Κέρδισα 200 $ σήμερα και όταν προσπάθησα να κάνω ανάληψη, με ζήτησε να επαληθεύσω τη διεύθυνσή μου. Με έβαλαν στη λίστα ως Γυναίκα.
Ξέρω όταν έγραψα, επέλεξα Άνδρας.
Τώρα μου δίνουν τη λύση, λέγοντας ότι πρέπει να στείλω email υποστήριξης, ενώ ο ιστότοπος λέει να επικοινωνήσω μαζί τους μέσω διαδικτυακής συνομιλίας ή υποστήριξης.
Παρακάτω είναι το σενάριο συνομιλίας.
[2023-11-28 09:28:45] [Ζωντανή Υποστήριξη] Καλημέρα! Καλώς ήρθατε στην Υποστήριξη Ζωντανής Συνομιλίας.
Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;
[2023-11-28 09:28:45] [num174582] Επαλήθευση. Οι πληροφορίες μου λένε ότι είμαι Γυναίκα αλλά δεν εισήγαγα αυτό κατά την εγγραφή μου
[2023-11-28 09:29:39] [Tony] Δώσε μου λίγο χρόνο για να ελέγξω το αίτημά σου.
[2023-11-28 09:29:45] [αριθμός 174582] εντάξει
[2023-11-28 09:30:21] [Tony] Λυπάμαι πραγματικά, αλλά δεν μπορούμε να επεξεργαστούμε καμία προώθηση ή να επαληθεύσουμε το email σας προτού ενημερώσετε τα στοιχεία του προφίλ σας. Περάστε από το ταμείο σας και κάντε κλικ στην κατάθεση --> κύρια κάρτα και συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία. Λάβετε υπόψη ότι δεν χρειάζεται να κάνετε κατάθεση.
[2023-11-28 09:31:13] [num174582] Δεν είστε σίγουροι τι εννοείτε; Έχω καταθέσει χρήματα εδώ. Δεν διεκδικώ προαγωγή
[2023-11-28 09:32:50] [Τόνι] Επιτρέψτε μου να ελέγξω.
[2023-11-28 09:33:03] [num174582] Δεν με αφήνει να εισάγω τίποτα όταν κάνω κλικ στο mastercard. Με οδηγεί σε κατάθεση κρυπτογράφησης
[2023-11-28 09:33:26] [Tony] Θα θέλατε να αποσυρθείτε;
[2023-11-28 09:33:32] [αριθμός 174582] Ναι
[2023-11-28 09:35:01] [Tony] One moment pleas.e
[2023-11-28 09:35:43] [Tony] Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στη σελίδα ανάληψης;
[2023-11-28 09:36:14] [num174582] ναι, το μόνο που θέλω είναι να αλλάξω τις πληροφορίες μου από Γυναίκα σε Άνδρας. Επέλεξα Άνδρας όταν έγραψα
[2023-11-28 09:36:43] [Tony] Εντάξει, θα έπρεπε να στείλετε αυτό το αίτημα στο documents@casinoextreme.eu
[2023-11-28 09:36:53] [num174582] Πλάκα μου κάνεις;
Περίμενα για λίγο και δεν απάντησε ποτέ. Έστειλα το email και ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση.
I won $200 today and when I tried to withdraw, it had me verify my address. They had me listed as, Female.
I know when I registered, I selected Male.
Now they are giving me the runaround, saying I need to email support, while the website says to contact them via online chat or support.
Below is the convo script.
[2023-11-28 09:28:45] [Live Support] Good day! Welcome to our Live Chat Support.
How can we be of assistance?
[2023-11-28 09:28:45] [num174582] Verification. My information says I'm Female but that is not what I entered when I registered
[2023-11-28 09:29:39] [Tony] Please give me a moment to check your request.
[2023-11-28 09:29:45] [num174582] ok
[2023-11-28 09:30:21] [Tony] I am really sorry, but we cannot process any promotion or verify your email before you update your profile information. Please go through your cashier and click on deposit --> master card and fill out your personal information. Please note that you don't have to deposit.
[2023-11-28 09:31:13] [num174582] Not sure what you mean? Ive been depositing money here. I'm not claiming a promotion
[2023-11-28 09:32:50] [Tony] Let me check.
[2023-11-28 09:33:03] [num174582] Its not letting me enter anything when I click mastercard. Takes me to a crypto deposit
[2023-11-28 09:33:26] [Tony] Would you like to withdraw?
[2023-11-28 09:33:32] [num174582] Yes
[2023-11-28 09:35:01] [Tony] One moment pleas.e
[2023-11-28 09:35:43] [Tony] Can you access the withdrawal page?
[2023-11-28 09:36:14] [num174582] yes, all I want is to change my info from Female to Male. I selected Male when I signed up
[2023-11-28 09:36:43] [Tony] Okay, you would have to send that request to documents@casinoextreme.eu
[2023-11-28 09:36:53] [num174582] You're kidding me?
I waited for awhile and he never responded. Sent the email and still haven't heard back.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: