Επομένως, είναι μια άβολη κατάσταση εάν το καζίνο σας αγνοήσει σε ένα τόσο σοβαρό θέμα και έχετε ήδη στείλει 3 email. Προσπαθήσατε να ρωτήσετε ποιο είναι το πρόβλημα και γιατί ο λογαριασμός σας δεν έχει κλείσει ακόμα;
Τέλος πάντων, επρόκειτο να προτείνω μια καταγγελία , αλλά βλέπω ότι έχετε ήδη καταφέρει να υποβάλετε ένα. Πρέπει επίσης να προσθέσω ότι το καζίνο είναι στη μαύρη λίστα και λειτουργεί χωρίς άδεια, κάτι που δεν είναι η καλύτερη επιλογή καζίνο. Το έχεις δει μόνος σου;
Τέλος πάντων, εάν καταφέρετε να κλείσετε τον λογαριασμό, θα μας ενημερώσετε;
So it's an uncomfortable situation if the casino ignores you in such a serious matter and you have already sent 3 emails. Did you try to ask what the problem is and why your account is not closed yet ?
Anyway, I was going to recommend a complaint, but I see that you have already managed to file one. I also have to add that the casino is on the blacklist and operates without a license, which is not the best choice of casino. Have you seen it yourself?
Anyway, if you manage to close the account, will you let us know ?
Αυτόματη μετάφραση: