Είναι πολύ περίεργο να επιλέξουμε αυτήν την περιγραφή για την πληρωμή στο αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού λογαριασμού. Αυτό είναι σίγουρο.
Από την άλλη πλευρά, είναι πολύ φυσιολογικό αυτές τις μέρες τα καζίνο να χρησιμοποιούν κάποιον τρίτο πάροχο πληρωμών για να ολοκληρώσουν τις πληρωμές για αυτά.
Οφείλεται σε διαφορετικούς περιορισμούς, ειδικά σε μια χώρα όπου έχουν αυστηρούς κανόνες σχετικά με τον διαδικτυακό τζόγο. Όπως η Γερμανία, σωστά;
Γι' αυτό είναι πάντα καλύτερο για όλους τους παίκτες να παίζουν μόνο σε καζίνο με γερμανική άδεια όπου είναι καλύτερα προστατευμένοι.
Επίσης, όταν πρόκειται για το κλείσιμο ενός λογαριασμού σε κάποιο διαδικτυακό καζίνο, συνήθως δεν θέλουν να χάσουν τους παίκτες τους και αυτός είναι στις περισσότερες περιπτώσεις ο λόγος που δεν κλείνουν οριστικά λογαριασμούς. Είναι ένα είδος επιχειρηματικής τακτικής, σωστά;
Όποτε υπάρχει έγκυρος λόγος για να κλείσετε τον λογαριασμό, ως εθισμός στον τζόγο, πιστεύουμε ότι κάθε καζίνο πρέπει να το πάρει πολύ σοβαρά και να κλείσει οριστικά τον λογαριασμό.
Μπορώ να ρωτήσω τον λόγο για τον οποίο υποβάλατε καταγγελία; Πραγματικά δεν το καταλαβαίνω απόλυτα, να σου πω την αλήθεια, γιατί είπες μόνο ότι ήθελες να κλείσεις τον λογαριασμό επειδή δεν κέρδιζες εκεί.
Θα μπορούσατε να το εξηγήσετε, παρακαλώ, για να καταλάβουμε καλύτερα;
It is quite strange to chose this description for the payment on the bank statement. That's for sure.
On the other hand, it is quite normal these days that casinos will use some third-party payment provider to complete the payments for them.
It is due to different restrictions, especially in a country where they have strict rules regarding online gambling. Like Germany, right?
That is why it is always better for all the players to only play in casinos with a German license where they are better protected.
Also, when it comes to closing an account at some online casino, usually they do not want to lose their players and that is in most cases the reason why they won't close accounts permanently. It is kind of a business tactic, right?
Whenever there is a valid reason to close the account, as a gambling addiction, we believe that every casino should take it really seriously and close the account permanently.
May I ask the reason you filed a complaint for, though? I actually do not completely understand it, to tell you the truth, because you only said that you wanted to close the account because you were not winning there.
Would it be possible for you to explain it, please, so we can better understand?
Αυτόματη μετάφραση: