ΦόρουμΚαζίνοCasino Gran Madrid Online - γενική συζήτηση

Casino Gran Madrid Online - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Radka
|
1941 προβολές 8 απαντήσεις |
|
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Casino Gran Madrid Online, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Καλησπέρα στο καζίνο Gran Madrid, ένας συγγενής μου είχε στον λογαριασμό του 177€ και εξαφανιζόταν από τη μια μέρα στην άλλη. Δούλευε και δεν έκανε αυτά τα στοιχήματα, παρακαλώ, με ποιον τρόπο θα μπορούσαμε να αποδείξουμε ότι δεν έκανε αυτά τα παιχνίδια μέχρι να τον αφήσει χωρίς χρήματα;



Αυτόματη μετάφραση:
Dianagarmur
πριν από 1 έτος

Hi there.

It sounds like a very unpleasant situation. Has anyone else free access to your relative's phone or other devices by which playing in his name would be possible?

The problem is that players are responsible for their passwords, logins, and other personal data, the casino is not able to detect who holds the phone while bets are made.

I honestly do not know how to prove something has not happened - the main point is to prove how things have happened. Don't you think?

It would be best if the unlucky person join this conversation or forum personally. If something like that happened to me, I would certainly act on my own behalf personally.

Radka
πριν από 1 έτος

Καλησπέρα, ευχαριστώ για τις συμβουλές σας. Το ερώτημα είναι ότι αφού χειρίζομαι καλύτερα αυτές τις καταστάσεις, είμαι μέλος του casinoguro εδώ και χρόνια και έχω περισσότερη εμπειρία. Αποφάσισα να τον βοηθήσω. Είσαι εσύ και είναι αυτός. Δεν έχουν όλοι την ικανότητα ή το θάρρος να αντιμετωπίσουν αυτά τα δυσάρεστα γεγονότα. Προς το παρόν του έχουν δώσει 30€ μπόνους, οπότε χωρίς άλλα λόγια του έχω πει να μην αγγίζει τον λογαριασμό, αυτό με κάνει ήδη να υποψιάζομαι... Δεν νομίζεις; Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε να μην κρίνουμε αν μπορώ ποτέ να σας βοηθήσω, θα χαρώ

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Dianagarmur
πριν από 1 έτος

Hello there.

I get your point, and I was going to suggest submitting a complaint as an act of providing help (https://casino.guru/complaints/create)

However it is crucial to point out you can't do that on someone else's behalf, you see?

If I may, consult this free possibility together and let me know whether it is possible for the player to undergo this. You are welcome to provide support of course, but we need the person to register, submit the complaint and communicate with us directly.

If you need further information, just ask me. I believe the complaint is currently the best way to deal with such a situation.

Regarding the bonus, it is pretty common that casinos to offer bonuses to players who recently lost their balance, a usual way to compensate those players for their bad luck.


Anyway, if you need further information, just ask me. I believe the complain is currently the best way to deal with such a situation.

πριν από 5 μήνες

Γεια σας..το πρόβλημά μου είναι με το Gran Casino Madrid...ο λογαριασμός μου είναι επαληθευμένος και είναι αυτός από τον οποίο έχω κερδίσει 340€ παίζοντας ρουλέτα...στην ιστοσελίδα μου λέει ότι για να κάνω τη μεταφορά στον λογαριασμό μου κάνω δεν χρειάζεται να κάνω τίποτα άλλο...και όταν ζητώ τη μεταφορά μου λένε ότι πρέπει να επαληθεύσω έναν άλλο λογαριασμό με τον οποίο, σύμφωνα με τους ίδιους, έκανα κατάθεση...Έχω πάει στην τράπεζα Santander, όπου είναι αυτός ο λογαριασμός από για να δουν αν ήμουν πελάτης τους εδώ και καιρό και δεν το θυμόμουν και μου λένε ότι δεν είμαι στη βάση δεδομένων...και δεν ξέρω τι να κάνω υποθέτω ότι ο λογαριασμός ανήκει στον πρώην σύντροφό μου και με το να μην επαληθεύσω ότι είναι δικός μου...δεν μου δίνουν τα λεφτά μου;;όχι το καταλαβαίνω γιατί ο λογαριασμός με τον οποίο έφτιαξα το bizum είναι δικός μου και έχει ήδη επαληθευτεί... να δω αν μπορεις να μου πεις τι να κανω... ευχαριστω

Αυτόματη μετάφραση:
Raquel76
πριν από 5 μήνες

Hello there. Do you remember the last time you deposited money by using that account at this casino, perhaps?

Is this deposit associated with your winnings that you would like to withdraw?🤔

πριν από 17 ώρες

Απάτη σε μεγάλο καζίνο στη Μαδρίτη. Μπλοκάρουν τον λογαριασμό μου όταν θέλω να εισπράξω 6.000 € για παραβίαση των κανόνων και καταθέσεις από τραπεζικούς λογαριασμούς άλλων. Μου ζητάνε φωτογραφίες από τις κάρτες, χειρόγραφες επιστολές, selfies με την ταυτότητά μου, πιστοποιητικά τραπεζικού λογαριασμού... Τα στέλνω όλα και επιστρέφουν μόνο 3.500€. Τα υπόλοιπα λεφτά στο υπόλοιπό μου, λένε, έχει αποφασιστεί από το αντίστοιχο τμήμα ότι δεν θα με πληρώσει, ότι δεν έχει σημασία σε ποιον τηλεφωνώ ή σε ποιον θα παραπονεθώ, ότι είναι σταθερή απόφαση. Αυτό είναι εντελώς παράνομο. Απατεώνες και κλέφτες

Αυτόματη μετάφραση:
noesazaar
πριν από 17 ώρες

Hello, I'm so sorry you got yourself into this situation. 

My question is, did you deposit from other people's accounts or cards than yours? That's a violation of the rules in any casino. Were you able to verify with the casino or not? 

Please let me know.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα