Μπήκα στο Casino Barcelona τον Μάιο του 2023.
Όνομα χρήστη: Vi************gh
Κωδικός χρήστη: ********
Αποδέχτηκαν την επαλήθευση μου και όλα ήταν καλά. Έπαιξα μερικά παιχνίδια, κέρδισα κάποια χρήματα, έχασα κάποια χρήματα και τον Μάρτιο του 2024 απέσπασα με επιτυχία 20.000 €.
Μετά από αυτό, προσπάθησα να αποσύρω περισσότερο από το υπόλοιπό μου και συνάντησα πολλά εμπόδια...
Μου ζήτησαν απόδειξη ότι ήμουν ο κάτοχος του λογαριασμού μου Skrill, παρόλο που τον είχαν ήδη αποδεχτεί και πληρώσει σε πολλές περιπτώσεις. Τους έστειλα το έγγραφο που είχαν προηγουμένως αποδεχτεί, αλλά τώρα το απέρριψαν. Στη συνέχεια ζήτησα από την υποστήριξη τι χρειάζονταν συγκεκριμένα από εμένα, καθώς απέρριπταν συνεχώς την ταυτότητά μου και είπαν ότι ήθελαν ένα βίντεο με την ταυτότητά μου, αναφέροντας το όνομα και την ταυτότητά μου. Το έκανα και το Casino Barcelona είπε ότι ήταν ικανοποιημένοι και μπορούσα να αποσυρθώ.
Όταν πήγα να παραλάβω, μου είπαν ότι έπρεπε να με καλέσουν, αλλά δεν φαίνεται να τηλεφωνούν ποτέ όταν λένε ότι θα το κάνουν. Τους τηλεφωνώ, αλλά λένε ότι πρέπει να με καλέσουν, αλλά η κλήση δεν περνά ποτέ. Όλα ήταν καλά πριν, δεν καταλαβαίνω.
I joined Casino Barcelona in May 2023.
Username: Vi************gh
User code: ********
They accepted my verification and everything was fine. I played some games, won some money, lost some money and in March 2024 I successfully withdrew €20,000.
After that, I tried to withdraw more of my balance and I encountered several obstacles...
They asked me for proof that I was the owner of my Skrill account, even though they had already accepted and paid into it on multiple occasions. I sent them the document that they had previously accepted, but now they rejected it. I then asked support what specifically they needed from me, as they kept rejecting my ID, and they said they wanted a video of me with my ID, stating my name and ID. I did this and Casino Barcelona said they were satisfied and I could withdraw.
When I went to pick up, they told me they needed to call me, but they never seem to call when they say they will. I call them, but they say they need to call me, but the call never goes through. Everything was fine before, I don't understand.
Me uní al Casino Barcelona en mayo de 2023.
Nombre de usuario: Vi**********gh
Código de usuario: ********
Aceptaron mi verificación y todo estaba bien. Jugué algunos juegos, gané algo de dinero, perdí algo de dinero y en marzo de 2024 retiré con éxito 20.000€.
Después de eso, intenté retirar más de mi saldo y me he encontrado con varios obstáculos...
Me pidieron prueba de que yo era el dueño de mi cuenta de Skrill, a pesar de que ya la habían aceptado y pagado en ella en múltiples ocasiones. Les envié el documento que previamente habían aceptado, pero ahora lo rechazaron. Luego pregunté al soporte qué específicamente necesitaban de mí, ya que seguían rechazando mi identificación, y me dijeron que querían un video mío con mi DNI, diciendo mi nombre y DNI. Hice esto y Casino Barcelona dijo que estaban satisfechos y que podía retirar.
Cuando fui a retirar, me dijeron que necesitaban llamarme, pero nunca parecen llamar cuando dicen que lo harán. Yo los llamo, pero dicen que necesitan llamarme, pero la llamada nunca se realiza. Todo estaba bien antes, no entiendo.
Έγινε επεξεργασία από
Romi πριν από 2 εβδομάδες
Αιτία:
Sensitive information.
Αυτόματη μετάφραση: