Αχ, κάτι που σίγουρα θα χαλάσει την όρεξη για παιχνίδι.
Αυτά τα προβλήματα είναι πραγματικός πόνος, ειδικά εάν το καζίνο προσλαμβάνει μια εταιρεία τρίτου μέρους που ονομάζεται πάροχος πληρωμών για να χειρίζεται όλες τις συναλλαγές για λογαριασμό του καζίνο. Όταν παρουσιαστεί το πρόβλημα, μπορεί να μοιάζει ακριβώς με αυτήν την κατάσταση.
Λυπάμαι που σε βλέπω να βήχεις στη μέση. Αύριο είναι άλλη μια τραπεζική αργία σε πολλές χώρες, οπότε δεν θα περίμενα κάποια σημαντική ανακάλυψη μέχρι τότε.
Παρόλο που ακούγεται αρκετά ανόητο, φοβάμαι ότι πρέπει να κάνετε υπομονή και να περιμένετε να το λύσει το καζίνο. Ή, καλύτερα να το πούμε, δώστε του περισσότερο χρόνο. Μακάρι να μπορούσα να προσφέρω κάτι χρήσιμο, ωστόσο θα έλεγα, δεδομένων των συνθηκών, είναι πολύ νωρίς για να παρέμβω.
Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε την Παρασκευή όμως; Δεν είναι ότι στόχος μας είναι να σας αφήσουμε αβοήθητους, φυσικά.
Oh my,.. something that will definitely ruin one's appetite for playing.
These problems are real pain, especially if the casino hires a 3rd party company called a payment provider to handle all transactions on behalf of the casino. When the problem occurs, it may look just like this situation.
I'm sorry to see you cough in the middle. Tomorrow is another banking holiday in many countries, so I would not expect any breakthrough by then.
Despite it sounding quite stupid, I fear you have to be patient and wait for the casino to resolve that. Or, better said, give it more time. I wish I could provide something useful, yet I'd say given the circumstances, it is too early to step in.
Could you kindly update us on Friday though? It is not that we aim to leave you helpless, of course.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 ημέρες
Αυτόματη μετάφραση: