πριν από 1 έτος
Τουλάχιστον τελειώνει αισίως. Απλώς σας εύχομαι μια πιο γρήγορη ανάληψη την επόμενη φορά που θα είστε τόσο τυχεροί. 😉
At least it ends happily. I just wish you a quicker withdrawal next time you are so lucky. 😉
0
Τουλάχιστον τελειώνει αισίως. Απλώς σας εύχομαι μια πιο γρήγορη ανάληψη την επόμενη φορά που θα είστε τόσο τυχεροί. 😉
At least it ends happily. I just wish you a quicker withdrawal next time you are so lucky. 😉
Γεια σας, έχω παίξει στο casino sky, αλλά ξαφνικά κλείνουν τον λογαριασμό μου, χωρίς να εξοφλήσουν τα 51 ευρώ που έχω αφήσει στον λογαριασμό παιχνιδιών μου, όλα τα έγγραφά μου εγκρίθηκαν και έχω βγάλει κέρδη, έχω κερδίσει σε επαφή μαζί τους δεν ξέρουν πόσες φορές χωρίς να λάβω τα χρήματά μου, λένε ότι πρέπει να επικοινωνήσω με την τράπεζά μου και να πάρω τα έγγραφά μου σε αρχείο PDF, έχουν τα έγγραφά μου, αλλά μην λάβετε τα χρήματά μου και πληρώνετε τα χρήματα πριν κλείσε τον λογαριασμό κάποιου, μπορείς να με βοηθήσεις κλπ. Lillemor
Hello, I have played at casino sky, but all of a sudden they close my account, without paying out my 51 euros that I have left in my gaming account, all my documents were approved, and I have taken out winnings, I have been in contact with them know not how many times without getting my money, they say I have to contact my bank and get my documents in a PDF file, they have my documents, but don't get my money and you pay the money before you close someone's account, can you help me etc. Lillemor
Hej har spelat på casino sky, men helt plötsligt stänger dom ner mitt konto , utan att betala ut mina 51 euro som jag har kvar på mitt spelkonto, alla mina document var godkända , och har plockat ut vinster , har varit i kontakt med dom vet inte hur många gånger utan att få mina pengar , dom säger att jag måste kontakta min bank o få mina document på PDF fil, dom har mina document, men får inte ut mina pengar och man betalar väl ut pengarna innan man stänger ner någons konto, kan ni hjälpa mig mvh Lillemor
Σας έδωσε το καζίνο κάποιον λόγο για να κλείσετε τον λογαριασμό σας; Μήπως συνέβη αφού ζητήσατε ανάληψη, ίσως;🤔
Δώστε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το ζήτημα, ώστε να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε και να το διερευνήσουμε.
Did the casino give you any reason for closing your account? Did it happen after you requested a withdrawal, perhaps?🤔
Please provide some more information about this issue so we can help you out and investigate.
Λοιπόν, δεν μου έδωσαν λόγο, ήμουν μέσα και έπαιζα κατά τη διάρκεια της ημέρας, μετά αργότερα το βράδυ. όταν επρόκειτο να παίξω, δεν δούλεψε, είχα μια ανάληψη που ήταν καθ' οδόν, αλλά δεν με ενημέρωσαν καν ότι μου έκλεισαν τον λογαριασμό και νομίζω ότι φροντίζουν αν υπάρχουν χρήματα ο λογαριασμός του παιχνιδιού, τους πληρώνουν πριν κλείσουν τον λογαριασμό μου, οπότε παλεύω μαζί τους από τα τέλη Απριλίου, συμπεριλαμβανομένης της Lillemor
Well, they didn't give me a reason, I had been in and played during the day, then later in the evening. when I was going to play, it didn't work, I had a withdrawal that was on its way, but they didn't even inform me that they had closed my account, and I think they make sure that if there is money in the game account, they pay out them before they close my account, so I have been fighting with them since the end of April, including Lillemor
Nä dom gav mig ingen anledning, jag hade varit inne o spelat på dagen, sen senare på kvällen. när jag skulle spela så gick det inte, jag hade ett uttag som var på väg , men dom informerade inte mig ens att dom hade stängt mitt konto, och tycker ju att man ser till att om det finns pengar på spelkontot så betalar man väl ut dom innan man stänger mitt konto, så jag har stridit med dom sedan i slutet av april mvh Lillemor
Αυτό συμβαίνει εδώ και πολύ καιρό, θα έλεγα. Είστε ακόμα σε επαφή μαζί τους;
Θα μπορούσατε να προσπαθήσετε να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ με την ομάδα μας, παρόλο που δεν θα περίμενα πολλά από αυτό το καζίνο. Ωστόσο, η ομάδα μας θα κάνει ό,τι μπορεί για να λύσει την περίπτωσή σας. Ορίστε ο σύνδεσμος αν σας ενδιαφέρει.
Ενημερώστε μας για οποιαδήποτε νέα σχετικά με όλα αυτά, παρακαλώ.
That's been going on for a long time now, I would say. Are you still in contact with them?
You could try to file a complaint here with our team, even though I wouldn't expect much from this casino. Our team will do their best to get your case solved, though. Here's the link if you're interested.
Let us know about any news regarding all this, please.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.