 μήνες

Hello guys can i withdrew the money if i win

πριν από 6 μήνες

Hi, what casino are you playing at that you want to withdraw money from ? It will be important to verify in the casino when you make your first withdrawal. 

Anyway, tell me a bit more about it so I have a better overview. 

πριν από 5 μήνες

Το ίδιο μου συνέβη και με το casino zeus

Πως το κάνω?

Αυτόματη μετάφραση:
guiillotedemaria
πριν από 5 μήνες

Hi, does this mean that your account has been blocked and you can't withdraw your money yes ? Support also wrote you why it happened and what was the reason ? How long has your situation been going on ? 

Let me know.

πριν από 5 μήνες

Ειναι ετσι. Έκανα λογαριασμό στο ΑΤΜ. Μου πλήρωσε 80 χιλιάδες πέσος, μου πλήρωσε 30 χιλιάδες πέσος και 40 χιλιάδες πέσος. Πριν από 1 εβδομάδα κέρδισα 527 χιλιάδες πέσος και με μπλόκαρε από το WhatsApp. Η Υποστήριξη μου λέει ότι η υπόθεσή μου είναι υπό εξέταση με την αρμόδια περιοχή. Το περίεργο είναι ότι όταν ζητάω φωτογραφία του λογαριασμού, μου στέλνει η υποστήριξη και ο ταμίας δεν έχει βγάλει ακόμα το υπόλοιπο από τον λογαριασμό.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Ακριβώς. Το περίεργο είναι ότι η ταμίας με πλήρωσε 3 φορές. Και τώρα που κέρδισα το 527 μου, είμαι μπλοκαρισμένος. Η υποστήριξη λέει ότι παρακολουθείται από την αρμόδια περιοχή. Και το υπόλοιπο είναι ακόμα στον λογαριασμό

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Ακριβώς πριν από 1 εβδομάδα μου συνέβη αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Ακριβώς. Το περίεργο είναι ότι η ταμίας με πλήρωσε 3 φορές. Και τώρα που κέρδισα το 527 μου, είμαι μπλοκαρισμένος. Η υποστήριξη λέει ότι παρακολουθείται από την αρμόδια περιοχή. Και το υπόλοιπο είναι ακόμα στον λογαριασμό

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Sure and since then you don't have any new information about your withdrawal and blocked account yes ? 

As far as the withdrawal is concerned, we give casinos 14 days to resolve such process. However, if you have an account blocked for no reason and the casino has not given you any explanation, then I would recommend filing a complaint here

If you have any updates, feel free to let us know. I'll be waiting.

πριν από 5 μήνες
πριν από 5 μήνες

Yes, unfortunately I saw your complaint and the team couldn't help more. This casino has a pretty low safty index and I would be very careful before depositing here. I don't think that will happen in your case, though, as you've certainly learned your lesson. 

As for the casino's response, I don't want to be negative, but I don't think you'll get one since it's been three months. Have you tried contacting any relevant legal authorities ? 

πριν από 4 μήνες
Γεια σας, καλησπέρα, στις 7 Δεκεμβρίου 2023, κέρδισα 2 εκατομμύρια και όταν ζήτησα ανάληψη, ο τύπος με μπλόκαρε. Μιλάω με την υποστήριξη κάθε μέρα και λέει ότι είναι υπό εξέταση στο casinozeusvip, επομένως, η υποστήριξη δεν φροντίζει για τίποτα. Δεν ξέρω τι κάνεις. Δώστε μου τα χρήματά μου πίσω, το ΑΤΜ συνεχίζει να λειτουργεί κανονικά και κάνει το ίδιο. Φαντάζομαι ότι το άτομο το ΑΤΜ λέγεται MARIANO NICOLAS LUNA GUERRERO DNI: 41854992 και δουλεύει με αυτό το κινητό +54 9 11 6497-3409.. Έχω αποτυπώσει τα πάντα, έκανα την καταγγελία σε σωστή εισαγγελία νομίζω Θα έπρεπε να ασχοληθώ με αυτό το καζίνο, καθώς είμαστε πολύ εξαπατημένοι
Αυτόματη μετάφραση:
jo9341400
πριν από 4 μήνες

Hey, that's quite a long time to wait for your money. Was your casino account verified or not ? You have uploaded quite a large amount and so the casino has also told you why you don't have your money yet ? 

I can suggest you to open a complaint with us on this link if you are interested. If you would like more information on how this whole process works, you can find out more by clicking here

However, if you have something new since you said you've filed a complaint elsewhere, be sure to let us know how it goes, because I think it might be useful for other players as well. 

lucasyubi
πριν από 3 μήνες

Γεια σου Lucas, έχω την ίδια κατάσταση εδώ και 1 μήνα. Θα μπορούσατε να το λύσετε; Μου λένε ακριβώς το ίδιο πράγμα και μιλάω με την υποστήριξη κυριολεκτικά κάθε μέρα.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 3 μήνες

Γεια σας, το ίδιο συνέβη και σε μένα. Εδώ και δύο μήνες παραπονιέμαι στα ΑΤΜ ότι με μπλόκαραν. Παραπονιέμαι στην υποστήριξη εδώ και μερικές εβδομάδες και κάθε μέρα μου λένε ότι δεν το φροντίζουν και ότι πρέπει να περιμένουμε. Τα χρήματα που κέρδισα έχουν ήδη υποτιμηθεί κατά 50%, είμαι πραγματικά πολύ κουρασμένος 😭

Αυτόματη μετάφραση:
1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα