Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCasino Orca - γενική συζήτηση

Casino Orca - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 μήνα από Anonymized709
|
749 προβολές 37 απαντήσεις |
|
1 2
Radka
πριν από 3 εβδομάδες

Καταλαβαίνω και δεν σε κατηγορώ; Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να σταματήσετε να προστατεύετε αυτά τα καζίνο αφαιρώντας τις ειλικρινείς κριτικές χρηστών.

Με όλο τον σεβασμό, οι περισσότεροι από εμάς εδώ πιθανότατα παίζουμε πολύ καλά από εσάς που εργάζεστε εδώ, επισημαίνουμε σαφείς ενδείξεις δόλιας δραστηριότητας, αλλά αυτά δεν πρέπει να φτάσουν στο κοινό μέσω των κριτικών μας. Δεν έχει σημασία πόσο «ασφαλές» είναι ένα καζίνο αν φυσάει τον παίκτη με αυτά τα πράγματα.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 3 εβδομάδες

"It is obvious for you, frankly. It is a collection of posts and words."


Thats how you see it. I provided information about clear signs on the Playngo slots that they are not legit. You probably never even played Playngo slots (or any slots?) so you dont understand what Im on about. You probably didnt even compare side by side?


And yes our losses pay your salaries. With 101 people fully employed there must be a huge steady flow of money. That takes away any credibility this site could have had, sadly.


Radka
πριν από 3 εβδομάδες

Ναι, το επιμένω! Κάθε καζίνο είναι απάτη! Μια εταιρεία που πρώτα εθίζει τους ανθρώπους σε αυτήν και μετά τους κλέβει! Τι άλλο θα μπορούσε να είναι; Δεν μπορεί να υπάρξει άλλη απάτη! Πρέπει να καταλήξουν όλοι πίσω από τα κάγκελα! Καταστρέφουν το μέλλον μας και των παιδιών μας! Ξέρετε πόσοι άνθρωποι έχουν χρεωθεί τα τελευταία 15 χρόνια λόγω των διαδικτυακών καζίνο; Νομίζω ότι το ξέρεις πολύ καλά! Όλα αυτά τα διαδικτυακά καζίνο θα πρέπει να απαγορευτούν. Τότε κανείς δεν θα χρειαστεί ιστότοπους όπως το Casino Guru ή οποιοσδήποτε άλλος! Πήγαινε στη δουλειά σου τίμια και δες πώς μπορείς να κερδίσεις το ψωμί σου τίμια και μην το κλέβεις από τις τσέπες των εξαρτημένων! Αντίο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Επίσης απορρίφθηκε η κριτική μου σε αυτό το καζίνο, παρόλο που ήταν η ειλικρινής εμπειρία μου. Το ίδιο πράγμα στο "Bull 24 casino", αφαίρεσαν την κριτική μου επειδή δεν πίστευαν ότι θα μπορούσα να δώσω κακή βαθμολογία με βάση μόνο το γεγονός ότι χρειάστηκαν 3 ημέρες για να πληρώσει το καζίνο (το οποίο είναι πολύ μεγάλο το 2024, εμείς που οι παίκτες έχουμε υψηλότερες απαιτήσεις από αυτό).

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Good day to you!

The explanation for your rejected reviews is in this whole conversation, I'm afraid. According to the system, you got this

"Hello, and thank you for your review. Based on your accusation, it would be best if you could send us any kind of proof you have about those fraudulent activities via complaint (https://casino.guru/complaints). We do not intend to confuse players by allowing such statements. Kindly note that we can retroactively accept your review based on those pieces of evidence. Thank you for your understanding."

I'm sorry because I know you won't agree with your principles. Everything I said so far is mostly also applicable to user reviews. This particular one is about you accusing the casino of providing fake games or manipulating RTP somehow. Mostly, this kind of opinion is submitted the same way. Which almost always prevents us from accepting them. When you say, "These are fake slots, not loading from the provider source. The rtp % has been removed from where it should be on PlayNGo" You really had to find a way to present proofs; otherwise, your concerns and opinions will stay on the forum only.

We will be more than pleased to accept it and look into the entire situation, at least to the extent that we are able, once you have demonstrated everything you have been discussing in the review. Just like I have been saying all along.

Compile your supporting documentation, file the complaint, consider what I have said thus far, and then we will see what happens. Will you proceed?


πριν από 3 εβδομάδες

Ναι, το επιμένω! Κάθε καζίνο είναι απάτη! Μια εταιρεία που πρώτα εθίζει τους ανθρώπους σε αυτήν και μετά τους κλέβει! Τι άλλο θα μπορούσε να είναι; Δεν μπορεί να υπάρξει άλλη απάτη! Πρέπει να καταλήξουν όλοι πίσω από τα κάγκελα! Καταστρέφουν το μέλλον μας και των παιδιών μας! Ξέρετε πόσοι άνθρωποι έχουν χρεωθεί τα τελευταία 15 χρόνια λόγω των διαδικτυακών καζίνο; Νομίζω ότι το ξέρεις πολύ καλά! Όλα αυτά τα διαδικτυακά καζίνο θα πρέπει να απαγορευτούν. Τότε κανείς δεν θα χρειαστεί ιστότοπους όπως το Casino Guru ή οποιοσδήποτε άλλος! Πήγαινε στη δουλειά σου τίμια και δες πώς μπορείς να κερδίσεις το ψωμί σου τίμια και μην το κλέβεις από τις τσέπες των εξαρτημένων! Αντίο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

I believe that carrying on in this manner is futile. Simply stop playing and look for something else to do if you think all casinos are scams. I see that your problem probably goes deep, so the least I can do is to close your Casino Guru account to relieve any stress you might be experiencing from using our casino-focused website.


Please take good care of yourself.

πριν από 3 εβδομάδες

"It is obvious for you, frankly. It is a collection of posts and words."


Thats how you see it. I provided information about clear signs on the Playngo slots that they are not legit. You probably never even played Playngo slots (or any slots?) so you dont understand what Im on about. You probably didnt even compare side by side?


And yes our losses pay your salaries. With 101 people fully employed there must be a huge steady flow of money. That takes away any credibility this site could have had, sadly.


πριν από 3 εβδομάδες

Yes, we make money.

I've seen many players argue that our methods are unfair simply because we concentrate on casino-related content. I know that having your reviews rejected makes you unhappy. Please read my previous response; even though you sincerely believe what you wrote, we simply cannot approve something like that. Such viewpoints are appropriate for the forum. I took a long time to thoughtfully respond to your post, outlining our thoughts on how we think casinos handle the games. Additionally, you had personal experience dealing with the game provider.

Therefore, if you insist that this is actually happening in these casinos, you simply need proof; we are unable to provide it for you.

Now sure whether it helps, but we, for instance, also reject reviews solely focused on the fact that the player has lost or won. Losing or winning does not describe a casino's pros or cons. The very same principle, if you ask me.

The Safety Index and user reviews must be reliable, so we must take into account whether other people may rely on what is said. However, keeping all of our discussions open on the forum shows that we value the opinions of the players. I hope you will see that when it comes to suggestions that casinos are manipulating the games or RTP, we must be sure first. Just as we explained to you.


Δημοσίευση από RayMan Κρύφτηκε από Radka
Αιτία: Καταχρηστικό περιεχόμενο
πριν από 3 εβδομάδες

ΑΥΤΟΙ ΟΙ κουλοχέρηδες ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΖΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΥΤΕΣ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες
Δημοσίευση από RayMan Κρύφτηκε από Radka
Αιτία: Καταχρηστικό περιεχόμενο
πριν από 3 εβδομάδες

I apologize, but this conversation is not even close to being civil. Although I have been very understanding with you, I will not put up with your baseless, false accusation against Casino Guru that you made on our own forum. As with the other mistaken user, I will permanently ban your account if you are unable to control your emotions.

Fallig into blind accusation may help you feel better, which is great, but I won't waste more energy to face something you're making up out of frustration - this far from discussing fake slots and your other assumptions...

Respectfully, there is not much more to say given what we have already covered.

Unfortunately, take that as your last warning.

πριν από 3 εβδομάδες

I apologize, but this conversation is not even close to being civil. Although I have been very understanding with you, I will not put up with your baseless, false accusation against Casino Guru that you made on our own forum. As with the other mistaken user, I will permanently ban your account if you are unable to control your emotions.

Fallig into blind accusation may help you feel better, which is great, but I won't waste more energy to face something you're making up out of frustration - this far from discussing fake slots and your other assumptions...

Respectfully, there is not much more to say given what we have already covered.

Unfortunately, take that as your last warning.

πριν από 3 εβδομάδες

Με όλο τον σεβασμό Radka. Οι ισχυρισμοί δεν είναι καθόλου αβάσιμοι ή ψευδείς. Είμαι πολύ καλά ευχαριστώ. Δεν είμαι εγώ που δεν μπορώ να ελέγξω τα συναισθήματά μου 😉 Απλώς σε καταλάβαιναν. Καλή τύχη.

Αυτόματη μετάφραση:
RayMan
πριν από 3 εβδομάδες

Glad to hear that! So shall we pass the idea that we are paid by the casino to cover something? I hope we could. 🙂

πριν από 3 εβδομάδες

Ναι. Εφόσον αρνείσαι να δεις αυτές τις μεγάλες αποκλίσεις στις κουλοχέρηδες και μου ζητάς να παράσχω απόδειξη όταν έχω ήδη αναφέρει αρκετά κρίσιμα σημεία, μακροπρόθεσμα θα είναι έτσι.

Αφήστε τις φωνές του κόσμου για το καζίνο να ακουστεί, ελπίζω να μην εξαπατηθούν περισσότεροι παίκτες για να καταθέσουν χρήματα σε καζίνο όπως αυτό. Αλλά το CasinoGuru δεν το θέλει αυτό, αυτά τα καζίνο ανήκουν πιθανώς στην κορυφή των χρηματοδόχων σας.




Αυτόματη μετάφραση:
RayMan
πριν από 3 εβδομάδες

I won't keep repeating that posting assumptions on the forum has little to do with proofs. Despite the lack of solid evidence to back it up, you have chosen to insist that your opinion is correct. Giving you the opportunity to prove your claims implies that we receive payment from casinos, which is obviously not just a dead end but also the last drop.

I bet we both have seen that coming. I'm banning your account because these blind accusations against Casino Guru won't be tolerated any longer.

Stay well.

πριν από 3 ημέρες

Δεν μπορώ να καταλάβω πώς μπορεί αυτό το καζίνο να βαθμολογηθεί τόσο ψηλά... Πρώτα απ 'όλα, όλοι οι κανόνες είναι στα αγγλικά. Αν είσαι σε ισπανόφωνη χώρα από την οποία μπορείς να προσπελαστεί, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μεταφράζεται όπως η υπόλοιπη σελίδα... Σου δίνουν 50 δωρεάν περιστροφές, αλλά ό,τι κερδίσεις, πρώτα έχεις να καταθέσω για ανάληψη (είναι η πρώτη φορά που μου συμβαίνει αυτό σε καζίνο), το πολύ 50€ (το καταλαβαίνω). Α, και η ελάχιστη κατάθεση είναι 20€ (επειδή μου λες το ποσό είναι 5€ για ανάληψη, λες, καλά, εντάξει, είναι μόνο για ανάληψη, δήθεν τότε δεν καταλαβαίνω τίποτα).

Τους έχω παραπονεθεί και δεν πρόκειται να μου δώσουν αυτά που κέρδισα, καλά έχω κερδίσει πολλά περισσότερα. Αλλά ζητάω μόνο τα 50€ που κέρδισα...

Ως εκ τούτου, θα κάνω μήνυση στο καζίνο επειδή δεν επιδίωξε καν να μεταφράσει τους κανόνες της σελίδας (το υπόλοιπο μέρος της σελίδας είναι μεταφρασμένο, περίεργο, σωστά;

Αυτόματη μετάφραση:
isafupe83
πριν από 8 ώρες

Hi, it is customary that the Terms are mostly in English because this version is always considered the one to follow in every casino. In some translated Terms, for example, not everything was always written the same way as in the English version, for example regarding bonuses, and various problems arose. 

As far as the bonus is concerned, it is common from FS that they have a maximum cashout. I believe you would find something like that in Terms and it's not unusual.

Regarding the withdrawal, if it was your first time withdrawing, it's common for players to make a verification deposit, so I wouldn't see anything unusual there either.

Anyway, why doesn't the casino want to pay you even the 50 you are entitled to? 


Jaro
πριν από 8 ώρες

1..Συμφωνώ με τους όρους και τις προϋποθέσεις, που υπάρχουν σε όλα τα καζίνο.

2. Αυτό με το οποίο δεν συμφωνώ είναι ότι σε μια σελίδα στην οποία είναι δυνατή η πρόσβαση από μια ισπανόφωνη χώρα, μεταφράζεται μόνο ένα μέρος της σελίδας και το πιο σημαντικό μέρος (κατά την άποψή μου), οι όροι και οι προϋποθέσεις, δεν μεταφράζεται. Μου φαίνεται παράξενο, το λιγότερο.

3. Συμφωνώ εν μέρει με την επαλήθευση του τρόπου πληρωμής, αλλά με 1 € μπορείτε να το επαληθεύσετε ούτως ή άλλως. Τα ελάχιστα 20€ για ανάληψη δεν είναι πολύ φυσιολογικά (δική μου άποψη).

4. Αν είσαι σε θέση να μάθεις γιατί δεν μου τα δίνουν, θα ήξερες περισσότερα από μένα... Γιατί τα έχω κάνει όλα με τους όρους που ορίζουν.

5.Με το να μην παίζετε πια σε αυτό το καζίνο

Ας μου κρατήσουν όμως τα 50€, τουλάχιστον θα προσπαθήσω να μεταφραστούν οι σελίδες τουλάχιστον.

Αυτόματη μετάφραση:
isafupe83
πριν από 8 ώρες

Ω, και συγγνώμη, δεν έχουν όλα τα καζίνο, τουλάχιστον, τις σελίδες τους στα Αγγλικά. Έχω παίξει σε αρκετά και αυτό είναι το μόνο με το οποίο είχα προβλήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 ώρες

Όπως λέτε, οι μεταφράσεις δεν μεταφράζονται κυριολεκτικά, οπότε τι γίνεται με τους ανθρώπους που δεν ξέρουν αγγλικά; Πώς δεν καταλαβαίνουν;

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα