Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCasino Infinity - γενική συζήτηση

Casino Infinity - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από sotiriskarasas21
|
4.217 προβολές 50 απαντήσεις |
|
1 23
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Casino Infinity, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Καλησπέρα γνωρίζουμε τι γίνεται με αυτό το καζίνο;; Έκανα αίτημα για ανάληψη μου είπαν θέλουν 3 μέρες από το αρμόδιο τμήμα επειδή έχω παίξει σε πολλά καζίνο ξέρω ότι θέλουν ταυτοποίηση οπότε και εγώ μπήκα στον κόπο να ανοίξω αίτημα στο support αλλά δεν γίνεται μου λένε να το ταυτοποίησω τον λογαριασμό άμα δεν βρεθεί σφάλμα η ανάγκη από το καζίνο περιμένω ανάληψη 500€ και αλλα200€ που θα κάνω αύριο το αίτημα καθώς σε αφήνουν μόνο μια ανάληψη να κάνεις οποίος έχει ιδέα και μπορεί να βοηθήσει ας μου πει παιδιά

sotiriskarasas21
πριν από 1 έτος

Hello. This casino has got a pretty good safety index according to our site.

Usually, the whole withdrawal process can take up to a few days, at times even up to a few weeks, it really depends on the particular casino and payment method chosen. Also, before the withdrawal can be cleared out by the casino, the verification procedure needs to be completed. It is very important step and serious casinos tend to take it very seriously. So have you past the verification yet? Is there a possibility that you still need to maybe send some documents the casino is asking for?

When did you exactly ask for the withdrawal if I may ask?

Waiting for your answer.

Romi
πριν από 1 έτος

Χθες ζήτησα ανάληψη αλλά ταυτοποίηση δεν μου ζήτησαν το ξέρω ότι θα με καθυστερήσουν μήπως και παίζω τα λεφτά που δεν θα γίνει αυτό έχω ζητήσει ανάληψη 500€ και χάλασα 300€ που μου είχαν μείνει στον Λογιαριαμσο του καζίνο καθώς με άφηναν 1αναληψη την ημέρα Μαξ και μέχρι 500€....

Εγώ έστειλα στο support να ταυτοποίησω από τώρα τα στοιχεία μου αλλά μου λένε δεν χρειάζεται,το κόλπο αυτό το ξέρω καθώς σε λίγες μέρες θα μου ακυρώσουν την ανάληψη θα ζητήσουν ταυτοποίηση θα περιμένω πάλι κάποιες μερες μέχρι να εγκριθεί μήπως και παίξω τα λεφτά αλλά ξανά λέω αυτό δεν θα γίνει από το μέρος μου

sotiriskarasas21
πριν από 1 έτος

It's great you are so determined to leave the balance untouched. A very wise step, if I may add.

I suggest taking a screenshot of your conversation with the casino where they told you the KYC is not needed at this stage. Just in case you later find yourself in the situation you already described, such proof might come in handy.

Speaking about the daily withdrawal limit, could you tell me the sum you are allowed to withdraw? It is not so obvious to me, frankly.

Thank you!


Radka
πριν από 1 έτος

Πάει βάση το Vip level σου μια ανάληψη μπορείς την ημέρα 500€

sotiriskarasas21
πριν από 1 έτος

I see, so the higher the level, the bigger the withdrawal will probably be later. Anyway, let's see how you will do in this case and whether you will get your money. If you have any new information in the context of the withdrawal could you please let us know ? I strongly believe that you will get your money in the end. Fingers crossed. 🤞

πριν από 10 μήνες

Why has the license information disappeared from the casinos owned by Rabidi N.V.?

Azael
πριν από 10 μήνες

Hello. I will surely contact our data team to check this out and will let you know as soon I have the information. Thank you.

Azael
πριν από 10 μήνες

Hey. So I have got the information from our data team. All the casinos have been checked out as being licensed, but the casinos only display the information to players from certain countries on their websites.

Hope this information helped you somehow.

πριν από 10 μήνες

Χθες εκανα εγγραφη στο infinity casino γιατι ειδα σε μια σελιδα οτι πηρε αδεια για Ελλαδα. Εκανα την πρωτη καταθεση 30 και διαλεξα το μπονους 100% πρωτης καταθεσης. Ειχα δηλαδη 60 στο λογαριασμο μου (30+30). Επαιξα στα φρουτακια και τελικα λεω να κανω αναληψη για να δοκιμασω και την αξιοπιστια τους. Παιζοντας αρκετες ωρες, ειχα στο λογαριασμο 110ευρω. Επειδη επρεπε να παιξω ακομη 700ευρω για να συμπληρωσω τους ορους του μπονους, επελεψα ακυρωση του μπονους για να κανω αναληψη τα υπολοιπα. Ομως αντι να μου κρατησουν τα 30 καινα μεινουν τα υπολοιπα 80 στο λογαριασμο μου, μου τα τραβηξανε ολα. Εχω παιξει σε ολες τις νομιμες εταιρειες στην Ελλαδα αι ειναι η πρωτη φορα που συμβαινει. Οι τυποι ειναι υποπτοι. Αποφυγετε τους.

arist1976
πριν από 10 μήνες

Hey, did all your money disappear ? Have you tried to see if they have something like that in the Terms and Conditions regarding bonuses ? Did you ask the support why it happened and you didn't have at least a deposit left ? 

However, in such a case I would say that it is always a good idea not to take the bonus or to finish it in the end to avoid similar situations. Alternatively, before you cancel it, always check in the live chat what happens when you do it.

πριν από 8 μήνες

Ταζουν μπονους και δεν τα δινουν.


Αφου τους εκανα παραπονα, μου εβαλαν μπονους που δεν εχουν στις προσφορες τους.

Αναληψη δεν μπορεις να κανεις πανω απο 500€ στο επιπεδο VIP1.

Κεδιζεις και ολως τυχαιως εχουν τεχνικα προβληματα.

Αλλα ρωτας αλλα σου απανταει ο εκπροσωπος τους.

Με λιγα λογια, καταθεση σε δευτερολεπτα, αναληψη με χιλια εμποδια για να μην τα παρεις αλλα να τα παιξεις.

Δεν θα πονταρω ουτε λεπτο μεχρι να παρω τα χρηματα μου.

Και επειδη τυχαινει και γνωριζω, θα κανω καταγγελια στην ΕΕΕΠ για να τους μπλοκαρουν. Και επειδη οντως εχουν κανει αιτηση για να λαβουν αδεια, θα μιλησω με ΕΕΕΠ (εχω φιλο) για να εξετασουν πολυ λεπτομερως σε τι εταιρια προκειται να δωσουν αδεια.


Pavista
πριν από 8 μήνες

Hello. I have seen that you already submitted a complaint with our team, where Petronela is awaiting some more information. To reply her, just follow this link, please.

Have you got any updates, perhaps, was the technical issue solved by now?

πριν από 4 μήνες

Γιατί η βαθμολογία του Infinity Casino παρέμεινε πάνω από το μέσο όρο αφού το παράπονό μου παρέμεινε άλυτο με κοροϊδία καζίνο;;

Ελπίζω να μην είναι αυτός ο λόγος:

file

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 4 μήνες

As I can see, the casino's safety index is going to be lowered soon. It really may be due to your complaint being unresolved.

Please be patient, as it is a whole process and everything needs to be done correctly so our team can set it up. If I'm not mistaken it should be done by wednesday.

There is no need for any acusations here. What do you say?

Romi
πριν από 4 μήνες

Μου είπαν ο Kubo που χειρίστηκε το παράπονό μου ότι η βαθμολογία θα άλλαζε σε επτά ημέρες και έχουν περάσει εννέα. Επιπλέον, προτού το καζίνο ανοίξει ξανά την καταγγελία, η βαθμολογία ήταν ήδη κάτω από το μέσο όρο λόγω της ανεπίλυτης καταγγελίας μου.

Αναρωτιέμαι γιατί το άνοιγμα της καταγγελίας οδήγησε σε βελτίωση της βαθμολογίας χωρίς να επιλυθεί το ίδιο το παράπονο.

Αυτό με ενόχλησε πολύ γιατί με πήγαινε βόλτα από το καζίνο, οι προθέσεις του οποίου δεν ήταν να λύσουν την υπόθεσή μου αλλά μόνο να βελτιώσουν τη φήμη τους.



Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 4 μήνες

Kubo was actually right that our system updates every 7 days; I'm not quite sure which day though. So that might be the reason that you couldn't see the change yet.

You can check it now, though, and you will see that it is lower. Your unresolved complaint and other aspects caused, or helped, that to happen. Hopefully, the casino will do its best to improve it now and change a few things there.

I don't think that reopening your complaint would lead to improving the safety index. It may happen when a casino fixes some unfair rules, always pays players as they should, and nevertheless takes responsible gambling seriously.

And I am really sorry that in your case this casino failed to protect you, and I hope that you won't be going through anything similar again.

πριν από 2 μήνες

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ. ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΟ infinity ΚΑΖΙΝΟ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ. ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ Γ ΑΥΤΟ;

Kallioi
πριν από 2 μήνες

Did they explain the reason for doing so, though?

Please try to contact the casino support regarding this and let us know the outcome.

We'll be waiting here for your reply, ready to help out if needed.

1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα