Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου, σίγουρα.
Δεν είναι απαραίτητο ένα online καζίνο να έχει άδεια για να αποκτήσει υψηλό δείκτη ασφάλειας εδώ. Το κύριο πράγμα είναι να είναι δίκαιο και να παίζει με τους παίκτες του.
Ελπίζω λοιπόν πραγματικά ότι ο υπεύθυνος επίλυσης παραπόνων σας θα μπορέσει να επικοινωνήσει με το καζίνο και να επιλύσει το πρόβλημά σας.
Δυστυχώς, αν το παράπονο δεν επιλυθεί με τον τρόπο που επιθυμείτε, όπως είπατε, δεν έχετε πού να απευθυνθείτε, αλλά δεν θέλω να βιαστώ ακόμα. Πρέπει να δούμε πρώτα πώς θα εξελιχθούν όλα.
I understand your point, for sure.
It is not necessary for an online casino to have a license to gain a high safety index here, though. The main thing is for them to be fair and play their players, actually.
So, I really hope that your complaint resolver will be able to get in touch with the casino and resolve your issue.
Unfortunately, if the complaint won't be resolved in a way you wish for, as you said, you have nowhere to turn to, but I don't want to go this fast yet. We have to see how it all will unfold first.
Αυτόματη μετάφραση: