Γειά σου,
Δεν θα έλεγα ότι πρόκειται για θέμα αρχής αδειοδότησης, αφορά περισσότερο τα πραγματικά επιχειρηματικά πρότυπα.
Επιτρέψτε μου να αναλύσω αρχικά το κύριο πρόβλημα με τον αυτο-αποκλεισμό:
α) ο παίκτης ζήτησε να κλείσει ο λογαριασμός του. Το καζίνο κλείνει τον λογαριασμό. Λίγες μέρες αργότερα ο ίδιος παίκτης ζητά να ανοίξει ξανά ο λογαριασμός του. Το καζίνο ανοίγει τον λογαριασμό επειδή το ζήτησε ο παίκτης.
β) ο παίκτης ζήτησε να κλείσει ο λογαριασμός του/της λόγω ζητημάτων τζόγου επειδή δεν μπορεί να ελέγξει το πάθος του και χρειάζεται ιδιαίτερη φροντίδα. Το καζίνο κλείνει τον λογαριασμό. Λίγες μέρες αργότερα ο ίδιος παίκτης ζητά να ανοίξει ο λογαριασμός του/της. Το καζίνο δεν ανοίγει τον λογαριασμό επειδή αναφέρθηκαν προηγουμένως τα θέματα τζόγου.
Επιπλέον και δυστυχώς, είναι το επιχειρηματικό πρότυπο ότι για να αποκλειστεί από κάποιον "αδελφό" ιστότοπο, ο παίκτης πρέπει να ενημερώσει και το αδελφό καζίνο . Μην νομίζετε ότι όλα τα καζίνο που ανήκουν στον ίδιο ιδιοκτήτη/ομάδα μοιράζονται αυτόματα αυτά τα αιτήματα μέσω της ομάδας.
Θα το έλεγα ωραία έκπληξη αν συναντήσετε μια ομάδα που ενεργεί διαφορετικά.
Μη διστάσετε να ελέγξετε το έργο μας που εστιάζει στη βοήθεια των παικτών με εθισμό, μπορεί να σας φανούν χρήσιμα:
https://casino.guru/problem-gambling
https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative
Ο Simon εργάζεται ακούραστα για να δημιουργήσει ένα παγκόσμιο εργαλείο αυτο-αποκλεισμού.
Πιστεύουμε ότι η τρέχουσα κατάσταση στον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών χρειάζεται ριζική βελτίωση για την παροχή αποτελεσματικής προστασίας σε όσους τη χρειάζονται.
Hello there,
I wouldn't say this is a question of licensing authority, it's more about actual business standards.
Allow me to go through the main problem with the self-exclusion at first:
a) player requested his/her account to be closed. Casino closes the account. A few days later the same player asks for his account to be reopened. The casino opens the account because the player asked for it.
b) player requested his/her account to be closed due to gambling issues because he/she is unable to control his passion and needs special care. Casino closes the account. A few days later the same player requests his/her account to be opened. The casino does not open the account because the gambling issues were mentioned earlier.
Furthermore and sadly, it's the business standard that to get self-excluded from some "sister" site, the player must inform the sister casino as well. Please do not think that all casinos owned by the same owner/group share those requests through the group automatically.
I'd call it a nice surprise if you come across a group that acts differently.
Feel free to check our project focusing on helping players with addiction, you may find those useful:
https://casino.guru/problem-gambling
https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative
Simon is working tirelessly to establish a global self-exclusion tool.
We believe that the current situation in the gambling industry needs radical improvement to provide effective protection for those who need it.
Αυτόματη μετάφραση: