ΦόρουμΚαζίνοCasino Sky - γενική συζήτηση

Casino Sky - γενική συζήτηση

πριν από 11 μήνες από SINNER91
|
2716 προβολές 24 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 11 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Casino Sky, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 11 μήνες

I made a withdrawal of 3000 euros, was processed successfully , but never sent to my bank account, I contacted them repeatedly and all they say is wait and wait, they say there was an error during withdrawal and we sent an email to the provider. No solution at all , all they say is wait. Scammers they robbed me.

SINNER91
πριν από 11 μήνες

i have this problem aswell, trying to cashout. withdrawal was approved on friday 13th but still didnt recieve anything.

πριν από 11 μήνες

they said the sent my case to a relevant department and now i need to wait for an update

πριν από 11 μήνες

They said the same thing to me.

can we do something about that?

SINNER91
πριν από 11 μήνες

i dont know how long have u been waiting? ive been waiting 12 days now...

Rtbonehs
πριν από 11 μήνες

Two weeks now

πριν από 11 μήνες

''I understand your concern. I'm sorry to inform you that we still haven't received an update from the team. I have been pursuing the matter as a top priority and hope to receive an update soon. I request for your patience in this matter''


thats what they said to me when i contacted support earlier today

Rtbonehs
πριν από 11 μήνες

Same thing here

πριν από 11 μήνες

casino guru can u help us please? what can we do in this matter????

πριν από 11 μήνες

and is there someone here that also had this problem and solved it somehow?

SINNER91
πριν από 11 μήνες

when was last time u contacted support on casino sky? and what did they say?

Rtbonehs
πριν από 11 μήνες

Yesterday, and said the same thing

SINNER91
πριν από 11 μήνες

do u have any idea what we can do to solve this problem? or any plan?

πριν από 11 μήνες

casino guru can u help us please? what can we do in this matter????

πριν από 11 μήνες

Hello.

You are welcome to submit a free complaint right here and now: https://casino.guru/complaints/create

I feel it's fair to say that if the casino is facing issues with its payment provider, there is not much we can do aside from monitoring the situation via a possible complaint.

Still, it's free and worth trying.

SINNER91
πριν από 11 μήνες

Hello,

I have the very same suggestion for you too:

You are welcome to submit a free complaint right here and now: https://casino.guru/complaints/create

I feel it's fair to say that if the casino is facing issues with its payment provider, there is not much we can do aside from monitoring the situation via a possible complaint.

Still, it's free and worth trying.

Radka
πριν από 11 μήνες

its 12 days for me right now, should i wait 2 more days or can i make a complaint already?


πριν από 11 μήνες

i just recieved my money thank god

Rtbonehs
πριν από 11 μήνες

Really??? I was about to advise on the complaint. That's a relief!

I'm glad for you. The casino, however, should work on the process though....

Radka
πριν από 11 μήνες

yes i recieved it yday im so happy!! yeah it took 10 days before i recieved it

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα